Πληκτρολογήστε την αναζήτησή σας

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διεύθυνση:

Email:

Τηλ:

Φάξ:

Παπαμαλέκου 5, ΤΚ 73-100

nea@neatv.gr

28210 36700

28210 36701

Επιπλέον

LIVE ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΡΗΤΗΣ

Αν θέλετε να δείτε live από iOS ή iPad πατήστε εδώ http://srv.viiideo.gr:1935/neatv/live/playlist.m3u8

Κανάλι:

EMBED

<iframe src="http://hellasonmedia.viiideo.gr/neatv1.html" width="550" height="350" allowfullscreen="allowfullscreen"></iframe>

Πόση ζάχαρη επιτρέπεται να τρώνε τα παιδιά – Η νέα οδηγία

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Νέα οδηγία για την πρόσληψη πρόσθετης ζάχαρης στις μικρές ηλικίες εξέδωσε η Αμερικανική Ένωση Καρδιολογίας (ΑΗΑ).

Ως πρόσθετη ζάχαρη ορίζεται οποιαδήποτε γλυκαντική ουσία έχει θερμίδες, από την επιτραπέζια ζάχαρη και το σιρόπι γλυκόζης έως το μέλι και τη μελάσσα, και χρησιμοποιείται ως συστατικό κατά την παραγωγή και επεξεργασία τροφίμων και ποτών. Πρόσθετη ζάχαρη θεωρείται φυσικά και η ζάχαρη που προσθέτουμε στα ροφήματα, τα φαγητά ή τα γλυκά που παρασκευάζουμε.



Η ομάδα ειδικών σε θέματα διατροφής και υγείας που συνέταξε την οδηγία, η οποία δημοσιεύεται στο περιοδικό Circulation της ΑΗΑ, συνιστά τα παιδιά ηλικίας 2 έως 18 ετών να μην καταναλώνουν περισσότερα από 6 κουταλάκια του γλυκού πρόσθετη ζάχαρη την ημέρα. Η ποσότητα αυτή αντιστοιχεί περίπου σε 25 γραμμάρια ζάχαρης και προσδίδει ενέργεια 100 θερμίδες. Τα παιδιά κάτω των 2 ετών συνιστάται να μην λαμβάνουν καθόλου πρόσθετη ζάχαρη.

«Δεν υπάρχει μεγάλο περιθώριο για πρόσθετη ζάχαρη στη διατροφή των παιδιών, αφού χρειάζονται θερμίδες κυρίως από λαχανικά, φρούτα, πηγές πρωτεΐνης, προϊόντα ολικής άλεσης και γαλακτοκομικά για να αναπτυχθούν σωστά» δηλώνει η Δρ Μίριαμ Βος, καθηγήτρια παιδιατρικής στο Πανεπιστήμιο Έμορυ της Ατλάντα.

Η ειδικός τονίζει πως μια μικρή ποσότητα πρόσθετης ζάχαρης ενδείκνυται προς βελτίωση της γεύσης θρεπτικών τροφών (π.χ. δημητριακά ολικής άλεσης) ώστε να γίνουν πιο ελκυστικές στα μικρά παιδιά, αλλά πρέπει να αποφεύγεται στα αναψυκτικά, τα μπισκότα, τα ζαχαρωτά και λοιπές τροφές που δεν έχουν ιδιαίτερη θρεπτική αξία.

σχολιάστε το άρθρο

Μπορείτε να προσθέσετε οποιοσδήποτε σχόλιο σχετικό με το κείμενο
* = Υποχρεωτικά πεδία

Έλλειψη βιταμίνης Β3: Ποια είναι τα συμπτώματα & με ποιες τροφές θα την αποκαταστήσετε ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Το κόλπο για να διατηρείτε συνεχώς δροσερό τον καφέ σας ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Έπεσε λάδι πάνω στο ρούχο; Το απόλυτο κόλπο για να μη μείνει στάμπα ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Πρωινό γεύμα: Πέντε τροφές που πρέπει να αποφεύγετε ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Γιατί πρέπει να ΜΗΝ βάζετε τις πατάτες στο ψυγείο… ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Καρκίνος του παχέος εντέρου – Διατροφή: Τι ισχύει με κρέατα και δημητριακά ολικής άλεσης ΔΙΑΤΡΟΦΗ



Δημοφιλής Ειδήσεις