LIVE

Πληκτρολογήστε την αναζήτησή σας

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διεύθυνση:

Email:

Τηλ:

Φάξ:

Παπαμαλέκου 5, ΤΚ 73-100

nea@neatv.gr

28210 36700

28210 36701

Επιπλέον

LIVE ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΡΗΤΗΣ

Κανάλι:

EMBED

<iframe src="http://hellasonmedia.viiideo.gr/neatv1.html" width="550" height="350" allowfullscreen="allowfullscreen"></iframe>

Νηστίσιμα: Ποια είναι πιο υγιεινά, πόσες θερμίδες παρέχουν

ΥΓΕΙΑ

Η νηστεία, ειδικά η μακροπρόθεσμη, μπορεί όταν γίνεται σωστά να συμβάλλει στη μείωση της χοληστερίνης και του σωματικού βάρους. Παράλληλα, μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα ορισμένων θρεπτικών συστατικών, όπως τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που συμβάλλουν στην αντιμετώπιση της κατάθλιψης. Για να είναι αποτελεσματική ως προς τα παραπάνω, πρέπει να πληροί κάποιες προδιαγραφές όπως: -Να μην περιέχει πολλά τηγανητά. -Να βασίζεται πρωτίστως στα ωμά, βραστά και ψητά. -Να αποφεύγονται οι ούτως ή άλλως βλαβερές τροφές, όπως τα πατατάκια και τα γλυκά. -Να μην βασίζεται στη υπερκατανάλωση υδατανθράκων (ψωμί, πατάτες, φρούτα) καθώς μπορεί αυξήσει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. -Να περιέχει έξυπνους συνδυασμούς τροφίμων, π.χ. οσπρίων με δημητριακά, προκειμένου να προσλαμβάνει όλα τα απαραίτητα αμινοξέα. Θρεπτική αξία νηστίσιμων (θερμίδες) ανά 100 γραμμάρια Όσπρια-λαχανικά Φακές - 147 Σπανακόρυζο - 129 Αρακάς βραστός - 167 Φασόλια γίγαντες πλακί - 160 Ρεβίθια σούπα - 181 Μελιτζάνες ιμάμ - 95 Αγκινάρες με αρακά - 138 Γεμιστά με ρύζι - 132 Μπάμιες κοκκινιστές - 91 Μπριάμ - 195 Φάβα βραστή με κρεμμύδι - 169 Φασολάκια κοκκινιστά - 110 Φασολάδα - 123 Θαλασσινά Χταπόδι με κοφτό μακαρονάκι - 168 Καλαμάρι ψητό - 90 Καλαμαράκια τηγανητά - 214 Καλαμάρια βραστά με σπανάκι - 150 Σουπιές με ρύζι - 157 Ζυμαρικά - πίτες Σπανακόπιτα νηστίσιμη - 187 Μακαρόνια σκέτα - 158 Χυλοπίτες (χωρίς αυγά) κοκκινιστές - 165 Ρύζι πιλάφι - 169 Ντοματόσουπα με ρύζι- 95 Συνοδευτικά Ταραμοσαλάτα (1 κουταλιά της σούπας) - 120 Ελιές Καλαμών σε άλμη - 207 Ελιές πράσινες σε άλμη - 146 Κολοκυθάκια τηγανητά - 207 Πατάτες γιαχνί (100 γρ. - 128) Πατάτες βραστές - 52 Πατάτες τηγανητές - 215 Πατάτες φούρνου - 143 Μελιτζανοσαλάτα - 157 Πιπεριές τηγανητές - 240 Σαλάτα ντομάτα-αγγούρι - 94 Σκορδαλιά - 243 Χόρτα βραστά - 85 Μελιτζάνες τηγανητές - 256 Κολοκυθάκια βραστά - 20 Γλυκίσματα Κουλουράκια νηστίσιμα - 463 Χαλβάς σιμιγδαλένιος - 299 Χαλβάς με ταχίνι - 500 Μουστοκούλουρα - 381 Παστέλι με σουσάμι - 450 Λουκουμάδες νηστίσιμοι σκέτοι - 246 onmed.gr

σχολιάστε το άρθρο

Μπορείτε να προσθέσετε οποιοσδήποτε σχόλιο σχετικό με το κείμενο
* = Υποχρεωτικά πεδία

​Το Ίδρυμα Vodafone βοηθά περιοχές που πλήττονται περισσότερο από τον ιό HIV παγκοσμίως ΥΓΕΙΑ

Ύπνος: Ποια είναι η μέθοδος 4-7-8 για να κοιμηθείτε εύκολα ΥΓΕΙΑ

Έλληνας ερευνητής αποκαλύπτει τα αθλήματα που μπορεί να σώσουν τη ζωή σας ΥΓΕΙΑ

Γιατί οι γονείς δεν πρέπει να λένε στα παιδιά τους ότι υπάρχει Άγιος Βασίλης; ΥΓΕΙΑ

Έρευνα που ανατρέπει τα δεδομένα - Οι 40άρηδες κινδυνεύουν περισσότερο από εγκεφαλικό ΥΓΕΙΑ

Selena Gomez: Βούρκωσε μιλώντας για το πρόβλημα υγείας της! ΥΓΕΙΑ



Δημοφιλής Ειδήσεις