Πληκτρολογήστε την αναζήτησή σας

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διεύθυνση:

Email:

Τηλ:

Φάξ:

Παπαμαλέκου 5, ΤΚ 73-100

nea@neatv.gr

28210 36700

28210 36701

Επιπλέον

LIVE ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΡΗΤΗΣ

Κανάλι:

Δείτε πώς θα ενισχύσετε την αντικαρκινική δράση του μπρόκολου

ΔΙΑΤΡΟΦΗ


Το μπρόκολο φημίζεται για τις αντικαρκινικές του ιδιότητες, οι οποίες οφείλονται κυρίως σε ένα συστατικό του που ονομάζεται σουλφοραφάνη.

Ωστόσο, το συστατικό είναι ιδιαίτερα ευαίσθητο και καταστρέφεται μετά από μερικά λεπτά μαγειρέματος.

Σύμφωνα με μια νέα κινεζική μελέτη που δημοσιεύεται στην επιθεώρηση Journal of Agricultural and Food Chemistry, με τον κατάλληλο χειρισμό του μπρόκολου πριν το μαγείρεμα είναι δυνατό όχι μόνο να διατηρηθεί αλλά να ενισχυθεί η παρουσία και η δράση της σουλφοραφάνης.


Τεμάχισμα σε μικρά κομμάτια και… υπομονή

Στο πλαίσιο της μελέτης τους, οι ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Τσετσιάνγκ δοκίμασαν τρεις εναλλακτικούς τρόπους χειρισμού τού μπρόκολου. Αρχικά, τεμάχισαν το μπρόκολο σε μικρά κομμάτια πάχους μόλις δύο χιλιοστών ώστε να ενεργοποιηθεί το ένζυμο μυροζινάση, το οποίο βοηθά να μετατραπούν οι γλυκοζινολικές ενώσεις του μπρόκολου σε σουλφοραφάνη.

Μετά το τεμάχισμα, οι ερευνητές δοκίμασαν τρεις εναλλακτικούς τρόπους κατανάλωσης:

Άφησαν το μπρόκολο ωμό
Το μαγείρεψαν αμέσως σε δυνατή φωτιά για 4 λεπτά
Περίμεναν 90 λεπτά και μετά το μαγείρεψαν σε δυνατή φωτιά για λίγα λεπτά

Όπως διαπίστωσαν οι ερευνητές, όταν άφησαν το μπρόκολο να «αναπνεύσει» για λίγη ώρα τα επίπεδα της σουλφοραφάνης αυξήθηκαν κατά 2,8 φορές.

Μια μικρή αναμονή –η οποία δεν χρειάζεται απαραιτήτως να φτάνει τα 90 λεπτά, αλλά μπορεί να είναι και μόλις μισή ώρα– βοηθά ώστε να παραχθεί περισσότερη σουλφοραφάνη και να απορροφηθεί στη συνέχεια καλύτερα από τον οργανισμό, αναφέρουν στη μελέτη τους οι ερευνητές.

 

σχολιάστε το άρθρο

Μπορείτε να προσθέσετε οποιοσδήποτε σχόλιο σχετικό με το κείμενο
* = Υποχρεωτικά πεδία

Διεθνής Βράβευση για τα Φρέσκα Αυγά Βιολογικής Γεωργίας & για το Νωπό Κοτόπουλο Βιολογικής Γε... ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Ποιες παθήσεις προλαμβάνετε αν συνδυάζετε αυτές τις τροφές ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Καύσωνας: Τι να φάτε και τι να αποφύγετε στην μεγάλη ζέστη ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Ποιες τροφές δίνουν τις περισσότερες φυτικές ίνες ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Υπερβολική πρόσληψη πρωτεϊνών: Πόσο αυξάνει τον κίνδυνο καρδιακής ανεπάρκειας ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Προσοχή: Αυτές τις 9 τροφές δεν πρέπει ποτέ να τις τρώτε ωμές ΔΙΑΤΡΟΦΗ



Δημοφιλής Ειδήσεις