LIVE

Πληκτρολογήστε την αναζήτησή σας

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διεύθυνση:

Email:

Τηλ:

Φάξ:

Παπαμαλέκου 5, ΤΚ 73-100

nea@neatv.gr

28210 36700

28210 36701

Επιπλέον

LIVE ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΡΗΤΗΣ

Κανάλι:

EMBED

<iframe src="http://hellasonmedia.viiideo.gr/neatv1.html" width="550" height="350" allowfullscreen="allowfullscreen"></iframe>

Τροφές με σίδηρο: Ποιους συνδυασμούς πρέπει να αποφεύγετε

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Ο σίδηρος είναι απαραίτητος για τη μεταφορά οξυγόνου στους ιστούς του σώματος.

Τα κορίτσια από 13 ετών και οι γυναίκες αναπαραγωγικής ηλικίας, καθώς και έγκυες έχουν αυξημένες ανάγκες σε σίδηρο.

Η μειωμένη πρόσληψη σιδήρου μπορεί να προκαλέσει σιδηροπενική αναιμία.

Τα συμπτώματά της είναι:

-Αίσθημα αδυναμίας

-Εύκολη κόπωση

-Ωχρότητα

-Ταχυπαλμίες

-Δυσπεψία

-Σπάσιμο των νυχιών

-Τριχόπτωση


Αποφεύγετε να συνδυάζετε τροφές πλούσιες σε σίδηρο με:

-Τσάι, καφέ, αναψυκτικά τύπου κόλα, κόκκινο κρασί: Περιέχουν τανίνες, οι οποίες δυσχεραίνουν την απορρόφηση του σιδήρου.

-Γαλακτοκομικά ή άλλες τροφές πλούσιες σε ασβέστιο, το οποίο δεσμεύει το σίδηρο. Όταν δηλαδή τρώτε δημητριακά πρωινού, προτιμήστε τα χωρίς γάλα ή γιαούρτι, επειδή θα μειωθεί η απορρόφηση του σιδήρου που σας προσφέρουν.

-Φυτικές ίνες (π.χ. προϊόντα ολικής άλεσης), καθώς και αυτές με τη σειρά τους μειώνουν την απορρόφηση του σιδήρου από τον οργανισμό.

onmed.gr

σχολιάστε το άρθρο

Μπορείτε να προσθέσετε οποιοσδήποτε σχόλιο σχετικό με το κείμενο
* = Υποχρεωτικά πεδία

Πέντε πράγματα που δεν πρέπει να κάνουμε αμέσως μετά το φαγητό ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Πώς θα μειώσετε το λίπος στο συκώτι ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Η διατροφή που «ξεβουλώνει» τις αρτηρίες ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Μαλοτήρα...Από τις κορφές του Ομαλού, στα πέρατα του κόσμου.. ΔΙΑΤΡΟΦΗ

5o Παγκρήτιο Φεστιβάλ Κρητικής Κουζίνας ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Όποιος προσέχει την υγεία του καλό είναι να καταναλώνει καθημερινά 5 μερίδες φρούτα και λαχανικά ΔΙΑΤΡΟΦΗ



Δημοφιλής Ειδήσεις