Πληκτρολογήστε την αναζήτησή σας

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διεύθυνση:

Email:

Τηλ:

Φάξ:

Παπαμαλέκου 5, ΤΚ 73-100

nea@neatv.gr

28210 36700

28210 36701

Επιπλέον

LIVE ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΡΗΤΗΣ

Κανάλι:

EMBED

<iframe src="http://hellasonmedia.viiideo.gr/neatv1.html" width="550" height="350" allowfullscreen="allowfullscreen"></iframe>

Τροφές με σίδηρο: Ποιους συνδυασμούς πρέπει να αποφεύγετε

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Ο σίδηρος είναι απαραίτητος για τη μεταφορά οξυγόνου στους ιστούς του σώματος.

Τα κορίτσια από 13 ετών και οι γυναίκες αναπαραγωγικής ηλικίας, καθώς και έγκυες έχουν αυξημένες ανάγκες σε σίδηρο.

Η μειωμένη πρόσληψη σιδήρου μπορεί να προκαλέσει σιδηροπενική αναιμία.

Τα συμπτώματά της είναι:

-Αίσθημα αδυναμίας

-Εύκολη κόπωση

-Ωχρότητα

-Ταχυπαλμίες

-Δυσπεψία

-Σπάσιμο των νυχιών

-Τριχόπτωση


Αποφεύγετε να συνδυάζετε τροφές πλούσιες σε σίδηρο με:

-Τσάι, καφέ, αναψυκτικά τύπου κόλα, κόκκινο κρασί: Περιέχουν τανίνες, οι οποίες δυσχεραίνουν την απορρόφηση του σιδήρου.

-Γαλακτοκομικά ή άλλες τροφές πλούσιες σε ασβέστιο, το οποίο δεσμεύει το σίδηρο. Όταν δηλαδή τρώτε δημητριακά πρωινού, προτιμήστε τα χωρίς γάλα ή γιαούρτι, επειδή θα μειωθεί η απορρόφηση του σιδήρου που σας προσφέρουν.

-Φυτικές ίνες (π.χ. προϊόντα ολικής άλεσης), καθώς και αυτές με τη σειρά τους μειώνουν την απορρόφηση του σιδήρου από τον οργανισμό.

onmed.gr

σχολιάστε το άρθρο

Μπορείτε να προσθέσετε οποιοσδήποτε σχόλιο σχετικό με το κείμενο
* = Υποχρεωτικά πεδία

Μην πίνετε νερό από το ποτήρι που έχετε δίπλα σας τη νύχτα – Δείτε γιατί ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Τι συμβαίνει στο σώμα όταν παραλείπουμε το πρωινό ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Αρσενικό στο ρύζι: 5 τρόποι για να προστατευτείτε εσείς και η οικογένειά σας ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Ολοκληρώθηκε η 7η Παγκρήτια Έκθεση «ΚΡΗΤΗ: Η Μεγάλη Συνάντηση & Τοπικές Γεύσεις Ελλάδας» στο 9ήμε... ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Μπανάνα, αβοκάντο και σοκολάτα εναντίον της υπέρτασης! ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Το μπαχαρικό που περιορίζει τις επιπτώσεις των λιπαρών στην υγεία ΔΙΑΤΡΟΦΗ



Δημοφιλής Ειδήσεις