Πληκτρολογήστε την αναζήτησή σας

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διεύθυνση:

Email:

Τηλ:

Φάξ:

Παπαμαλέκου 5, ΤΚ 73-100

nea@neatv.gr

28210 36700

28210 36701

Επιπλέον

LIVE ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΡΗΤΗΣ

Κανάλι:

EMBED

<iframe src="http://hellasonmedia.viiideo.gr/neatv1.html" width="550" height="350" allowfullscreen="allowfullscreen"></iframe>

Πέντε συμβουλές προετοιμασίας πριν τη μέτρηση της πίεσης

ΥΓΕΙΑ

Η τακτική μέτρηση της πίεσης είναι ένα απαραίτητο μέτρο ώστε να εντοπιστεί έγκαιρα η υπέρταση και να σχεδιαστεί το απαραίτητο πλάνο παρέμβασης από τον θεράποντα ιατρό.

Για να γίνει σωστά η μέτρηση της πίεσης –και επομένως να είναι αξιόπιστη η ένδειξη– πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω πέντε βήματα προετοιμασίας.

1. Χαλαρώστε για 3-5 λεπτά πριν τη μέτρηση χωρίς να μιλάτε.

2. Καθίστε σε μια αναπαυτική καρέκλα, με επαρκή υποστήριξη της πλάτης και χωρίς να σταυρώνετε τα πόδια.

3. Μείνετε ακίνητοι και τοποθετήστε το χέρι σε μια σταθερή επιφάνεια (π.χ. τραπέζι), τεντωμένο στο ύψος της καρδιάς.

4. Εάν φοράτε μακρυμάνικο, διπλώστε τα μανίκια ώστε να αγκαλιάζουν χαλαρά το χέρι. Θα πρέπει να χωρά τουλάχιστον ένα δάχτυλο ανάμεσα στο ρούχο και στο χέρι.

5. Το διπλωμένο μανίκι θα πρέπει να απέχει τουλάχιστον 2,5 εκατοστά από την άρθρωση του αγκώνα.



Είναι επίσης σημαντικό να σημειώνετε την ημερομηνία και την ώρα κάθε μέτρησης ώστε να μπορείτε να συγκρίνετε τα στοιχεία σε βάθος χρόνου.

Πηγή: Πανεπιστήμιο Τζονς Χόπκινς

σχολιάστε το άρθρο

Μπορείτε να προσθέσετε οποιοσδήποτε σχόλιο σχετικό με το κείμενο
* = Υποχρεωτικά πεδία

Γωνιακή χειλίτιδα: Πώς θα απαλλαγείτε από τα «κοψίματα» στις άκρες των χειλιών ΥΓΕΙΑ

Ιδρώτας: 9 πράγματα που δείχνει για την υγεία σας ΥΓΕΙΑ

BINTEO: Συνένοχοι όσοι γνωρίζουν για παιδική κακοποίηση και δε μιλούν ΥΓΕΙΑ

Πώς τα social media επηρεάζουν την ψυχική υγεία; ΥΓΕΙΑ

Διπολική διαταραχή: Τα βασικά σημάδια – Πώς θα καταλάβετε έναν διπολικό ΥΓΕΙΑ

Λακτόζη: Γιατί κάποιοι υποφέρουν μετά την κατανάλωση γάλακτος; ΥΓΕΙΑ



Δημοφιλής Ειδήσεις