Πληκτρολογήστε την αναζήτησή σας

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διεύθυνση:

Email:

Τηλ:

Φάξ:

Παπαμαλέκου 5, ΤΚ 73-100

nea@neatv.gr

28210 36700

28210 36701

Επιπλέον

Αυτό είναι το αποτελεσματικότερο workout, σύμφωνα με τους επιστήμονες!

ΥΓΕΙΑ

Η υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση (HIIT) παρέχει σημαντικά οφέλη, καθώς συμβάλλει στην καύση του λίπους και παράλληλα βελτιώνει τη γενικότερη φυσική κατάσταση, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύεται στην επιθεώρηση Medicine and Science in Sports and Exercise. Βάλτε στη ζωή σας το παρακάτω workout τρεις φορές την εβδομάδα και μέσα σε έξι εβδομάδες θα διαπιστώσετε βελτίωση στην καρδιοαναπνευστική σας ικανότητα. To workout περιλαμβάνει: - 10 λεπτά περπάτημα (επίπεδο έντασης 5/10) - διάλειμμα - 4 λεπτά τρέξιμο (επίπεδο έντασης 8-9/10) - 3 λεπτά περπάτημα (επίπεδο έντασης 5/10) - διάλειμμα - 4 λεπτά τρέξιμο - 3 λεπτά περπάτημα - διάλειμμα - 4 λεπτά τρέξιμο - 3 λεπτά περπάτημα - διάλειμμα - 4 λεπτά τρέξιμο - 3 λεπτά περπάτημα (αποθεραπεία) Πηγή: health.com/onmed.gr

σχολιάστε το άρθρο

Μπορείτε να προσθέσετε οποιοσδήποτε σχόλιο σχετικό με το κείμενο
* = Υποχρεωτικά πεδία

Έρευνα αποδεικνύει πως οι άντρες «οσμίζονται» τις πιο γόνιμες γυναίκες ΥΓΕΙΑ

Η κρυφή ρύπανση της Σαντορίνης: Κίνδυνος για την υγεία των κατοίκων τα φουγάρα των πλοίων ΥΓΕΙΑ

Νόσος του Addison: Τα συμπτώματα της νόσου που προσβάλλει τα επινεφρίδια ΥΓΕΙΑ

Φοιτητικό σπίτι: Πέντε φυτά για να διώξεις το άγχος ΥΓΕΙΑ

Παγκόσμια Ημέρα Νόσου Alzheimer «Τρέχω-Περπατώ & τη Μνήμη Διατηρώ» ΥΓΕΙΑ

Μύκητες στα νύχια των ποδιών: Πέντε τρόποι να τους αντιμετωπίσετε στο σπίτι ΥΓΕΙΑ



Δημοφιλής Ειδήσεις