Πληκτρολογήστε την αναζήτησή σας

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διεύθυνση:

Email:

Τηλ:

Φάξ:

Παπαμαλέκου 5, ΤΚ 73-100

nea@neatv.gr

28210 36700

28210 36701

Επιπλέον

LIVE ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΡΗΤΗΣ

Κανάλι:

Φρούτα και λαχανικά με μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό

ΥΓΕΙΑ

Το νερό είναι πηγή ζωής και υγείας. Το ίδιο το ανθρώπινο σώμα αποτελείται σε μεγάλο ποσοστό από νερό, οπότε πρέπει να αναπληρώνουμε συνεχώς τα αποθέματα που χάνονται μέσω του ιδρώτα και των ούρων. Τα κύτταρά μας χρησιμοποιούν το νερό ώστε να μεταφέρουν υδατάνθρακες, λιπαρά και πρωτεΐνες αλλά και για να απομακρύνουν υπολείμματα και υποπροϊόντα του μεταβολισμού. Το νερό βοηθά επίσης να διατηρείται σταθερή η μέση θερμοκρασία του σώματος και λειτουργεί ως «λιπαντικό» για τις αρθρώσεις, ενώ παράλληλα διευκολύνει την πέψη. Το πόσιμο νερό δεν είναι η μόνη πηγή ενυδάτωσης για τον οργανισμό μας. Αρκετά φρούτα και λαχανικά έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό, οπότε παρέχουν στον οργανισμό μας την απαραίτητη ενυδάτωση χωρίς να μας φορτώνουν με θερμίδες. Τα κυριότερα είναι τα εξής: - Αγγούρι (97% περιεκτικότητα σε νερό) - Ραπανάκι (95% περιεκτικότητα σε νερό) - Τομάτα (94,5% περιεκτικότητα σε νερό) - Πράσινη πιπεριά (94% περιεκτικότητα σε νερό) - Καρπούζι (92% περιεκτικότητα σε νερό) - Γκρέιπφρουτ (90,5% περιεκτικότητα σε νερό) Φτιάξτε λοιπόν μια σαλάτα ή μια φρουτοσαλάτα για ενυδάτωση με... πλούσια γεύση! onmed.gr

σχολιάστε το άρθρο

Μπορείτε να προσθέσετε οποιοσδήποτε σχόλιο σχετικό με το κείμενο
* = Υποχρεωτικά πεδία

Τα 6 καθημερινά λάθη που κιτρινίζουν τα δόντια σας ΥΓΕΙΑ

Χειμερινά σπορ και τραυματισμοί: Πώς να προστατευτείτε ΥΓΕΙΑ

Γυμναστική για όσους πάσχουν από μυοσκελετικές ΥΓΕΙΑ

Βίντεο: Να μην αποφεύγουν τα εμβόλια των παιδιών οι γονείς συνιστούν οι παιδίατροι-Δύο θάνατοι απ... ΥΓΕΙΑ

Έβγαλες εσωτερικό σπυράκι; Δες πώς θα απαλλαγείς στο πι και φι! ΥΓΕΙΑ

Ασκήσεις για σφιχτή επιπεδη κοιλιά απο την Ιωάννα Σκανδαλάκη ΥΓΕΙΑ



Δημοφιλής Ειδήσεις