Πληκτρολογήστε την αναζήτησή σας

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διεύθυνση:

Email:

Τηλ:

Φάξ:

Παπαμαλέκου 5, ΤΚ 73-100

nea@neatv.gr

28210 36700

28210 36701

Επιπλέον

LIVE ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΡΗΤΗΣ

Αν θέλετε να δείτε live από iOS ή iPad πατήστε εδώ http://srv.viiideo.gr:1935/neatv/live/playlist.m3u8

Κανάλι:

EMBED

<iframe src="http://hellasonmedia.viiideo.gr/neatv1.html" width="550" height="350" allowfullscreen="allowfullscreen"></iframe>

Αυτό είναι το αποτελεσματικότερο workout, σύμφωνα με τους επιστήμονες!

ΥΓΕΙΑ

Η υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση (HIIT) παρέχει σημαντικά οφέλη, καθώς συμβάλλει στην καύση του λίπους και παράλληλα βελτιώνει τη γενικότερη φυσική κατάσταση, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύεται στην επιθεώρηση Medicine and Science in Sports and Exercise. Βάλτε στη ζωή σας το παρακάτω workout τρεις φορές την εβδομάδα και μέσα σε έξι εβδομάδες θα διαπιστώσετε βελτίωση στην καρδιοαναπνευστική σας ικανότητα. To workout περιλαμβάνει: - 10 λεπτά περπάτημα (επίπεδο έντασης 5/10) - διάλειμμα - 4 λεπτά τρέξιμο (επίπεδο έντασης 8-9/10) - 3 λεπτά περπάτημα (επίπεδο έντασης 5/10) - διάλειμμα - 4 λεπτά τρέξιμο - 3 λεπτά περπάτημα - διάλειμμα - 4 λεπτά τρέξιμο - 3 λεπτά περπάτημα - διάλειμμα - 4 λεπτά τρέξιμο - 3 λεπτά περπάτημα (αποθεραπεία) Πηγή: health.com/onmed.gr

σχολιάστε το άρθρο

Μπορείτε να προσθέσετε οποιοσδήποτε σχόλιο σχετικό με το κείμενο
* = Υποχρεωτικά πεδία

Ηλιοθεραπεία:Μύθοι και Αλήθειες ΥΓΕΙΑ

Τι θα κερδίσετε με μόλις 1 λεπτό γυμναστικής την ημέρα ΥΓΕΙΑ

Αποδοχή και διαφορετικότητα στα Ντουλιανά ΥΓΕΙΑ

Ψύξη στον αυχένα: Τι να κάνετε για να φύγει πιο γρήγορα ο πόνος ΥΓΕΙΑ

Καλοκαιρινό kit αυτοκινήτου: Όλα όσα πρέπει να έχουν οι γονείς στο πορτμπαγκάζ το καλοκαίρι ΥΓΕΙΑ

Πρόωρη εκσπερμάτιση: 5 συμβουλές αντιμετώπισης ΥΓΕΙΑ



Δημοφιλής Ειδήσεις