LIVE

Πληκτρολογήστε την αναζήτησή σας

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διεύθυνση:

Email:

Τηλ:

Φάξ:

Παπαμαλέκου 5, ΤΚ 73-100

nea@neatv.gr

28210 36700

28210 36701

Επιπλέον

LIVE ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΡΗΤΗΣ

Κανάλι:

EMBED

<iframe src="http://hellasonmedia.viiideo.gr/neatv1.html" width="550" height="350" allowfullscreen="allowfullscreen"></iframe>

Οι τροφές που αποτρέπουν το θάνατο από έμφραγμα

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Οι καρδιαγγειακές επιπλοκές, όπως το έμφραγμα, οδηγούν περίπου σε 17 εκατομμύρια θανάτους σε παγκόσμια κλίμακα, σύμφωνα με στοιχεία του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, όμως ο αριθμός αυτός μπορεί να μειωθεί χάρη στη σωστή διατροφή.

Σύμφωνα με μια νέα διεθνή επιστημονική έρευνα, τη μεγαλύτερη στο είδος της μέχρι σήμερα, ένα πολύτιμο συστατικό που βρίσκεται κυρίως στα ψάρια αλλά και σε άλλες θρεπτικές τροφές συνδέεται με το μειωμένο κίνδυνο θανάτου από έμφραγμα, σε ποσοστό έως και 25%.[AdTech Ad][bigstock Sources Of Omega Fatty Acids 106489286]

Έπειτα από ανάλυση 19 μελετών σε 16 χώρες, με συνολικό δείγμα 45.637 άτομα, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι η συστηματική κατανάλωση Ω-3 λιπαρών οξέων μειώνει τον κίνδυνο για θανατηφόρο έμφραγμα του μυοκαρδίου.

Ωστόσο, τα στοιχεία υπέδειξαν ότι η κατανάλωση αυτών των υγιεινών λιπαρών δεν μειώνει γενικώς τον κίνδυνο εμφράγματος, ένα εύρημα που θα πρέπει να ερευνηθεί περαιτέρω προκειμένου να εξηγηθεί.


Η επάρκεια Ω-3 στον οργανισμό συνδέεται με μειωμένο κίνδυνο θανατηφόρου εμφράγματος κατά 10% κατά μέσο όρο, όμως για όσους έχουν τα υψηλότερα επίπεδα Ω-3 στον οργανισμό τους, η μείωση του κινδύνου μπορεί να φτάσει ή και να ξεπεράσει το 25%.

«Αν λάβει κανείς υπ’ όψιν ότι η καρδιοπάθεια είναι η βασική αιτία θανάτου στον κόσμο, μια μείωση κινδύνου της τάξης του 25% είναι πολύ σημαντική» αναφέρει ο επικεφαλής της ερευνητικής ομάδας, Νταρίους Μοζαφαριάν, από τη Σχολή Επιστήμης της Διατροφής του Πανεπιστημίου Ταφτς της Βοστώνης.

Τα ψάρια είναι η κυριότερη πηγή Ω-3 λιπαρών οξέων, ιδίως των μορφών EPA και DHA. Τα περισσότερα Ω-3 περιέχουν ο σολομός, η πέστροφα, η σαρδέλα, η ρέγγα, το σκουμπρί και η αντζούγια. Επίσης, καλή πηγή Ω-3, ιδίως του α-λινολενικού οξέος (ALA), είναι ο λιναρόσπορος, τα φουντούκια, τα καρύδια και τα φυτικά λάδια.

Τα νέα ευρήματα δημοσιεύονται αναλυτικά στην επιθεώρηση JAMA Internal Medicine.

onmed.gr

σχολιάστε το άρθρο

Μπορείτε να προσθέσετε οποιοσδήποτε σχόλιο σχετικό με το κείμενο
* = Υποχρεωτικά πεδία

Κουμκουάτ, ένα δεντράκι για το μπαλκόνι σου ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Διαβήτης: Πόσο μειώνει τον κίνδυνο η καθημερινή κατανάλωση φρούτων ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Διατροφικές συμβουλές για την περίοδο από τη Μ. Παρασκευή μέχρι το Πάσχα ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Φροντίζει για εμάς ο ειδικός...Πέντε αρωματικά φυτά για το καλύτερο ρόφημα ΔΙΑΤΡΟΦΗ

632.000 δολάρια για έναν τόνο που κατέληξε να γίνει... σούσι ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Μάθε πως να φυτέψετε τα δικά σας πεντανόστιμα ντοματίνια σε γλάστρα ΔΙΑΤΡΟΦΗ



Δημοφιλής Ειδήσεις