LIVE

Πληκτρολογήστε την αναζήτησή σας

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διεύθυνση:

Email:

Τηλ:

Φάξ:

Παπαμαλέκου 5, ΤΚ 73-100

nea@neatv.gr

28210 36700

28210 36701

Επιπλέον

LIVE ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΡΗΤΗΣ

Κανάλι:

EMBED

<iframe src="http://hellasonmedia.viiideo.gr/neatv1.html" width="550" height="350" allowfullscreen="allowfullscreen"></iframe>

Οι 3 πιο σημαντικές τροφές του καλοκαιριού !

ΥΓΕΙΑ



Αν και συνηθίζουμε να τις κατατάσσουμε στα λαχανικά, η αλήθεια είναι πως οι ντομάτες ανήκουν στην κατηγορία των φρούτων. Πρόκειται για έναν καρπό ιδιαίτερα πλούσιο σε λυκοπένιο, σε ένα δηλαδή καροτενοειδές με άφθονες αντιοξειδωτικές ικανότητες και με καταλυτική δράση στην πρόληψη μορφών καρκίνου καθώς και καρδιαγγειακών παθήσεων.
Οι ντομάτες επίσης είναι πλούσιες σε βιταμίνη C, ριβοφλαβίνη, φυλλικό οξύ και χρώμιο.
Η κατανάλωσή τους με μια τροφή πηγή καλών λιπαρών όπως είναι το αγνό ελαιόλαδο, οι ξηροί καρποί ή το avocado, βοηθάει στην καλύτερη απόρρόφηση του λυκοπένιου από τον οργανισμό.
Οι ντομάτες μπορούν να φαγωθούν σαν συνοδευτικό του κυρίως γεύματος αλλά και ως ανάλαφρο σνακ με ντάκο, φέτα, ελιές ή ψωμάκι. Είναι η «απόλυτη» τροφή του καλοκαιριού, αφού είναι δροσερή και πολύ νόστιμη. Παράλληλα είναι πολύ χαμηλή σε θερμίδες και δεν επιβαρύνει τη διατροφή σας και τη δίαιτά σας.

ΤΙP: Καλό είναι να μην αποθηκεύετε στο ψυγείο τις ντομάτες σας γιατί αλλοιώνει τη γεύση τους.



Τις πιπεριές μπορούμε να τις βρούμε σε πολλά όμορφα χρώματα, που εκτός από το να ομορφαίνουν το πιάτο μας μας χαρίζουν και πάρα πολλά θρεπτικά συστατικά. Μπορούμε να τις συναντήσουμε σε πράσινο, κίτρινο, πορτοκαλί, κόκκινο και το πιο σπάνιο μωβ χρώμα.
Οι πράσινες πιπεριές είναι αυτές που συναντάμε περισσότερο και είναι και οι πιο οικονομικές. Αυτό συμβαίνει λόγω του ότι απαιτείται λιγότερος χρόνος ως την ωρίμανσή τους.
Οι πιπεριές όσο περισσότερο ωριμάζουν τόσο πιο γλυκιά χροιά αποκτούν στη γεύση.
Είναι μετά από τις ντομάτες, το επόμενο πιο αγαπημένο συστατικό του καλοκαιριού, με απαραίτητη την παρουσία του μέσα στις σαλάτες ωμό, αλλά και μέσα στα γεμιστά ή σε άλλους νόστιμους καλοκαιρινούς μεζέδες που βρίσκουν θέση στο τραπέζι μας δίπλα στη θάλασσα με ένα ποτήρι ούζο.
Οι πιπεριές είναι πλούσιες σε βιταμίνη C και σε Β-καροτένιο, ενώ περιέχει και ικανοποιητική ποσότητα από βιταμίνη Β6.

ΤΙP: Τις πιπεριές μπορείτε να τις αποθηκεύετε και στο ψυγείο όπου συντηρούνται για περίπου μία εβδομάδα.


Τα αγγούρια είναι το πιο δροσερό και χωρίς θερμίδες σνακ δίαιτας και ιδιαίτερα το καλοκαίρι που η ζέστη μας επιβάλλει κατανάλωση δροσερών τροφών καθώς και άφθονης ποσότητας νερού.
Τα αγγούρια στο μεγαλύτερο μέρος τους αποτελλούνται από νερό και είναι πάρα πολύ χαμηλά σε θερμιδική αξία. Τρώγονται εύκολα ως ενδιάμεσο σνακ αλλά και μέσα στις σαλάτες.
Είναι πλούσια σε φυτικές διαιτητικές ίνες, αλλά και σε βιατμίνη C. Η φλούδα μάλιστα των αγγουριών είναι πλούσια σε κάλιο, μαγνήσιο και διοξείδιο του πυριτίου, που είναι πολύ ωφέλιμα μέταλλα για τον οργανισμό.
Για να καταναλωθούν με τη φλούδα απαιτείται πάρα πολύ καλό πλύσιμο. Εναλλακτικά μπορεί κανείς να προμηθεύετε βιολογικά προϊόντα που δεν περιλαμβάβουν χρήση φυτοφαρμάκων.
Το άφθονο νερό που περιέχουν τα αγγούρια, καθώς και δύο συγκεκριμένες ουσίες, το ασκορβικό οξύ και το καφεϊκό οξύ, βοηθούν στην καταπολέμηση της κατακράτησης υγρών και του φουσκώματος, στην καλή λειτουργία των νεφρών και στην αποτοξίνωση του οργανισμού.

σχολιάστε το άρθρο

Μπορείτε να προσθέσετε οποιοσδήποτε σχόλιο σχετικό με το κείμενο
* = Υποχρεωτικά πεδία

Αρρυθμία: Πόσο αυξάνει τον κίνδυνο το αλκοόλ και σε ποια ποσότητα ΥΓΕΙΑ

​Το Ίδρυμα Vodafone βοηθά περιοχές που πλήττονται περισσότερο από τον ιό HIV παγκοσμίως ΥΓΕΙΑ

Ύπνος: Ποια είναι η μέθοδος 4-7-8 για να κοιμηθείτε εύκολα ΥΓΕΙΑ

Έλληνας ερευνητής αποκαλύπτει τα αθλήματα που μπορεί να σώσουν τη ζωή σας ΥΓΕΙΑ

Γιατί οι γονείς δεν πρέπει να λένε στα παιδιά τους ότι υπάρχει Άγιος Βασίλης; ΥΓΕΙΑ

Έρευνα που ανατρέπει τα δεδομένα - Οι 40άρηδες κινδυνεύουν περισσότερο από εγκεφαλικό ΥΓΕΙΑ



Δημοφιλής Ειδήσεις