Πληκτρολογήστε την αναζήτησή σας

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διεύθυνση:

Email:

Τηλ:

Φάξ:

Παπαμαλέκου 5, ΤΚ 73-100

nea@neatv.gr

28210 36700

28210 36701

Επιπλέον

LIVE ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΡΗΤΗΣ

Κανάλι:

EMBED

<iframe src="http://hellasonmedia.viiideo.gr/neatv1.html" width="550" height="350" allowfullscreen="allowfullscreen"></iframe>

Νερό & γυμναστική: Πόσο να πίνετε πριν, μετά και κατά τη διάρκεια

ΥΓΕΙΑ

Η επαρκής ενυδάτωση του οργανισμού, ειδικά για όσους γυμνάζονται συστηματικά, αποτελεί σημαντική παράμετρο της υγείας.

Πρόσφατη μελέτη που δημοσιεύθηκε στην επιθεώρηση Sports Medicine υπέδειξε ότι η αφυδάτωση μειώνει την αντοχή και τη δύναμη κατά τη διάρκεια της προπόνησης.[AdTech Ad][bigstock Hard Workout 97212833]

Ο γενικός κανόνας είναι ότι πρέπει να πίνετε περίπου 250 ml νερό πριν γυμναστείτε, ώστε να λειτουργήσει αποδοτικά το μυϊκό σύστημα.



Μετά την προπόνηση χρειάζεται να καταναλώσετε τουλάχιστον μισό λίτρο νερό για να αναπληρώσετε τα υγρά που χάθηκαν μέσω του ιδρώτα.

Κατά τη διάρκεια της προπόνησης, καλό θα είναι να καταναλώσετε περίπου μισό λίτρο νερό (για προπόνηση μίας ώρας).

Εάν γυμνάζεστε για περισσότερο από μία ώρα, τότε μετά την προπόνηση το νερό δεν αρκεί. Θα πρέπει να αναπληρώσετε τους χαμένους ηλεκτρολύτες σας είτε με κάποιο αθλητικό ποτό είτε με φρούτα. 

menshealth.com

 

σχολιάστε το άρθρο

Μπορείτε να προσθέσετε οποιοσδήποτε σχόλιο σχετικό με το κείμενο
* = Υποχρεωτικά πεδία

Γωνιακή χειλίτιδα: Πώς θα απαλλαγείτε από τα «κοψίματα» στις άκρες των χειλιών ΥΓΕΙΑ

Ιδρώτας: 9 πράγματα που δείχνει για την υγεία σας ΥΓΕΙΑ

BINTEO: Συνένοχοι όσοι γνωρίζουν για παιδική κακοποίηση και δε μιλούν ΥΓΕΙΑ

Πώς τα social media επηρεάζουν την ψυχική υγεία; ΥΓΕΙΑ

Διπολική διαταραχή: Τα βασικά σημάδια – Πώς θα καταλάβετε έναν διπολικό ΥΓΕΙΑ

Λακτόζη: Γιατί κάποιοι υποφέρουν μετά την κατανάλωση γάλακτος; ΥΓΕΙΑ



Δημοφιλής Ειδήσεις