Πληκτρολογήστε την αναζήτησή σας

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διεύθυνση:

Email:

Τηλ:

Φάξ:

Παπαμαλέκου 5, ΤΚ 73-100

nea@neatv.gr

28210 36700

28210 36701

Επιπλέον

LIVE ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΡΗΤΗΣ

Κανάλι:

Ποια ώρα της ημέρας μπορείς να φας γλυκό και να αδυνατίσεις!

ΔΙΑΤΡΟΦΗ



Καμία διατροφή για απώλεια βάρους δεν συστήνει την κατανάλωση γλυκών, τα οποία ως γνωστόν είναι πλούσια σε λιπαρά και θερμίδες.

Και όμως, ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Τελ Αβίβ υποστηρίζουν ότι η κατανάλωση ενός γλυκού μια συγκεκριμένη ώρα της μέρας όχι μόνο δεν παχαίνει αλλά στο πλαίσιο μιας υγιεινής διατροφής μπορεί να συντελέσει στην απώλεια βάρους!

Στο πλαίσιο της μελέτης τους, οι ερευνητές ζήτησαν για ένα διάστημα τεσσάρων μηνών από 193 άνδρες και γυναίκες που ήταν παχύσαρκοι –όχι όμως διαβητικοί- και είχαν χωριστεί σε δύο ομάδες, άλλοι να συμπεριλαμβάνουν ένα γλυκό στο 600 θερμίδων στο πρωινό τους και άλλοι να καταναλώνουν ένα πρωινό 300 θερμίδων, χωρίς γλυκό.

Στο τέλος της περιόδου, όλοι οι εθελοντές αδυνάτισαν. Στις 16 εβδομάδες η μέση απώλεια βάρους και στις δύο ομάδες ήταν 17 κιλά.

Ωστόσο, τις εβδομάδες που ακολούθησαν, οι εθελοντές της ομάδας που δεν έτρωγε γλυκό, ανέκτησαν κατά μέσον όρο 11 από τα χαμένα κιλά ο καθένας, ενώ όσοι έτρωγαν γλυκό έχασαν άλλα 8 κιλά ο καθένας μέχρι το τέλος των 32 εβδομάδων.

Επί της ουσίας, δηλαδή, όσοι από τους συμμετέχοντες κατανάλωναν γλυκό στο πρωινό τους, έχασαν κατά μέσο όρο 19 κιλά περισσότερα, συγκριτικά με την άλλη ομάδα.

Όπως υποστηρίζουν οι ερευνητές, όταν το γλυκό καταναλώνεται το πρωί, αποτελώντας μέρος του πρωινού, τότε όχι μόνο δεν επιβαρύνει, αλλά μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στην αποτελεσματική απώλεια των περιττών κιλών.

«Ο στόχος μιας δίαιτας απώλειας βάρους θα πρέπει να είναι όχι μόνο η μείωση του βάρους, αλλά και η μείωση της πείνας και της επιθυμίας για γλυκό, βοηθώντας έτσι την μη επαναπρόσληψη βάρους», δήλωσε η συγγραφέας της μελέτης Dr. Daniela Jakubowicz.

«Το να τρώμε μερικά γλυκά αποτελεί μια καλή στρατηγική για αποτελεσματική δίαιτα, γιατί μας κρατούν ”γεμάτους”. Αν τα στερηθούμε, είναι πολύ πιθανό κάποια στιγμή να “σπάσουμε” και να καταναλώσουμε υπερβολικές ποσότητες από ανθυγιεινά τρόφιμα» πρόσθεσε.

onmed.gr

σχολιάστε το άρθρο

Μπορείτε να προσθέσετε οποιοσδήποτε σχόλιο σχετικό με το κείμενο
* = Υποχρεωτικά πεδία

Ξηροί καρποί: Τα οφέλη για τον εγκέφαλο ανάλογα με το είδος τους ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Βοηθητικά τα καυτερά φαγητά στον έλεγχο της πίεσης ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Επτά τροφές που πρέπει να αποφεύγετε αν θέλετε λευκά δόντια ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Γίνε εσύ η επόμενη πρωταγωνίστρια των σούπερ μάρκετ SYN.KA και κέρδισε τα ψώνια της εβδομάδας ΔΙΑΤΡΟΦΗ

ΒΙΝΤΕΟ: Ο πιο εύκολος τρόπος για να καθαρίσετε τα ρόδια σας ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής: Καταρρίπτοντας επίμονους διατροφικούς μύθους ΔΙΑΤΡΟΦΗ



Δημοφιλής Ειδήσεις