Πληκτρολογήστε την αναζήτησή σας

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διεύθυνση:

Email:

Τηλ:

Φάξ:

Παπαμαλέκου 5, ΤΚ 73-100

nea@neatv.gr

28210 36700

28210 36701

Επιπλέον

Αυτές είναι οι σωστές διατάσεις μετά την γυμναστική

ΥΓΕΙΑ

Όλοι γνωρίζουμε πως μετά από έντονη σωματική άσκηση, όπως όταν ολοκληρώνουμε ένα πρόγραμμα γυμναστικής, είναι σώφρον να εκτελούμε μερικές διατατικές ασκήσεις για να επαναφέρουμε ομαλά τους μυς. Στην γυμναστική, όταν οι διατάσεις γίνονται στο γυμναστήριο, όπου υπάρχουν οι επαγγελματίες που μας βοηθούν, δεν υπάρχει πρόβλημα, αφού γνωρίζουν από πρώτο χέρι τι πρέπει να κάνουμε και πώς πρέπει να το εκετλέσουμε. Αλλά, όταν πάμε για τρέξιμο μόνοι μας, τότε είναι καλό να γνωρίζουμε ποιες είναι εκείνες οι διαταττικές ασκήσεις που πρέπει να κάνουμε, όταν τελειώσουμε, για να αποφύγουμε τραυματισμούς και κράμπες. Κάντε 4 επαναλήψεις για κάθε μία από τις ακόλουθες διατάσεις με 20-30 δευτερόλεπτα διάρκεια την κάθε φορά. Εμπρόσθια επίκυψη: Μηριαίοι 101forward-bend-400x400 Πίσω τέντωμα ποδιού: Μηριαίοι και γάμπες 102strech-runners-lunge-400x400 Διατάσεις ωμοπλάτης: Πλάτη και ώμοι 103shoulder-stretch-400x400 Διατάσεις τένοντα πέλματος! Αστράγαλοι και αρθρώσεις στο πέλμα 104strech-heel-drop-400x400 Διατάσεις σπονδυλικής στήλης: Πλάτη και χέρια 105upward-dog-400x400     http://www.health.com/

σχολιάστε το άρθρο

Μπορείτε να προσθέσετε οποιοσδήποτε σχόλιο σχετικό με το κείμενο
* = Υποχρεωτικά πεδία

Φοιτητικό σπίτι: Πέντε φυτά για να διώξεις το άγχος ΥΓΕΙΑ

Παγκόσμια Ημέρα Νόσου Alzheimer «Τρέχω-Περπατώ & τη Μνήμη Διατηρώ» ΥΓΕΙΑ

Μύκητες στα νύχια των ποδιών: Πέντε τρόποι να τους αντιμετωπίσετε στο σπίτι ΥΓΕΙΑ

Ουρική αρθρίτιδα: Πώς σχετίζεται με το ροχαλητό ΥΓΕΙΑ

Κουνούπια: Ποιους «προτιμούν» και πώς θα αποφύγετε τα τσιμπήματα ΥΓΕΙΑ

Χοληστερίνη στα παιδιά: Κίνδυνοι και τρόποι αντιμετώπισης ΥΓΕΙΑ



Δημοφιλής Ειδήσεις