LIVE

Πληκτρολογήστε την αναζήτησή σας

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διεύθυνση:

Email:

Τηλ:

Φάξ:

Παπαμαλέκου 5, ΤΚ 73-100

nea@neatv.gr

28210 36700

28210 36701

Επιπλέον

LIVE ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΡΗΤΗΣ

Κανάλι:

EMBED

<iframe src="http://hellasonmedia.viiideo.gr/neatv1.html" width="550" height="350" allowfullscreen="allowfullscreen"></iframe>

Το αγγλικό πρωινό «μειώνει» τα κιλά

ΥΓΕΙΑ

Ουάσινγκτον

Ένα… αγγλικό πρωινό – όσο περίεργο και αν φαίνεται – θα μπορούσε να συμβάλλει στην απώλεια παραπανίσιων κιλών, εκτιμούν αμερικανοί επιστήμονες.

Σύμφωνα με τους ερευνητές του Πανεπιστημίου του Μιζούρι, ένα πλούσιο σε πρωτεΐνη πρόγευμα θα ήταν δυνατόν, σε αντίθεση με τους υδατάνθρακες και τις πλούσιες σε φυτικές ίνες τροφές, να καταπολεμήσει αποτελεσματικότερα τα τσιμπολογήματα και τις «κρίσεις» πείνας κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Σε αντίθεση με τα δημητριακά χαμηλών λιπαρών και τα φρούτα, η κατανάλωση τροφών όπως τα λουκάνικα, τα αβγά και το μπέικον για πρωινό, περιορίζει την όρεξη και άρα τις θερμίδες που πρόκειται να καταναλώσουμε κατά τη διάρκεια της ημέρας, κατά τους επιστήμονες.

Η επιτυχημένη δίαιτα από την πρωτεΐνη φαίνεται;

Στο πλαίσιο της «λαχταριστής» δοκιμής τους, έλαβαν μέρος γυναίκες ηλικίας 18-55 ετών. Οι εθελόντριες μοιράστηκαν σε τρεις ομάδες: στην πρώτη δόθηκε μόνο ένα ποτήρι νερό. Στις άλλες δύο ομάδες, προσφέρθηκε πρωινό 300 θερμίδων και ίσης περιεκτικότητας σε λιπαρά και φυτικές ίνες, διαφορετικής όμως πρωτεϊνικής περιεκτικότητας. Το πρωινό της μιας ομάδας περιελάμβανε 39γρ. πρωτεΐνης, τη στιγμή που εκείνο της άλλης περιελάμβανε 30γρ. πρωτεΐνης.

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι συμμετέχουσες που είχαν καταναλώσει το ενισχυμένο πρωτεϊνούχο πρωινό, παρέμεναν χορτάτες για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, συγκριτικά με όσες είχαν καταναλώσει πρωινό με μικρότερη περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη και ίση περιεκτικότητα σε λιπαρά και φυτικές ίνες.

Συγκεκριμένα, οι ειδικοί είδαν ότι περίπου 35γρ. πρωτεΐνης στο πρωινό – ποσότητα αντίστοιχη με μια ομελέτα με τέσσερα αβγά ή με δύο λουκάνικα ή με μια φέτα μπέικον – βοηθούσε στο «κούρδισμα» της όρεξης κατά τη διάρκεια της ημέρας.

«Η κατανάλωση ενός πρωτεϊνούχου πρωινού, φάνηκε να βελτιώνει τον έλεγχο της όρεξης, γεγονός που θα μπορούσε να προστατεύσει τις γυναίκες από τα “επικίνδυνα” τσιμπολογήματα μέσα στην ημέρα» αναφέρει ο επικεφαλής της μελέτης δρ Κέβιν Μάκι.  

tovima.gr

σχολιάστε το άρθρο

Μπορείτε να προσθέσετε οποιοσδήποτε σχόλιο σχετικό με το κείμενο
* = Υποχρεωτικά πεδία

Αρρυθμία: Πόσο αυξάνει τον κίνδυνο το αλκοόλ και σε ποια ποσότητα ΥΓΕΙΑ

​Το Ίδρυμα Vodafone βοηθά περιοχές που πλήττονται περισσότερο από τον ιό HIV παγκοσμίως ΥΓΕΙΑ

Ύπνος: Ποια είναι η μέθοδος 4-7-8 για να κοιμηθείτε εύκολα ΥΓΕΙΑ

Έλληνας ερευνητής αποκαλύπτει τα αθλήματα που μπορεί να σώσουν τη ζωή σας ΥΓΕΙΑ

Γιατί οι γονείς δεν πρέπει να λένε στα παιδιά τους ότι υπάρχει Άγιος Βασίλης; ΥΓΕΙΑ

Έρευνα που ανατρέπει τα δεδομένα - Οι 40άρηδες κινδυνεύουν περισσότερο από εγκεφαλικό ΥΓΕΙΑ



Δημοφιλής Ειδήσεις