Πληκτρολογήστε την αναζήτησή σας

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διεύθυνση:

Email:

Τηλ:

Φάξ:

Παπαμαλέκου 5, ΤΚ 73-100

nea@neatv.gr

28210 36700

28210 36701

Επιπλέον

Οι 8 τροφές για να κάψετε το λίπος

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Ο αποκλεισμός της ζάχαρης και των κακών λιπαρών αποτελεί προϋπόθεση αν θέλετε να χάσετε βάρος.

Μπορείτε όμως να τρώτε περισσότερο και να καίτε λίπος, αρκεί να επιλέγετε τις κατάλληλες τροφές.

Πολλοί άνθρωποι κόβουν ολόκληρες ομάδες τροφών και κάνουν εντατική γυμναστική όταν θέλουν να αδυνατίσουν, αμελούν όμως να αναπληρώνουν την ενέργεια και τα θρεπτικά συστατικά που έχει ανάγκη ο οργανισμός τους.

Τροφές όπως τα φρούτα, τα λαχανικά και η άπαχη πρωτεΐνη, παίζουν βασικό ρόλο σε ένα πρόγραμμα απώλειας βάρους.

Παρακάτω θα βρείτε το top 8 των τροφών που θα σας βοηθήσουν να κάψετε το λίπος και να μεταμορφώσετε το σώμα σας:

Κοτόπουλο & γαλοπούλα: Περίπου το ¼ του βάρους που χάνουμε, είναι μυϊκή μάζα. Η γαλοπούλα, το κοτόπουλο και άλλα άπαχα κρέατα, αποτελούν εξαιρετικές πηγές πρωτεϊνών, σας χορταίνουν, ενώ είναι καλές πηγές τρυπτοφάνης, ενός αμινοξέος που βοηθά στην παραγωγή σεροτονίνης, η οποία σταθεροποιεί τη διάθεση και καταπολεμά το στρες.

Ξηροί καρποί & φιστικοβούτυρο: Οι ξηροί καρποί περιέχουν καλά λιπαρά, φυτικές ίνες και πρωτεΐνες, συνδυασμός που σας χορταίνει και σας γεμίζει ενέργεια. Επειδή έχουν όμως πολλές θερμίδες, αρκεί ένα τέταρτο του φλιτζανιού ή μέχρι δύο κουταλιές της σούπας φιστικοβούτυρο.

Γάλα, τυρί, γιαούρτι: Ένα φλιτζάνι γάλα σας δίνει 300mg ασβέστιο, απαραίτητο για την υγεία των οστών, και 8 γραμμάρια ζωικής πρωτεΐνης. Είναι επίσης πλούσιο σε βιταμίνες D και A. Τα προβιοτικά του γιαουρτιού ενισχύουν την υγεία του εντέρου.

Μούρα: Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες γι’ αυτό αυξάνουν το αίσθημα κορεσμού. Ένα φλιτζάνι δίνει περίπου 84 θερμίδες. Είναι επίσης πλούσια σε αντιφλεγμονώδη αντιοξειδωτικά που βοηθούν την υγεία του ανοσοποιητικού.

Αβοκάντο: Συνδυάζουν τα καλά μονοακόρεστα λιπαρά και τις φυτικές ίνες, ενώ αποτελούν εξαιρετική πηγή καλίου, που βοηθά στην αντιμετώπιση της κατακράτησης των υγρών και του φουσκώματος.

Λιπαρά ψάρια (σολομός, τόνος): Τα 120 γραμμάρια μαγειρεμένου άγριου σολομού έχουν περίπου 29 γραμμάρια πρωτεΐνης και μόλις 200 θερμίδες. Ο σολομός είναι επίσης πλούσιος σε ωμέγα-3 λιπαρά που βοηθούν στην καύση του λίπους και τη μείωση της φλεγμονής.

Γκρέιπφρουτ: Ρυθμίζει τα επίπεδα σακχάρου του αίματος, είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και έχει μόνο 80 θερμίδες / φρούτο. Είναι επίσης πλούσιο σε αντιοξειδωτικά όπως η βιταμίνη C και η βήτα-καροτίνη για τη στήριξη της υγιούς λειτουργίας του ανοσοποιητικού συστήματος.

Καυτερές πιπεριές: Η καψαϊκίνη, η ένωση που κάνει καυτερές τις πιπεριές, αυξάνει τον ρυθμό του μεταβολισμού και βοηθά στην καύση του λίπους. Παράλληλα, αυξάνει το αίσθημα πληρότητας και μειώνει τις λιγούρες.

womenshealthmag.com

σχολιάστε το άρθρο

Μπορείτε να προσθέσετε οποιοσδήποτε σχόλιο σχετικό με το κείμενο
* = Υποχρεωτικά πεδία

Καρπούζι: Ποια οφέλη έχει για την υγεία ο «βασιλιάς του καλοκαιριού» ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Διαβήτης τύπου 2: Τρεις διατροφικές αλλαγές για καλύτερη ρύθμιση του σακχάρου ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Δηλητηρίαση: Προσοχή στις 5 πιο επικίνδυνες καλοκαιρινές τροφές ΔΙΑΤΡΟΦΗ

10 τροφές πρωταθλητών ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Τι να πίνετε μετά το σουβλάκι για να μην παχαίνετε! ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Διεθνής Βράβευση για τα Φρέσκα Αυγά Βιολογικής Γεωργίας & για το Νωπό Κοτόπουλο Βιολογικής Γε... ΔΙΑΤΡΟΦΗ



Δημοφιλής Ειδήσεις