LIVE

Πληκτρολογήστε την αναζήτησή σας

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διεύθυνση:

Email:

Τηλ:

Φάξ:

Παπαμαλέκου 5, ΤΚ 73-100

nea@neatv.gr

28210 36700

28210 36701

Επιπλέον

LIVE ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΡΗΤΗΣ

Κανάλι:

EMBED

<iframe src="http://hellasonmedia.viiideo.gr/neatv1.html" width="550" height="350" allowfullscreen="allowfullscreen"></iframe>

Παιδική παχυσαρκία: Ο ρόλος του βραδινού φαγητού

ΔΙΑΤΡΟΦΗ


Έρευνες που έγιναν στο παρελθόν, είχαν ενοχοποιήσει το βραδινό φαγητό ως παράγοντα που συντελεί στην εκδήλωση παχυσαρκίας.
Επιστημονική ομάδα του Τμήματος Διαβήτη και Διατροφικών Επιστημών του Βασιλικού Κολεγίου του Λονδίνου, με επικεφαλής την Δρ Γκέρντα Ποτ μελέτησαν στη διάρκεια νέας έρευνας, στοιχεία που αφορούσαν περισσότερα από 1.600 παιδιά, 4-18 ετών.

Από την επεξεργασία των δεδομένων προέκυψε ότι ο κίνδυνος περιττών κιλών ή παχυσαρκίας δεν ήταν μεγαλύτερος μεταξύ των παιδιών που έτρωγαν το τελευταίο γεύμα τους μεταξύ 20:00 και 22:00 το βράδυ, συγκριτικά με τα παιδιά που έτρωγαν το βραδινό τους μεταξύ 14:00 και 20:00.


«Ενώ αναμέναμε να βρούμε μια σχέση μεταξύ περιττών κιλών και καθυστερημένων βραδινών γευμάτων, τελικά αυτό δεν συνέβη. Και αυτό ίσως οφείλεται στο γεγονός ότι μικρός αριθμός παιδιών τρώει βραδινό μετά τις 20:00. Επιπλέον, η διατροφική ποιότητα και τα επίπεδα σωματικής άσκησης συντελούν καθοριστικά στην αύξηση του βάρους που παρατηρούμε στο Ηνωμένο Βασίλειο» σημειώνει η Δρ Ποτ.

Οι βρετανοί επιστήμονες αποφάνθηκαν ότι τα βραδινά γεύματα δεν συμβάλλουν τελικά στην παιδική παχυσαρκία, συνεχίζουν ωστόσο την έρευνα εστιάζοντας στον ρόλο και άλλων παραγόντων, όπως το πρωινό γεύμα και οι συνήθειες των παιδιών αναφορικά με τον ύπνο.

Η μελέτη δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό έντυπο British Journal of Nutrition.


onmed.gr

σχολιάστε το άρθρο

Μπορείτε να προσθέσετε οποιοσδήποτε σχόλιο σχετικό με το κείμενο
* = Υποχρεωτικά πεδία

Πέντε πράγματα που δεν πρέπει να κάνουμε αμέσως μετά το φαγητό ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Πώς θα μειώσετε το λίπος στο συκώτι ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Η διατροφή που «ξεβουλώνει» τις αρτηρίες ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Μαλοτήρα...Από τις κορφές του Ομαλού, στα πέρατα του κόσμου.. ΔΙΑΤΡΟΦΗ

5o Παγκρήτιο Φεστιβάλ Κρητικής Κουζίνας ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Όποιος προσέχει την υγεία του καλό είναι να καταναλώνει καθημερινά 5 μερίδες φρούτα και λαχανικά ΔΙΑΤΡΟΦΗ



Δημοφιλής Ειδήσεις