Πληκτρολογήστε την αναζήτησή σας

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διεύθυνση:

Email:

Τηλ:

Φάξ:

Παπαμαλέκου 5, ΤΚ 73-100

nea@neatv.gr

28210 36700

28210 36701

Επιπλέον

Αυτή η έρευνα δικαιώνει τους μακαρονάδες

ΔΙΑΤΡΟΦΗ


Η ερευνητική ομάδα του Τζον Σιβενπίπερ από το St. Michael's Hospital του Τορόντο σε δημοσίευση της στο επιστημονικό περιοδικό "BMJ Open" επισημαίνει ότι τα ζυμαρικά αδυνατίζουν αρκεί να καταναλώνονται στην κατάλληλη ποσότητα, στο πλαίσιο υγιεινής διατροφής.

Η έρευνα βασίστηκε στην ανάλυση στοιχείων 2.448 ατόμων που συμμετείχαν σε 29 έρευνες για τις συνέπειες της κατανάλωσης ζυμαρικών και άλλων υδατανθράκων στο σωματικό βάρος. Κατά μέσο όρο, οι συμμετέχοντες έτρωγαν στο πλαίσιο διατροφής με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη 3,3 μερίδες ζυμαρικών την εβδομάδα, με κάθε μερίδα να αντιστοιχεί σε περίπου μισό πιάτο μαγειρεμένα ζυμαρικά. Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι έπειτα από 12 εβδομάδες το βάρος τους όχι μόνο δεν είχε αυξηθεί, αλλά μειώθηκε κατά περίπου μισό κιλό.

"Ζυγίζοντας τις αποδείξεις που εντοπίσαμε, μπορούμε να πούμε με αρκετή σιγουριά ότι τα ζυμαρικά δεν έχουν αρνητικές συνέπειες στο σωματικό βάρος όταν καταναλώνονται στο πλαίσιο μιας υγιεινής διατροφής" δήλωσε ο ερευνητής ξεκαθαρίζοντας ότι "τα ζυμαρικά δεν συμβάλλουν στην αύξηση του λίπους στο σώμα".

Πηγή πληροφοριών: Espresso

σχολιάστε το άρθρο

Μπορείτε να προσθέσετε οποιοσδήποτε σχόλιο σχετικό με το κείμενο
* = Υποχρεωτικά πεδία

Βίντεο: Κοτόπουλο στήθος με φρουτένια σαλάτα στις μαγειρικές τηλε-τουργίες με τη Φρύνη...Στο Κόκκινο ΔΙΑΤΡΟΦΗ

7 superfoods που δίνουν ενέργεια χωρίς θερμίδες! ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Λυκοπένιο: Τα σημαντικά οφέλη του & οι κορυφαίες διατροφικές πηγές ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση: Έξι βήματα για να μειώσετε τις καούρες ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Ω3 λιπαρά οξέα: Ποια τα οφέλη τους & σε ποιες τροφές θα τα βρείτε ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Πόσο καλό μας κάνουν τελικά τα αμύγδαλα; ΔΙΑΤΡΟΦΗ



Δημοφιλής Ειδήσεις