Πληκτρολογήστε την αναζήτησή σας

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διεύθυνση:

Email:

Τηλ:

Φάξ:

Παπαμαλέκου 5, ΤΚ 73-100

nea@neatv.gr

28210 36700

28210 36701

Επιπλέον

LIVE ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΡΗΤΗΣ

Πόσο καλό μας κάνουν τελικά τα αμύγδαλα;

ΔΙΑΤΡΟΦΗ


Tα αμύγδαλα έχουν αποθεωθεί πολλές φορές για τα οφέλη τους. 

Για να δούμε πόσα θρεπτικά συστατικάέχουν και τι οφέλη προσφέρουν στην υγεία μας.

Μια μερίδα αμύγδαλα περίπου 28 γραμμάρια περιέχει:

Θερμίδες: 164
Πρωτεΐνη: 6 γρ. 
Λιπαρά: 14 γρ. (εκ των οποίων κορεσμένα: 1 γρ.)
Υδατάνθρακες: 6 γρ. (εκ των οποίων σάκχαρα: 1 γρ.)
Φυτικές ίνες: 3,5 γρ.
Νάτριο (αλάτι): 0 mg

Οι τιμές αυτές αντιστοιχούν σε 14% της καθημερινής συνιστώμενης ποσότητας φυτικών ινών αλλά και μια πολύ καλή ποσότητα πρωτεΐνης.

Τα αμύγδαλα είναι επίσης πλούσια σε μονοακόρεστα λιπαρά οξέα. Τα μονοακόρεστα λιπαρά οξέα βοηθούν στην μείωση της LDL χοληστερόλης (δηλαδή της «κακής» χοληστερόλης που φράζει τις αρτηρίες), αυξάνοντας παράλληλα την «καλή» HDL. Έτσι, τα αμύγδαλα αναδεικνύονται σε τροφή ιδιαίτερα ωφέλιμη για την καρδιά.

Τα αμύγδαλα συμβάλουν και στην απώλεια των περιττών κιλών ή στον έλεγχο του σωματικού βάρους χάρη στα υγιεινά λιπαρά τους και την ποσότητα φυτικών ινών και πρωτεΐνης που περιέχουν.

Μελέτες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση μίας μερίδας αμύγδαλα (περίπου 28 γρ.), μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του λίπους της κοιλιάς και τη βελτίωση των τιμών της χοληστερόλης. Παράλληλα, επειδή τα αμύγδαλα μας κάνουν να νιώθουμε χορτάτοι, αποτρέπουν τις λιγούρες και αυτόματα μας κάνουν να τρώμε λιγότερο.

Για να κρατάτε τον έλεγχο στο πόσα αμύγδαλα καταναλώνετε, μπορείτε να τα συνδυάζετε με το γιαούρτι ή να τα προσθέτετε στη σαλάτα ώστε να ξέρετε ότι είναι μετρημένα.

Ένα είναι σίγουρο: Τα αμύγδαλα είναι ένας πεντανόστιμος ξηρός καρπός που μπορούμε να απολαύσουμε ως σνακ ή σε συνδυασμό με τα δημητριακά και το γιαούρτι μας. Συμβάλλουν στη μείωση της αρτηριακής πίεσης, είναι εξαιρετική πηγή χορταστικών φυτικών ινών και μας δίνουν πολύτιμα συστατικά όπως σίδηρο, μαγνήσιο και βιταμίνη Β6.

σχολιάστε το άρθρο

Μπορείτε να προσθέσετε οποιοσδήποτε σχόλιο σχετικό με το κείμενο
* = Υποχρεωτικά πεδία

Ραβιόλια χαρουπιού γεμιστά με γαρίδα, με σάλτσα φασκόμηλο και σκόρδο ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Η Ευα Παρακεντακη κεντρικη παρουσιαστρια του «Μαγειρευουμε Ελλαδα» και το 2019 ΔΙΑΤΡΟΦΗ

ΕΞΠΟΤΡΟΦ 2019: Η μεγάλη γιορτή γεύσης ξεκινάει σε λίγες μέρες ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Χυλοπίτες με γαρίδες, σκόρδο και φρέσκια ντομάτα ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Gialytakis Catering Services Απλότητα, μεράκι, δημιουργία με γνώμονα μόνο την ποιότητα ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Μπουρεκάκια γεμιστά με ανθότυρο, καρύδια, κανέλα και θυμαρίσιο μέλι ΔΙΑΤΡΟΦΗ



Δημοφιλής Ειδήσεις