LIVE

Πληκτρολογήστε την αναζήτησή σας

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διεύθυνση:

Email:

Τηλ:

Φάξ:

Παπαμαλέκου 5, ΤΚ 73-100

nea@neatv.gr

28210 36700

28210 36701

Επιπλέον

LIVE ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΡΗΤΗΣ

Κανάλι:

EMBED

<iframe src="http://hellasonmedia.viiideo.gr/neatv1.html" width="550" height="350" allowfullscreen="allowfullscreen"></iframe>

Εννιά τροφές με περισσότερο κάλιο από τη μπανάνα

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Μπορεί η μπανάνα να «φημίζεται» για την περιεκτικότητά της σε κάλιο, όμως στην πραγματικότητα παρέχει λιγότερο από 10% της ποσότητας που χρειαζόμαστε σε ημερήσια βάση. Ένας ενήλικας χρειάζεται 4.700 mg την ημέρα και μια μπανάνα παρέχει περίπου 420 mg.

Το πολύτιμο μέταλλο είναι απαραίτητο, μεταξύ άλλων, για την προστασία από τις κράμπες, ενώ μειώνει και τον κίνδυνο εγκεφαλικού και εμφράγματος.

Δείτε με ποιες άλλες τροφές μπορείτε να καλύψετε τις ανάγκες του οργανισμού σας σε κάλιο.

1. Κίτρινη κολοκύθα

Ένα φλιτζάνι παρέχει 582 mg καλίου.

2. Ενταμάμε (φασολάκια σόγιας)

Ένα φλιτζάνι παρέχει 676 mg καλίου. Είναι επίσης εξαιρετική πηγή φυτικών πρωτεϊνών, αφού παρέχει όλα τα αμινοξέα που χρειάζεται ο οργανισμός μας για μυϊκή ανάπτυξη.

3. Πατάτες

Μια γλυκοπατάτα παρέχει 542 mg καλίου, ενώ μια λευκή 941 mg. Τόσο η γλυκοπατάτα όσο και η λευκή πατάτα είναι επίσης καλές πηγές βιταμίνης Α.

4. Σέσκουλο

Ένα φλιτζάνι μαγειρεμένο σέσκουλο παρέχει 961 mg καλίου. Το λαχανικό είναι επίσης πλούσιο σε σίδηρο, ασβέστιο και βιταμίνες Α, Κ και C.

5. Παντζάρι

Ένα φλιτζάνι παρέχει 518 mg καλίου. Είναι επίσης καλή πηγή φυλλικού οξέος, μαγγανίου, χαλκού, φυτικών ινών, μαγνησίου, φωσφόρου, βιταμίνης C, σιδήρου και βιταμίνης Β6.

6. Σάλτσα ντομάτας

Ένα φλιτζάνι παρέχει 728 mg καλίου.

7. Μαύρα φασόλια

Ένα φλιτζάνι παρέχει 739 mg καλίου. Είναι καλή πηγή φυτικών πρωτεϊνών και φυτικών ινών, αντιοξειδωτικών ουσιών, σιδήρου, φωσφόρου, ασβεστίου, μαγνησίου, μαγγανίου, χαλκού και ψευδαργύρου.

8. Λευκά φασόλια


Ένα φλιτζάνι παρέχει 1.189 mg καλίου. Παρέχουν επίσης πρωτεΐνες, φυτικές ίνες, καθώς και πληθώρα βιταμινών και μετάλλων.

9. Καρπούζι

Δύο φέτες παρέχουν 641 mg καλίου. Επίσης, το λυκοπένιο που περιέχει το καρπούζι έχει αντιοξειδωτική και αντικαρκινική δράση.

Πηγή: Reader’s Digest

σχολιάστε το άρθρο

Μπορείτε να προσθέσετε οποιοσδήποτε σχόλιο σχετικό με το κείμενο
* = Υποχρεωτικά πεδία

Πώς επηρεάζουν οι υδατάνθρακες τον μεταβολισμό ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Οι τελειότεροι κουραμπιέδες από τη Mama Mia ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Δυσάρεστη αναπνοή: Οι αιτίες που δεν φαντάζεστε – Τι να κάνετε ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Φούσκωμα: 6 τροφές που πρέπει να αποφεύγετε ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Οκτώ τροφές που πρέπει να τρώει κάθε άντρας ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Mama Mia... Η συγκινητική ιστορία πίσω απο την πεντανόστιμη Iταλική αματριτσιάνα. ΒΙΝΤΕΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ



Δημοφιλής Ειδήσεις