Πληκτρολογήστε την αναζήτησή σας

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διεύθυνση:

Email:

Τηλ:

Φάξ:

Παπαμαλέκου 5, ΤΚ 73-100

nea@neatv.gr

28210 36700

28210 36701

Επιπλέον

LIVE ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΡΗΤΗΣ

Κανάλι:

Τρία μυστικά για να τρώτε υδατάνθρακες χωρίς να παχύνετε

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Είναι αδύνατο να αποφύγουμε εντελώς τους υδατάνθρακες, αφού βρίσκονται σε δεκάδες προϊόντα, ακόμη και στα φρέσκα φρούτα και λαχανικά.

Εάν αυτή την περίοδο κάνετε δίαιτα, πιθανότατα αποφεύγετε το ψωμί, τις μακαρονάδες και τα γλυκά, δεν χρειάζεται όμως να «δαιμονοποιείτε» όλους τους υδατάνθρακες.

Δείτε τρεις έξυπνους τρόπους να τους απολαύσετε ακόμη και στο πλαίσιο μιας υγιεινής και ισορροπημένης διατροφής, τους οποίους προτείνει η διατροφολόγος Λίλι Σούτερ.

1. Αποφύγετε τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες

Οι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες, γνωστοί και ως «λευκοί» υδατάνθρακες, παρέχουν θερμίδες που δεν συνοδεύονται από σημαντική θρεπτική αξία. Κλασικά παραδείγματα είναι το λευκό ψωμί και τα λευκά ζυμαρικά. Οι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες μεταβολίζονται γρήγορα, οπότε προκαλούν απότομη αυξομείωση στα επίπεδα του σακχάρου. Προτιμήστε λοιπόν τους μη επεξεργασμένους υδατάνθρακες που βρίσκονται στα προϊόντα ολικής άλεσης, στα φρούτα και τα λαχανικά, στα φασόλια, στις φακές, στα ρεβίθια, στη γλυκοπατάτα, στην κινόα, στη βρώμη και στο καστανό ρύζι, καθώς η περιεκτικότητα των προϊόντων αυτών σε φυτικές ίνες εξασφαλίζει πιο αργή απελευθέρωση των σακχάρων.


2. Υπολογίστε σωστά την πρόσληψη υδατανθράκων

Όλα με μέτρο! Φροντίστε ώστε το γεύμα σας να αποτελείται μόνο σε ποσοστό 25% από υδατάνθρακες, όπως οι πατάτες ή τα ζυμαρικά.

3. Μην βράζετε πολύ τα ζυμαρικά

Μαγειρεύοντας τα ζυμαρικά «αλ ντέντε» θα εξασφαλίσετε ότι θα μεταβολιστούν με πιο αργό ρυθμό. Με τον τρόπο αυτό επιβραδύνεται η αυξομείωση των επιπέδων του σακχάρου στο αίμα.

onmed.gr

 

σχολιάστε το άρθρο

Μπορείτε να προσθέσετε οποιοσδήποτε σχόλιο σχετικό με το κείμενο
* = Υποχρεωτικά πεδία

Οι γαμήλιες τούρτες από τυρί έχουν το δικό τους κοινό. ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Αυτές είναι οι τροφές που κερδίζουν τη μάχη με το κρυολόγημα ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Ξηροί καρποί: Τα οφέλη για τον εγκέφαλο ανάλογα με το είδος τους ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Βοηθητικά τα καυτερά φαγητά στον έλεγχο της πίεσης ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Επτά τροφές που πρέπει να αποφεύγετε αν θέλετε λευκά δόντια ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Γίνε εσύ η επόμενη πρωταγωνίστρια των σούπερ μάρκετ SYN.KA και κέρδισε τα ψώνια της εβδομάδας ΔΙΑΤΡΟΦΗ



Δημοφιλής Ειδήσεις