LIVE

Πληκτρολογήστε την αναζήτησή σας

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διεύθυνση:

Email:

Τηλ:

Φάξ:

Παπαμαλέκου 5, ΤΚ 73-100

nea@neatv.gr

28210 36700

28210 36701

Επιπλέον

LIVE ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΡΗΤΗΣ

Κανάλι:

EMBED

<iframe src="http://hellasonmedia.viiideo.gr/neatv1.html" width="550" height="350" allowfullscreen="allowfullscreen"></iframe>

Πέντε φρούτα με περισσότερη βιταμίνη C από το πορτοκάλι

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Όταν ακούμε «βιταμίνη C», το μυαλό μας πάει αμέσως στο πορτοκάλι, όμως δεν είναι αυτό το μόνο φρούτο με σημαντική ποσότητα της βιταμίνης. Άλλα γευστικά φρούτα παρέχουν σε ίδια ποσότητα περισσότερη βιταμίνη C.

Αν και ένα μέτριο πορτοκάλι παρέχει αρκετή βιταμίνη C, περίπου 70 mg, δείτε ποια άλλα φρούτα μπορείτε να επιλέξετε για να εξασφαλίσετε επαρκή πρόληψη.



- Φράουλα: Ένα φλιτζάνι φράουλες παρέχει 85 mg βιταμίνης C, καθώς επίσης και μαγγάνιο, το οποίο συμβάλλει στον αποτελεσματικότερο έλεγχο του σακχάρου.

- Ανανάς: Ένα φλιτζάνι του τροπικού φρούτου παρέχει 79 mg βιταμίνης C. Η βρωμελίνη του ανανά διευκολύνει επίσης την πέψη των πρωτεϊνών.

- Μάνγκο: Ένα ολόκληρο μάνγκο παρέχει 122 mg βιταμίνης C. Η ζεαξανθίνη του φρούτου είναι ιδιαίτερα ωφέλιμη για τα μάτια.

- Ακτινίδιο: Ένα ακτινίδιο παρέχει περίπου 64 mg βιταμίνης C.

- Παπάγια: Ένα μικρό φρούτο παρέχει την εντυπωσιακή ποσότητα των 95 mg βιταμίνης C.

Η συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη βιταμίνης C είναι τα 60 mg.

Πηγή: prevention.com
 

σχολιάστε το άρθρο

Μπορείτε να προσθέσετε οποιοσδήποτε σχόλιο σχετικό με το κείμενο
* = Υποχρεωτικά πεδία

Πώς επηρεάζουν οι υδατάνθρακες τον μεταβολισμό ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Οι τελειότεροι κουραμπιέδες από τη Mama Mia ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Δυσάρεστη αναπνοή: Οι αιτίες που δεν φαντάζεστε – Τι να κάνετε ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Φούσκωμα: 6 τροφές που πρέπει να αποφεύγετε ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Οκτώ τροφές που πρέπει να τρώει κάθε άντρας ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Mama Mia... Η συγκινητική ιστορία πίσω απο την πεντανόστιμη Iταλική αματριτσιάνα. ΒΙΝΤΕΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ



Δημοφιλής Ειδήσεις