Πληκτρολογήστε την αναζήτησή σας

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διεύθυνση:

Email:

Τηλ:

Φάξ:

Παπαμαλέκου 5, ΤΚ 73-100

nea@neatv.gr

28210 36700

28210 36701

Επιπλέον

LIVE ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΡΗΤΗΣ

Αν θέλετε να δείτε live από iOS ή iPad πατήστε εδώ http://srv.viiideo.gr:1935/neatv/live/playlist.m3u8

Κανάλι:

EMBED

<iframe src="http://hellasonmedia.viiideo.gr/neatv1.html" width="550" height="350" allowfullscreen="allowfullscreen"></iframe>

Διατροφή για δυνατή καρδιά: Τα do και τα don’t

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή θα κρατήσει τον δείκτη της ζυγαριάς σας χαμηλά και εσάς μακριά από τον... γιατρό! Καταναλώνοντας καθημερινά θρεπτικές τροφές και αποφεύγοντας τα επεξεργασμένα προϊόντα θα καταφέρετε να προστατευθείτε αποτελεσματικά από την καρδιοπάθεια, την κυριότερη αιτία θανάτου σε όλο τον πλανήτη.

Αρχικά πρέπει να αποφεύγετε τα ποτά με πολλή ζάχαρη, καθώς συνδέονται με αυξημένο κίνδυνο καρδιοπάθειας. Μελέτη του 2012 έδειξε ότι μόλις ένα ζαχαρούχο αναψυκτικό την ημέρα συνδέεται με 20% αυξημένο κίνδυνο καρδιοπάθειας, ακόμη και για άτομα που ακολουθούν σε γενικές γραμμές έναν υγιεινό τρόπο ζωής.

Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι φυσικά απαραίτητα. Καλό θα είναι να τα καταναλώνετε φρέσκα και σκέτα –ή με λίγο ελαιόλαδο στην περίπτωση των λαχανικών. Προσοχή στα φρούτα σε κονσέρβα ή στις έτοιμες σαλάτες, καθώς συχνά περιέχουν πρόσθετη ζάχαρη. Επίσης, προτιμήστε τα λαχανικά μαγειρεμένα στον ατμό αντί για τηγανητά, καθώς είναι πιο πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και δεν συνοδεύονται από περιττά λιπαρά.



Για να μειώσετε την πρόσληψη αλατιού, προτιμήστε τα βότανα και τα μπαχαρικά για να δώσετε γεύση στο φαγητό σας. Αποφύγετε τα έτοιμα σνακ και τις έτοιμες σούπες, καθώς συχνά περιέχουν μεγάλες ποσότητες αλατιού.

Από την κατηγορία των πρωτεϊνών προτιμήστε τα γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά, το αυγό, τον σολομό, τα πουλερικά, τα όσπρια, το άπαχο κόκκινο κρέας και τους ξηρούς καρπούς αντί για τα πλήρη γαλακτοκομικά και τα αλλαντικά.

Προτιμήστε τα προϊόντα ολικής άλεσης έναντι των αντίστοιχων λευκών (ψωμί, ζυμαρικά κ.λπ.) και αποφύγετε επεξεργασμένους υδατάνθρακες, όπως αυτοί που βρίσκονται σε έτοιμα κρουασάν, μπισκότα και άλλα αντίστοιχα προϊόντα.

Τέλος, από την κατηγορία των λιπαρών επιλέξτε τα μονοακόρεστα και πολυακόρεστα –κυρίως το ελαιόλαδο– και αποφύγετε τα κορεσμένα και τα τρανς λιπαρά.



Πηγή: Medical Daily

σχολιάστε το άρθρο

Μπορείτε να προσθέσετε οποιοσδήποτε σχόλιο σχετικό με το κείμενο
* = Υποχρεωτικά πεδία

Ο ξηρός καρπός που μειώνει το ουρικό οξύ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Πόσα αυγά μπορούν να τρώνε τα παιδιά την εβδομάδα; ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Μόλις δείτε αυτό, δεν θα ξανακόψετε το καρπούζι με άλλον τρόπο! ΔΙΑΤΡΟΦΗ

«Γιορτή Κρητικής Διατροφής 2017» στο Ρέθυμνο ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Τα μυστικά της διατροφής για γερή καρδιά! ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Το μόνο χοιρινό στον κόσμο που τρέφεται με ελαιόλαδο, ήρθε από την CRETA FARMS! ΔΙΑΤΡΟΦΗ



Δημοφιλής Ειδήσεις