LIVE

Πληκτρολογήστε την αναζήτησή σας

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διεύθυνση:

Email:

Τηλ:

Φάξ:

Παπαμαλέκου 5, ΤΚ 73-100

nea@neatv.gr

28210 36700

28210 36701

Επιπλέον

LIVE ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΡΗΤΗΣ

Κανάλι:

EMBED

<iframe src="http://hellasonmedia.viiideo.gr/neatv1.html" width="550" height="350" allowfullscreen="allowfullscreen"></iframe>

Τρώτε αργά το βράδυ; Δείτε από τι κινδυνεύετε!

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Εάν ανήκετε και εσείς στην κατηγορία των ανθρώπων που αγαπούν να τρώνε αργά το βράδυ, μάλλον θα πρέπει να κόψετε αυτή την κακή συνήθεια, καθώς βάζετε την καρδιά σας σε κίνδυνο, προειδοποιούν οι ειδικοί. Ένα γεύμα που καταναλώνεται λίγες ώρες πριν τον ύπνο κρατά τον οργανισμό σε εγρήγορση και δεν του επιτρέπει να χαλαρώσει όπως θα έπρεπε ώστε να προετοιμαστεί για ύπνο.

Σύμφωνα με τα ευρήματα που παρουσίασαν ερευνητές από την Τουρκία στο πλαίσιο του πρόσφατου συνεδρίου της Ευρωπαϊκής Εταιρείας Καρδιολογίας, το τελευταίο γεύμα της ημέρας πρέπει να καταναλώνεται τουλάχιστον δύο ώρες πριν τον ύπνο. Ιδανικά, οι ερευνητές συνιστούν να μην τρώμε τίποτα μετά τις 7 μ.μ.

Στα υγιή άτομα, η αρτηριακή πίεσημειώνεται περίπου κατά 10% κατά τη διάρκεια του ύπνου. Ωστόσο, τα αποτελέσματα της μελέτης, στην οποία συμμετείχαν πάνω από 700 άτομα με υπέρταση, έδειξαν ότι η πίεση παραμένει σε υψηλά επίπεδα εάν το βραδινό καταναλώνεται εντός δύο ωρών από τον ύπνο. Οι ερευνητές εκτιμούν ότι αυτή η αρνητική επίδραση οφείλεται στο γεγονός ότι η κατανάλωση φαγητού συνοδεύεται από απελευθέρωση ορμονών του στρες, οι οποίες εμποδίζουν το σώμα να χαλαρώσει.

Εάν η αρτηριακή πίεση δεν παρουσιάσει την αναμενόμενη πτώση στον ύπνο, αυξάνεται εκθετικά ο κίνδυνος θανάτου από καρδιαγγειακά αίτια, για παράδειγμα από έμφραγμα ήεγκεφαλικό, σημειώνουν οι ερευνητές, σύμφωνα με τη βρετανική Telegraph. Τα νέα στοιχεία υπέδειξαν ότι η πίεση είναι τρεις φορές πιο πιθανό να παραμείνει υψηλή τη νύχτα σε όσους τρώνε αργά το βράδυ.

Η Δρ Ebru Özpelit, ερευνήτρια στο Πανεπιστήμιο Dokuz Eylül, η οποία παρουσίασε τη μελέτη στο συνέδριο, αναφέρει ότι o σωστός προγραμματισμός των γευμάτων είναι απαραίτητος τόσο για τα άτομα με υπέρταση όσο και για τα άτομα με φυσιολογική πίεση ώστε να αποφευχθεί η καταπόνηση της καρδιάς.

Τα νέα ευρήματα ενισχύουν τη θεωρία ότι το αυστηρό πρόγραμμα φαγητού σε συνδυασμό με τη βραδινή νηστεία έχουν σημαντικά οφέλη για την υγεία. Παλαιότερες μελέτες επί του θέματος έχουν υποδείξει ότι το βραδινό που καταναλώνεται αρκετές ώρες πριν τον ύπνο συνδέεται με μειωμένο κίνδυνο καρκίνου του μαστού, με καλύτερη ρύθμιση του σακχάρου και με καλύτερη λειτουργία του μεταβολισμού.

onmed.gr

σχολιάστε το άρθρο

Μπορείτε να προσθέσετε οποιοσδήποτε σχόλιο σχετικό με το κείμενο
* = Υποχρεωτικά πεδία

Πώς επηρεάζουν οι υδατάνθρακες τον μεταβολισμό ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Οι τελειότεροι κουραμπιέδες από τη Mama Mia ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Δυσάρεστη αναπνοή: Οι αιτίες που δεν φαντάζεστε – Τι να κάνετε ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Φούσκωμα: 6 τροφές που πρέπει να αποφεύγετε ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Οκτώ τροφές που πρέπει να τρώει κάθε άντρας ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Mama Mia... Η συγκινητική ιστορία πίσω απο την πεντανόστιμη Iταλική αματριτσιάνα. ΒΙΝΤΕΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ



Δημοφιλής Ειδήσεις