LIVE

Πληκτρολογήστε την αναζήτησή σας

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διεύθυνση:

Email:

Τηλ:

Φάξ:

Παπαμαλέκου 5, ΤΚ 73-100

nea@neatv.gr

28210 36700

28210 36701

Επιπλέον

LIVE ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΡΗΤΗΣ

Κανάλι:

EMBED

<iframe src="http://hellasonmedia.viiideo.gr/neatv1.html" width="550" height="350" allowfullscreen="allowfullscreen"></iframe>

Ψάρια φρέσκα, κατεψυγμένα ή σε κονσέρβα; Δείτε τι είναι καλύτερο

ΥΓΕΙΑ

Αν είστε λάτρης των ψαριών και έχουν κυρίαρχη θέση στο διατροφικό σας πρόγραμμα, σίγουρα θα έχετε αναρωτηθεί εάν πρέπει να τρώμε μόνο φρέσκα ψάρια ή είναι θρεπτικά και αυτά σε άλλες μορφές. Την απάντηση δίνουν οι ειδικοί από την Εθνική Βάση Θρεπτικών Συστατικών (NND) του αμερικανικού υπουργείου Γεωργίας στην εφημερίδα «Νιου Γιορκ Τάιμς». Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της σχετικής έρευνας, λοιπόν, προκύπτει ότι τα φρέσκα ψάρια και αυτά σε κονσέρβα είναι σχεδόν εξίσου θρεπτικά. Φυσικά, αυτό δεν ισχύει στην περίπτωση που οι κονσέρβες είναι παλιές. Φαίνεται, δηλαδή, ότι εάν θα επιλέξει κάποιος το ένα ή το άλλο είναι καθαρά υποκειμενικό θέμα, καθώς το καθένα έχει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά του. Πλεονεκτήματα ψαριών σε κονσέρβα - Τείνουν να είναι οικονομικότερα και έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής - Είναι πιο πιθανό να είναι άγρια ψάρια και όχι ιχθυοκαλλιέργειας - Ψάρια κονσέρβας όπως οι σαρδέλες παρέχουν περισσότερο ασβέστιο επειδή τα κόκαλά τους, που είναι πλούσια σε αυτό το ιχνοστοιχείο, μαλακώνουν κατά τη διαδικασία της κονσερβοποίησης - Τα άγρια ψάρια του Ατλαντικού (σολομός) είναι πιθανό να περιέχουν λιγότερο υδράργυρο όταν καταναλώνονται σε κονσέρβα από ό,τι φρέσκα, καθώς χρησιμοποιούνται μικρότερα σε μέγεθος ψάρια. - Το λάδι της κονσέρβας πιθανώς να έχουν κατακρατήσει περισσότερα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που είναι πολύτιμα για την υγεία του εγκεφάλου απ' ότι εκείνα σε άλμη Μειονεκτήματα ψαριών σε κονσέρβα - Το πρόσθετο λάδι της κονσέρβας αυξάνει το θερμιδικό φορτίο του ψαριού - Τα ψάρια σε κονσέρβα περιέχουν περισσότερο αλάτι σε σχέση με τα φρέσκα, άρα όσοι έχουν πρόβλημα υγείας θα πρέπει να προσέχουν Τι συμβαίνει με τα κατεψυγμένα Σε κάθε περίπτωση, εάν δεν μπορείτε να αγοράσετε φρέσκα ψάρια και δεν θέλετε να φάτε κονσέρβες, τότε ?σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ενημέρωσης για τα Τρόφιμα (EUFIC)- τα κατεψυγμένα ψάρια είναι πολύ καλή επιλογή, καθώς είναι εξίσου θρεπτικά με τα φρέσκα όταν δεν είναι πολυκαιρισμένα Όπως εξηγεί το EUFIC, αναλόγως με την μέθοδο κατάψυξης και με το πέρασμα του χρόνου μειώνονται τα επίπεδα των ωφέλιμων ωμέγα-3 λιπαρών οξέων που περιέχουν τα κατεψυγμένα ψάρια, επομένως το ιδανικό είναι να καταναλώνονται μέσα έως 6-12 μήνες από την κατάψυξη. Τα υπόλοιπα θρεπτικά συστατικά των ψαριών (πρωτεΐνες, βιταμίνες A, D και Β12, ασβέστιο, ψευδάργυρος) δεν επηρεάζονται από την ψύξη. onmed.gr

σχολιάστε το άρθρο

Μπορείτε να προσθέσετε οποιοσδήποτε σχόλιο σχετικό με το κείμενο
* = Υποχρεωτικά πεδία

Αρρυθμία: Πόσο αυξάνει τον κίνδυνο το αλκοόλ και σε ποια ποσότητα ΥΓΕΙΑ

​Το Ίδρυμα Vodafone βοηθά περιοχές που πλήττονται περισσότερο από τον ιό HIV παγκοσμίως ΥΓΕΙΑ

Ύπνος: Ποια είναι η μέθοδος 4-7-8 για να κοιμηθείτε εύκολα ΥΓΕΙΑ

Έλληνας ερευνητής αποκαλύπτει τα αθλήματα που μπορεί να σώσουν τη ζωή σας ΥΓΕΙΑ

Γιατί οι γονείς δεν πρέπει να λένε στα παιδιά τους ότι υπάρχει Άγιος Βασίλης; ΥΓΕΙΑ

Έρευνα που ανατρέπει τα δεδομένα - Οι 40άρηδες κινδυνεύουν περισσότερο από εγκεφαλικό ΥΓΕΙΑ



Δημοφιλής Ειδήσεις