Πληκτρολογήστε την αναζήτησή σας

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διεύθυνση:

Email:

Τηλ:

Φάξ:

Παπαμαλέκου 5, ΤΚ 73-100

nea@neatv.gr

28210 36700

28210 36701

Επιπλέον

LIVE ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΡΗΤΗΣ

Αν θέλετε να δείτε live από iOS ή iPad πατήστε εδώ http://srv.viiideo.gr:1935/neatv/live/playlist.m3u8

Κανάλι:

EMBED

<iframe src="http://hellasonmedia.viiideo.gr/neatv1.html" width="550" height="350" allowfullscreen="allowfullscreen"></iframe>

Τι θα κερδίσετε με μόλις 1 λεπτό γυμναστικής την ημέρα

ΥΓΕΙΑ

Ακούγεται πολύ καλό για να είναι αληθινό, όμως πράγματι μπορείτε να επωφεληθείτε ακόμη κι να γυμνάζεστε μόλις ένα λεπτό την ημέρα.

Επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο του Έξετερ και το Πανεπιστήμιο του Λέστερ διαπίστωσαν ότι ένα πολύ σύντομο «ξέσπασμα» σωματικής άσκησης συνδέεται με ευεργετικές επιδράσεις, τουλάχιστον μεταξύ των γυναικών.

Σύμφωνα με τα νέα ευρήματα, τα οποία βασίστηκαν σε στοιχεία για περισσότερες από 2.500 γυναίκες και δημοσιεύονται αναλυτικά στην επιθεώρηση International Journal of Epidemiology, όσες προεμμηνοπαυσιακές γυναίκες κάνουν σύντομης διάρκειας γυμναστική με βάρη σε υψηλή ένταση (αντίστοιχη με μέτριου ρυθμού τρέξιμο) και όσες μετεμμηνοπαυσιακές γυναίκες κάνουν χαλαρό τζόκινγκ σύντομης διάρκειας έχουν καλύτερη σκελετική υγεία.



Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι γυναίκες που έκαναν κατά μέσο όρο 60-120 δευτερόλεπτα γυμναστική την ημέρα είχαν 4% καλύτερη σκελετική υγεία από όσες έκαναν γυμναστική για λιγότερο από 1 λεπτό.

«Δεν γνωρίζουμε ακόμη αν είναι καλύτερο να κάνει κανείς συνεχόμενα γυμναστική μέσα σε μία ημέρα ή να μοιράζει την ίδια διάρκεια σε όλες τις ημέρες της εβδομάδας ή αν η ελαφρώς μεγαλύτερης διάρκειας γυμναστική 1-2 ημέρες την εβδομάδα είναι εξίσου ωφέλιμη όσο η γυμναστική για 1-2 λεπτά την ημέρα» σχολιάζει η επικεφαλής συντάκτρια της μελέτης, Δρ Βικτόρια Στάιλς, λέκτορας στο Πανεπιστήμιο του Έξετερ.

«Υπάρχει όμως μια ξεκάθαρη σύνδεση ανάμεσα στη γυμναστική υψηλής έντασης και στην καλύτερη σκελετική υγεία μεταξύ των γυναικών» προσθέτει.

Η καλή σκελετική υγεία έχει σημαντικές προεκτάσεις, ιδιαίτερα όσο περνούν τα χρόνια, καθώς συνδέεται με καλύτερη στάση σώματος, βελτιωμένη κινητικότητα, μικρότερο κίνδυνο οστεοπόρωσης και λιγότερα κατάγματα στην τρίτη ηλικία.

σχολιάστε το άρθρο

Μπορείτε να προσθέσετε οποιοσδήποτε σχόλιο σχετικό με το κείμενο
* = Υποχρεωτικά πεδία

Ο καρκίνος του πνεύμονα ο Νο1 καρκίνος στην Κρήτη. Τι λένε οι γιατροί για τη θεραπεία; ΥΓΕΙΑ

Εθελοντική Αιμοδοσία στα γραφεία της INTERAMERICAN στα Χανιά ΥΓΕΙΑ

Οι γυναίκες χρειάζονται περισσότερο ύπνο γιατί έχουν πιο σύνθετο εγκέφαλο ΥΓΕΙΑ

Η Ιωάννα Σκανδαλάκη γυμνάζει την Γωγώ κάθε Δευτέρα...Στο Κόκκινο ΥΓΕΙΑ

Μόλυνε επίτηδες τους εραστές του με HIV – Τα σοκαριστικά μηνύματα ΥΓΕΙΑ

Τι είναι το “Σύνδρομο Στοκχόλμης”: Όταν το θύμα αγαπάει τον θύτη του; ΥΓΕΙΑ



Δημοφιλής Ειδήσεις