LIVE

Πληκτρολογήστε την αναζήτησή σας

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διεύθυνση:

Email:

Τηλ:

Φάξ:

Παπαμαλέκου 5, ΤΚ 73-100

nea@neatv.gr

28210 36700

28210 36701

Επιπλέον

LIVE ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΡΗΤΗΣ

Κανάλι:

EMBED

<iframe src="http://hellasonmedia.viiideo.gr/neatv1.html" width="550" height="350" allowfullscreen="allowfullscreen"></iframe>

Τα 7 διατροφικά στοιχεία που θα κρατήσουν μακριά τις ιώσεις

ΥΓΕΙΑ



Η διατροφή είναι το Α και το Ω όχι μόνο για ένα όμορφο σώμα αλλά και για ένα υγιές σώμα. Τα παρακάτω διατροφικά στοιχεία διαβάσαμε στο queen.gr οτι βάζουν στην άκρη τα φάρμακα και τις αντιβιώσεις και θα φροντίσουν να θωρακίσουν την άμυνα του οργανισμού σας ώστε να μην κινδυνεύετε από τις ιώσεις της εποχής .

Βιταμίνη C: Υπάρχει στα εσπεριδοειδή, τις φράουλες, τα ακτινίδια, τα κραμβοειδή (πχ μπρόκολο)

Βιταμίνη Ε: Καλές πηγές της είναι το ελαιόλαδο, οι ξηροί καρποί και τα ολικής αλέσεως προϊόντα

Ψευδάργυρος: Υπάρχει σε φασόλια, γαλοπούλα, μοσχάρι, θαλασσινά (στρείδια, καβούρια κ.ά.)

Βιοφλαβονοειδή: Καλύτερες πηγές τους τα φρούτα και τα λαχανικά, καθώς και το κόκκινο κρασί

Σελήνιο: Υπάρχει σε κοτόπουλο, αυγά, καστανό ρύζι, τόνο, προϊόντα ολικής αλέσεως, ηλιόσπορους

Καροτενοειδή: Καλές πηγές τους τα καρότα, η κολοκύθα, η γλυκοπατάτα (γενικά τα φρούτα και τα λαχανικά)

Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα: Καλύτερες πηγές τους τα λιπαρά ψάρια (σκουμπρί, σολομός, τόνος, σαρδέλες), οι ξηροί καρποί και το μουρουνέλαιο


σχολιάστε το άρθρο

Μπορείτε να προσθέσετε οποιοσδήποτε σχόλιο σχετικό με το κείμενο
* = Υποχρεωτικά πεδία

Εαρινή αλλεργική επιπεφυκίτιδα: Πώς θα ανακουφιστείτε από τα συμπτώματα ΥΓΕΙΑ

Σήμερα και αύριο... Χάρισε Ζωή! ΥΓΕΙΑ

Τι δείχνουν για την υγεία μας τα σημάδια σε μαλλιά, μάτια και χείλη ΥΓΕΙΑ

9 τρόποι για να καθαρίσετε οποιονδήποτε λεκέ από το χαλί σας ΥΓΕΙΑ

Έμφραγμα σε νεαρή ηλικία: Αναπάντεχη ένδειξη ανακάλυψαν οι επιστήμονες ΥΓΕΙΑ

1,03 εκατ. ευρώ κατέβαλε σε ασφαλισμένους το Γραφείο Πωλήσεων Χανίων της INTERAMERICAN κατά το 2016 ΥΓΕΙΑ



Δημοφιλής Ειδήσεις