LIVE

Πληκτρολογήστε την αναζήτησή σας

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διεύθυνση:

Email:

Τηλ:

Φάξ:

Παπαμαλέκου 5, ΤΚ 73-100

nea@neatv.gr

28210 36700

28210 36701

Επιπλέον

LIVE ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΡΗΤΗΣ

Κανάλι:

EMBED

<iframe src="http://hellasonmedia.viiideo.gr/neatv1.html" width="550" height="350" allowfullscreen="allowfullscreen"></iframe>

Ποιο είναι το φρούτο που έχει περισσότερη βιταμίνη C ακόμη και από τα... πορτοκάλια

ΥΓΕΙΑ

Μία από τις υπερτροφές που ακούμε τελευταία, είναι και το γκότζι μπέρι, που μας έρχεται από τα βάθη της Ανατολής. Το γκότζι μπέρι ευδοκιμεί στις περιοχές της Κίνας από την αρχαιότητα (οι πρώτες αναφορές μιλάνε για το 2800 π.Χ.) και είναι γνωστό ως το φρούτο της μακροζωίας και της ευεξίας. Γι αυτό άλλωστε αποτελεί έναν περιζήτητο καρπό εξαιτίας των ευεργετικών του ιδιοτήτων στον ανθρώπινο οργανισμό. Πρόκειται για ένα μικρό κόκκινο μούρο, το οποίο φαίνεται να έχει να περιέχει περισσότερη βιταμίνη C από τα πορτοκάλια, περισσότερη Β-καροτίνη από τα καρότα και περισσότερο σίδηρο από τις μπριζόλες. Σκεφτείτε το σαν παράδειγμα στην καθημερινότητά μας. Πόσες φορές οι μητέρες δε μας λένε να πιούμε ένα χυμό πορτοκάλι για να πάρουμε τη βιταμίνη C ή να φάμε μια μπριζόλα για να βελτιώσουμε τα αποθέματα σιδήρου στον οργανισμό μας; Οπότε αναλογιστείτε ότι το γκότζι μπέρι έχει μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε θρεπτικά συστατικά από τροφές που τις θεωρούμε πλούσιες! Επιπροσθέτως, πρόσφατα το γκότζι μπέρι έλαβε την πρώτη θέση στην κλίμακα ORAC, που αποτελεί ένδειξη της αντιοξειδωτικής δύναμης των τροφών. Επίσης πολλοί επιστήμονες υποστηρίζουν ότι το εκχύλισμα γκότζι μπέρι βοηθά στην υγεία του εγκεφάλου και προστατεύει από χρόνια νοσήματα και ασθένειες όπως το αλτσχάιμερ και άνοια. Φαίνεται εξάλλου να μας ωφελεί, βελτιώνοντας την κυκλοφορία του αίματος, προσφέροντας μια προστατευτική δράση έναντι σε ασθένειες των νεφρών, βελτιώνει την όραση λόγω της ζεαξανθίνης, αλλά και τη δυσκοιλιότητα λόγω της αυξημένης περιεκτικότητας σε φυτικές ίνες. Επίσης του αποδίδονται αντικαρκινικές ιδιότητες εξαιτίας της υψηλής περιεκτικότητάς του σε πολυφαινόλες και αντιοξειδωτικά, τα οποία προστατεύουν έναντι στις γονιδιακές μεταλλάξεις! Βέβαια, δεν γίνεται να παραβλεφθεί και το γεγονός ότι το γκότζι μπέρι είναι πλούσιο σε αμινοξέα, φυτικές ίνες, βιταμίνη Ε, σύμπλεγμα βιταμινών Β καθώς και ζεαξανθίνη, ψευδάργυρο, ασβέστιο και φώσφορο! Όσον αφορά τις θερμίδες: 100 γραμμάρια μεταποιημένου γκότζι μπέρι έχουν περίπου 370 θερμίδες. Ομάδας Logodiatrofis.gr

σχολιάστε το άρθρο

Μπορείτε να προσθέσετε οποιοσδήποτε σχόλιο σχετικό με το κείμενο
* = Υποχρεωτικά πεδία

Μια καθαρά ανδρική υπόθεση: Πότε να επισκεφθώ τον ουρολόγο μου ΥΓΕΙΑ

Πόνος στην πλάτη & ύπνος: Τι να προσέχετε ΥΓΕΙΑ

Οστεοαρθρίτιδα: 8 παράγοντες κινδύνου & τα βασικά συμπτώματα ΥΓΕΙΑ

Η στοματική υγιεινή έχει τα μυστικά της ΥΓΕΙΑ

Έλλειψη βιταμίνης Ε: Ποια είναι τα συμπτώματα ΥΓΕΙΑ

Εθισμός στο σεξ: Ποια είναι τα συμπτώματα ΥΓΕΙΑ



Δημοφιλής Ειδήσεις