LIVE

Πληκτρολογήστε την αναζήτησή σας

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διεύθυνση:

Email:

Τηλ:

Φάξ:

Παπαμαλέκου 5, ΤΚ 73-100

nea@neatv.gr

28210 36700

28210 36701

Επιπλέον

LIVE ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΡΗΤΗΣ

Κανάλι:

EMBED

<iframe src="http://hellasonmedia.viiideo.gr/neatv1.html" width="550" height="350" allowfullscreen="allowfullscreen"></iframe>

HANGOVER: Tips για να αποκτήσεις ενέργεια και να πας στη δουλειά

ΥΓΕΙΑ


Εντάξει, όλες το έχουμε πάθει τουλάχιστον μια φορά στη ζωή μας. 'Η μάλλον, τώρα που το ξανασκέφτομαι, μπορεί και αρκετές φορές να έχουμε πέσει θύματα του hangover. Τέσπα! Σε όλες έχει τύχει να βγούμε, να πιούμε, να πιούμε πολύ (ξαναλέω), να κοιτάξουμε το ρολόι, η ώρα να έχει πάει 4 τα ξημερώματα και εμείς να νιώθουμε ζαλισμένες από το πότο, του οποίου η επίδραση έφερε ένα “βαρύ” κεφάλι.

Το δράμα συνεχίζεται! Πέφτουμε για ύπνο άρον – άρον και όταν χτυπάει το ξυπνητήρι νιώθουμε πως όχι απλά δεν μπορούμε να πάμε για δουλειά, αλλά δεν γίνεται καλά – καλά να σηκωθούμε από το κρεβάτι!

Για αρχή, αυτό που πρέπει να σου πω είναι να μαζέψεις ότι δυνάμεις έχεις και να σηκωθείς από το κρεβάτι. Δεύτερον, ακολούθησε τα παρακάτω βήματα και σε χρόνο ντε – τε θα νιώθεις πολύ καλύτερα!

ΒΗΜΑ Νο1: Ξεκίνα λοιπόν με την αρωματοθεραπεία.
Όχι δεν θα σου πάρει πολλή ώρα. Το μόνο που οφείλεις να κάνεις είναι να ρίξεις λίγο έλαιο λεβάντας στο σβέρκο σου. Σύμφωνα με έρευνες η λεβάντα ηρεμεί τα νεύρα και είναι το πιο εύκολο και ίσως το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις για να επανέλθεις από το hangover!

ΒΗΜΑ Νο2: Διώξε τις τοξίνες!
Ρίξε μερικές σταγόνες λεμονιού σε ένα ποτήρι με χλιαρό νερό και κάνε το ιδανικό detox. Το συγκεκριμένο tip όχι μόνο θα κάψει το λίπος από το σώμα, αλλά θα διώξει μακριά όλα αυτά που του φόρτωσες από το προηγούμενο βράδυ!
 
ΒΗΜΑ Νο3: Λάβε τις απαραίτητες βιταμίνες!
Ένας εύκολος και γευστικός τρόπος να απολαύσεις πολλά φρούτα και λαχανικά μαζί, είναι φυσικά το smoothie. Θα σου προσφέρει αντιοξειδωτικά, βιταμίνες και φυτικές ίνες, τα οποία θα ενισχύσουν την ενέργεια του σώματός σου.
 
ΒΗΜΑ Νο4: Ώρα για ενυδάτωση!
Πιες μεγάλες ποσότητες νερού που θα ενυδατώσουν το σώμα σου και θα διώξουν μακριά τις τοξίνες. Το αλκοόλ αφυδατώνει το σώμα, με αποτέλεσμα να έχουμε πονοκέφαλο πολλές φορές.
 
ΒΗΜΑ Νο5: Stretching
Το συγκεκριμένο tip μπορείς να το χρησιμοποιήσεις και σαν βήμα Νο1, αν δεν μπορείς να σηκωθείς κατευθείαν από το κρεβάτι. Τέντωσε τον κορμό, τα χέρια και τα πόδια σου. Φέρε στην αρχική του κατάσταση το σώμα σου και δώσε του την ώθηση να συνεχίσει με ενέργεια την ημέρα.
 
ΒΗΜΑ Νο6: Σκωτσέζικο ντους!
Μπες μέσα στο μπάνιο και κάνε ένα χλιαρό ντους. Ανά διαστήματα άφησε λίγο κρύο νερό να τρέξει στο σώμα σου, ώστε να σε “ξυπνήσει” και να σε επαναφέρει στην πραγματικότητα!

σχολιάστε το άρθρο

Μπορείτε να προσθέσετε οποιοσδήποτε σχόλιο σχετικό με το κείμενο
* = Υποχρεωτικά πεδία

Αρρυθμία: Πόσο αυξάνει τον κίνδυνο το αλκοόλ και σε ποια ποσότητα ΥΓΕΙΑ

​Το Ίδρυμα Vodafone βοηθά περιοχές που πλήττονται περισσότερο από τον ιό HIV παγκοσμίως ΥΓΕΙΑ

Ύπνος: Ποια είναι η μέθοδος 4-7-8 για να κοιμηθείτε εύκολα ΥΓΕΙΑ

Έλληνας ερευνητής αποκαλύπτει τα αθλήματα που μπορεί να σώσουν τη ζωή σας ΥΓΕΙΑ

Γιατί οι γονείς δεν πρέπει να λένε στα παιδιά τους ότι υπάρχει Άγιος Βασίλης; ΥΓΕΙΑ

Έρευνα που ανατρέπει τα δεδομένα - Οι 40άρηδες κινδυνεύουν περισσότερο από εγκεφαλικό ΥΓΕΙΑ



Δημοφιλής Ειδήσεις