LIVE

Πληκτρολογήστε την αναζήτησή σας

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διεύθυνση:

Email:

Τηλ:

Φάξ:

Παπαμαλέκου 5, ΤΚ 73-100

nea@neatv.gr

28210 36700

28210 36701

Επιπλέον

LIVE ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΡΗΤΗΣ

Κανάλι:

EMBED

<iframe src="http://hellasonmedia.viiideo.gr/neatv1.html" width="550" height="350" allowfullscreen="allowfullscreen"></iframe>

Οι βιταμίνες της ομορφιάς

ΥΓΕΙΑ

Οι βιταμίνες της ομορφιάς

Είναι γνωστό ότι η εμφάνισή μας, αντικατοπτρίζει την κατάσταση της υγείας μας. Όλοι ξέρουμε ότι για να μείνουν υγιή τα μάτια, καθαρό το δέρμα και λαμπερά τα μαλλιά, θα πρέπει η διατροφή μας να περιέχει όλες τις απαραίτητες βιταμίνες. Ποιες είναι όμως οι βιταμίνες της ομορφιάς και που μπορούμε να τις βρούμε;

Βιταμίνη Ε: Γνωστή ως η “βιταμίνη της αντιγήρανσης ” μειώνει τις ρυτίδες και γενικότερα τα σημάδια του χρόνου. Αυτό οφείλεται στην ισχυρή αντιοξειδωτική της δράση, στην ικανότητα της δηλαδή να θωρακίζει τα κύτταρα μας ενάντια στις επιθέσεις που δέχονται από τις ελεύθερες ρίζες.
Κύριες πηγές:ηλιόσποροι, καρύδια, καλαμποκέλαιο, ελαιόλαδο, βατόμουρα, σπανάκι, αμύγδαλα, ακτινίδια κ.α.

Βιταμίνη Α: βοηθάει στην ενδυνάμωση της όρασης και στην διατήρηση υγιούς δέρματος και μαλλιών. Το ξηρό δέρμα και η πιτυρίδα είναι συμπτώματα έλλειψης της.
Κύριες πηγές:μουρουνέλαιο, συκώτι αρνιού και μοσχαρίσιο, ραδίκια, καρότο, γλυκοπατάτα, σπανάκι, ακτινίδιο κ.α.

Βιταμίνη C: Χαρακτηρίζεται ως η ”βιταμίνη της λάμψης” και παίζει καθοριστικό ρόλο στην υγεία του οργανισμού και στη διατήρηση υγιούς δέρματος. Συμμετέχει στη σύνθεση κολλαγόνου, πρωτεΐνη υπεύθυνη για την ελαστικότητα και ανάπλαση του δέρματος.
Κύριες πηγές:μαύρες σταφίδες, πράσινες πιπεριές, μπρόκολο, γκρέιπφρουτ, φράουλες, πορτοκάλι, λεμόνι κ.α.

Βιταμίνη D: Σε συνδυασμό με το ασβέστιο και το φώσφορο, είναι απαραίτητη όχι μόνο για την υγεία των οστών, αλλά και για γερά όμορφα δόντια και νύχια. Η έλλειψη της φαίνεται από τα εύθραυστα νύχια και τις αλλοιώσεις στα δόντια.
Κύριες πηγές:μουρουνέλαιο, σαρδέλες. σολομός, τόνος, μύδια, γαρίδες, αυγά, φέτα, γάλα κ.α.

Βιταμίνες του συμπλέγματος Β: ρυθμίζουν τις εκκρίσεις των αδένων του δέρματος έτσι ώστε τα μαλλιά και το δέρμα να μην εμφανίζουν ούτε λιπαρότητα ούτε ξηρότητα.
Κύριες πηγές:μαγιά μπύρας, γιαούρτι, σόγια, συκώτι, ρύζι κ.α.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι οι παραπάνω βιταμίνες μας χαρίζουν τις ευεργετικές τους ιδιότητες είτε όταν τις λαμβάνουμε μέσω των τροφών είτε όταν τις επιλέγουμε ως συστατικά σε καλλυντικά προϊόντα.

Οι βιταμίνες λοιπόν, είναι ουσίες απαραίτητες για την υγεία του σώματος μας, την εξωτερική μας εμφάνιση, τη ψυχική μας υγεία και την διατήρηση της νεότητας μας. Καλό είναι να παίρνουμε τις απαραίτητες βιταμίνες από φυσικές τροφές και μόνο όταν υπάρχει συγκεκριμένη έλλειψη ή κακή διατροφή από συμπληρώματα διατροφής. Μάλιστα, όσο πιο φρέσκιες και ακατέργαστες είναι οι τροφές τόσο περισσότερες και καλύτερης ποιότητας οι βιταμίνες που περιέχουν.
Ύστερα από όλα όσα αναφέρθηκαν μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα ότι οι βιταμίνες, όπως λέει και το όνομα τους – vita=ζωή – είναι ουσίες που προάγουν όχι μόνο την ομορφιά αλλά την ίδια τη ζωή.


medidiatrofi.gr

σχολιάστε το άρθρο

Μπορείτε να προσθέσετε οποιοσδήποτε σχόλιο σχετικό με το κείμενο
* = Υποχρεωτικά πεδία

Αρρυθμία: Πόσο αυξάνει τον κίνδυνο το αλκοόλ και σε ποια ποσότητα ΥΓΕΙΑ

​Το Ίδρυμα Vodafone βοηθά περιοχές που πλήττονται περισσότερο από τον ιό HIV παγκοσμίως ΥΓΕΙΑ

Ύπνος: Ποια είναι η μέθοδος 4-7-8 για να κοιμηθείτε εύκολα ΥΓΕΙΑ

Έλληνας ερευνητής αποκαλύπτει τα αθλήματα που μπορεί να σώσουν τη ζωή σας ΥΓΕΙΑ

Γιατί οι γονείς δεν πρέπει να λένε στα παιδιά τους ότι υπάρχει Άγιος Βασίλης; ΥΓΕΙΑ

Έρευνα που ανατρέπει τα δεδομένα - Οι 40άρηδες κινδυνεύουν περισσότερο από εγκεφαλικό ΥΓΕΙΑ



Δημοφιλής Ειδήσεις