LIVE

Πληκτρολογήστε την αναζήτησή σας

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διεύθυνση:

Email:

Τηλ:

Φάξ:

Παπαμαλέκου 5, ΤΚ 73-100

nea@neatv.gr

28210 36700

28210 36701

Επιπλέον

LIVE ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΡΗΤΗΣ

Κανάλι:

EMBED

<iframe src="http://hellasonmedia.viiideo.gr/neatv1.html" width="550" height="350" allowfullscreen="allowfullscreen"></iframe>

Φρούτα και λαχανικά με μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό

ΥΓΕΙΑ

Το νερό είναι πηγή ζωής και υγείας. Το ίδιο το ανθρώπινο σώμα αποτελείται σε μεγάλο ποσοστό από νερό, οπότε πρέπει να αναπληρώνουμε συνεχώς τα αποθέματα που χάνονται μέσω του ιδρώτα και των ούρων. Τα κύτταρά μας χρησιμοποιούν το νερό ώστε να μεταφέρουν υδατάνθρακες, λιπαρά και πρωτεΐνες αλλά και για να απομακρύνουν υπολείμματα και υποπροϊόντα του μεταβολισμού. Το νερό βοηθά επίσης να διατηρείται σταθερή η μέση θερμοκρασία του σώματος και λειτουργεί ως «λιπαντικό» για τις αρθρώσεις, ενώ παράλληλα διευκολύνει την πέψη. Το πόσιμο νερό δεν είναι η μόνη πηγή ενυδάτωσης για τον οργανισμό μας. Αρκετά φρούτα και λαχανικά έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό, οπότε παρέχουν στον οργανισμό μας την απαραίτητη ενυδάτωση χωρίς να μας φορτώνουν με θερμίδες. Τα κυριότερα είναι τα εξής: - Αγγούρι (97% περιεκτικότητα σε νερό) - Ραπανάκι (95% περιεκτικότητα σε νερό) - Τομάτα (94,5% περιεκτικότητα σε νερό) - Πράσινη πιπεριά (94% περιεκτικότητα σε νερό) - Καρπούζι (92% περιεκτικότητα σε νερό) - Γκρέιπφρουτ (90,5% περιεκτικότητα σε νερό) Φτιάξτε λοιπόν μια σαλάτα ή μια φρουτοσαλάτα για ενυδάτωση με... πλούσια γεύση! onmed.gr

σχολιάστε το άρθρο

Μπορείτε να προσθέσετε οποιοσδήποτε σχόλιο σχετικό με το κείμενο
* = Υποχρεωτικά πεδία

Μια καθαρά ανδρική υπόθεση: Πότε να επισκεφθώ τον ουρολόγο μου ΥΓΕΙΑ

Πόνος στην πλάτη & ύπνος: Τι να προσέχετε ΥΓΕΙΑ

Οστεοαρθρίτιδα: 8 παράγοντες κινδύνου & τα βασικά συμπτώματα ΥΓΕΙΑ

Η στοματική υγιεινή έχει τα μυστικά της ΥΓΕΙΑ

Έλλειψη βιταμίνης Ε: Ποια είναι τα συμπτώματα ΥΓΕΙΑ

Εθισμός στο σεξ: Ποια είναι τα συμπτώματα ΥΓΕΙΑ



Δημοφιλής Ειδήσεις