LIVE

Πληκτρολογήστε την αναζήτησή σας

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διεύθυνση:

Email:

Τηλ:

Φάξ:

Παπαμαλέκου 5, ΤΚ 73-100

nea@neatv.gr

28210 36700

28210 36701

Επιπλέον

LIVE ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΡΗΤΗΣ

Κανάλι:

EMBED

<iframe src="http://hellasonmedia.viiideo.gr/neatv1.html" width="550" height="350" allowfullscreen="allowfullscreen"></iframe>

Νηστίσιμα: Ποια είναι πιο υγιεινά, πόσες θερμίδες παρέχουν

ΥΓΕΙΑ

Η νηστεία, ειδικά η μακροπρόθεσμη, μπορεί όταν γίνεται σωστά να συμβάλλει στη μείωση της χοληστερίνης και του σωματικού βάρους. Παράλληλα, μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα ορισμένων θρεπτικών συστατικών, όπως τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που συμβάλλουν στην αντιμετώπιση της κατάθλιψης. Για να είναι αποτελεσματική ως προς τα παραπάνω, πρέπει να πληροί κάποιες προδιαγραφές όπως: -Να μην περιέχει πολλά τηγανητά. -Να βασίζεται πρωτίστως στα ωμά, βραστά και ψητά. -Να αποφεύγονται οι ούτως ή άλλως βλαβερές τροφές, όπως τα πατατάκια και τα γλυκά. -Να μην βασίζεται στη υπερκατανάλωση υδατανθράκων (ψωμί, πατάτες, φρούτα) καθώς μπορεί αυξήσει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. -Να περιέχει έξυπνους συνδυασμούς τροφίμων, π.χ. οσπρίων με δημητριακά, προκειμένου να προσλαμβάνει όλα τα απαραίτητα αμινοξέα. Θρεπτική αξία νηστίσιμων (θερμίδες) ανά 100 γραμμάρια Όσπρια-λαχανικά Φακές - 147 Σπανακόρυζο - 129 Αρακάς βραστός - 167 Φασόλια γίγαντες πλακί - 160 Ρεβίθια σούπα - 181 Μελιτζάνες ιμάμ - 95 Αγκινάρες με αρακά - 138 Γεμιστά με ρύζι - 132 Μπάμιες κοκκινιστές - 91 Μπριάμ - 195 Φάβα βραστή με κρεμμύδι - 169 Φασολάκια κοκκινιστά - 110 Φασολάδα - 123 Θαλασσινά Χταπόδι με κοφτό μακαρονάκι - 168 Καλαμάρι ψητό - 90 Καλαμαράκια τηγανητά - 214 Καλαμάρια βραστά με σπανάκι - 150 Σουπιές με ρύζι - 157 Ζυμαρικά - πίτες Σπανακόπιτα νηστίσιμη - 187 Μακαρόνια σκέτα - 158 Χυλοπίτες (χωρίς αυγά) κοκκινιστές - 165 Ρύζι πιλάφι - 169 Ντοματόσουπα με ρύζι- 95 Συνοδευτικά Ταραμοσαλάτα (1 κουταλιά της σούπας) - 120 Ελιές Καλαμών σε άλμη - 207 Ελιές πράσινες σε άλμη - 146 Κολοκυθάκια τηγανητά - 207 Πατάτες γιαχνί (100 γρ. - 128) Πατάτες βραστές - 52 Πατάτες τηγανητές - 215 Πατάτες φούρνου - 143 Μελιτζανοσαλάτα - 157 Πιπεριές τηγανητές - 240 Σαλάτα ντομάτα-αγγούρι - 94 Σκορδαλιά - 243 Χόρτα βραστά - 85 Μελιτζάνες τηγανητές - 256 Κολοκυθάκια βραστά - 20 Γλυκίσματα Κουλουράκια νηστίσιμα - 463 Χαλβάς σιμιγδαλένιος - 299 Χαλβάς με ταχίνι - 500 Μουστοκούλουρα - 381 Παστέλι με σουσάμι - 450 Λουκουμάδες νηστίσιμοι σκέτοι - 246 onmed.gr

σχολιάστε το άρθρο

Μπορείτε να προσθέσετε οποιοσδήποτε σχόλιο σχετικό με το κείμενο
* = Υποχρεωτικά πεδία

Το Πάρκινσον σχετίζεται με τα εγκεφαλικά όπως και το Αλτσχάιμερ ΥΓΕΙΑ

Μια καθαρά ανδρική υπόθεση: Πότε να επισκεφθώ τον ουρολόγο μου ΥΓΕΙΑ

Πόνος στην πλάτη & ύπνος: Τι να προσέχετε ΥΓΕΙΑ

Οστεοαρθρίτιδα: 8 παράγοντες κινδύνου & τα βασικά συμπτώματα ΥΓΕΙΑ

Η στοματική υγιεινή έχει τα μυστικά της ΥΓΕΙΑ

Έλλειψη βιταμίνης Ε: Ποια είναι τα συμπτώματα ΥΓΕΙΑ



Δημοφιλής Ειδήσεις