Πληκτρολογήστε την αναζήτησή σας

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διεύθυνση:

Email:

Τηλ:

Φάξ:

Παπαμαλέκου 5, ΤΚ 73-100

nea@neatv.gr

28210 36700

28210 36701

Επιπλέον

LIVE ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΡΗΤΗΣ

Κανάλι:

Ελαιόλαδο: Είναι πιο παχυντικό από τα άλλα λάδια;

ΔΙΑΤΡΟΦΗ


Το ελαιόλαδο είναι πλούσιο σε βιταμίνη Ε, μονοακόρεστα λιπαρά οξέα (σε ποσοστό μέχρι και 83%) και αντιοξειδωτικές ουσίες.

Οι ουσίες αυτές δρουν ευεργετικά στην υγεία του στομάχου, του δωδεκαδακτύλου και του καρδιαγγειακού συστήματος και βοηθούν στη μείωση της «κακής» και στην αύξηση της «καλής» χοληστερόλης.


Θεωρείται, επίσης, πως δρουν προληπτικά για κάποιες μορφές καρκίνου και για την οστεοπόρωση.

Πολλοί θεωρούν πως το λάδι της ελιάς, παχαίνει περισσότερο από τα άλλα σπορέλαια, με συνέπεια να το αποφεύγουν ή να το χρησιμοποιούν με φειδώ.

Η αλήθεια είναι ότι το ελαιόλαδο, αποδίδει στον οργανισμό το ίδιο ακριβώς θερμιδικό περιεχόμενο όπως και τα σπορέλαια.


Συγκεκριμένα 1 γρ. ελαιόλαδο αποδίδει 9 θερμίδες, όσες και 1 γρ. διαφορετικού είδους σπορέλαιο.

Η παρανόηση έγκειται στο ότι για λόγους που αφορούν τις γεύσεις και μόνο, κάποιοι χαρακτηρίζουν σπορέλαια, όπως το αραβοσιτέλαιο ή το σογιέλαιο, «ελαφριά» λάδια.

Αυτό όμως αφορά μόνο τη γεύση, καθώς η θερμιδική αξία του ελαιολάδου, που αποτελεί την κύρια λιπαρή ύλη της μεσογειακής διατροφής, είναι ίση με αυτή του αραβοσιτέλαιου, του σογιέλαιου και γενικώς κάθε σπορέλαιου.

onmed.gr

 

σχολιάστε το άρθρο

Μπορείτε να προσθέσετε οποιοσδήποτε σχόλιο σχετικό με το κείμενο
* = Υποχρεωτικά πεδία

Οι γαμήλιες τούρτες από τυρί έχουν το δικό τους κοινό. ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Αυτές είναι οι τροφές που κερδίζουν τη μάχη με το κρυολόγημα ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Ξηροί καρποί: Τα οφέλη για τον εγκέφαλο ανάλογα με το είδος τους ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Βοηθητικά τα καυτερά φαγητά στον έλεγχο της πίεσης ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Επτά τροφές που πρέπει να αποφεύγετε αν θέλετε λευκά δόντια ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Γίνε εσύ η επόμενη πρωταγωνίστρια των σούπερ μάρκετ SYN.KA και κέρδισε τα ψώνια της εβδομάδας ΔΙΑΤΡΟΦΗ



Δημοφιλής Ειδήσεις