LIVE

Πληκτρολογήστε την αναζήτησή σας

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διεύθυνση:

Email:

Τηλ:

Φάξ:

Παπαμαλέκου 5, ΤΚ 73-100

nea@neatv.gr

28210 36700

28210 36701

Επιπλέον

LIVE ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΡΗΤΗΣ

Κανάλι:

EMBED

<iframe src="http://hellasonmedia.viiideo.gr/neatv1.html" width="550" height="350" allowfullscreen="allowfullscreen"></iframe>

Τα "μη" και τα "πρέπει" ενός σωστού πρωινού

ΥΓΕΙΑ

 
Το πρωινό είναι αδιαμφισβήτητα το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Ένα καλό πρωινό μας δίνει την απαιτούμενη ενέργεια για να συνεχίσουμε την ημέρα και μας βοηθάει σε μια ισορροπημένη διατροφή.
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι μπορούμε να καταναλώνουμε ό,τι θέλουμε στο πρωινό γεύμα, χωρίς να λαμβάνουμε υπόψη την ποιότητα των τροφών και τις θερμίδες που έχουν.
 
Δείτε τους βασικούς κανόνες που πρέπει πάντα να ακολουθείτε πιστά στην κατάρτιση ενός σωστού, υγιεινού και ισορροπημένου πρωινού γεύματος:
 
-Πρέπει να αναγνωρίσετε τα οφέλη του πρωινού. Έχει αποδειχτεί ότι οι άνθρωποι που δεν τρώνε πρωινό καταναλώνουν περισσότερες θερμίδες συνολικά μέσα στην ημέρα, ενώ επιλέγουν πολύ συχνά και τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες και ζάχαρη για να βρουν γρήγορα την ενέργεια που τους λείπει επειδή ακριβώς δεν έφαγαν πρωινό.
 
-Μην νομίζετε ότι το πρωινό είναι μέσο δίαιτας και απώλειας σωματικού βάρους. Μπορεί κάθε δίαιτα και κάθε ισορροπημένο διατροφικό πρόγραμμα να ξεκινάει από το πρωινό, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι τροφές που επιλέγετε σε αυτό δεν σας παχαίνουν. Οι θερμίδες στο πρωινό προσμετρώνται όπως οι θερμίδες κάθε άλλου γεύματος μέσα στην ημέρα.
 
-Πρέπει να προσπαθήσετε να προσθέσετε δημητριακά ολικής αλέσεως στο πρωινό σας. Οι ίνες από τους καρπούς των δημητριακών ευνοούν την υγεία της καρδιάς και θα σας προσφέρουν ένα αίσθημα πληρότητας (δεν θα πεινάτε).
 
-Μην ξεχνάτε να μετράτε τις θερμίδες των δημητριακών στο σύνολο των θερμίδων που πρέπει να καταναλώνετε καθημερινά. Να διαβάζετε πάντα τις πληροφορίες της θρεπτικής αξίας των δημητριακών που επιλέγετε, αφού υπάρχουν πολλοί τύποι που περιέχουν περισσότερη ζάχαρη από ό,τι φαντάζεστε.
 
-Πρέπει να μη διστάζετε να απολαύσετε ένα ποτήρι καφέ, αν νιώθετε πως αυτό σας βοηθάει να "ξυπνήσετε" και να λειτουργήσετε καλύτερα. Ένα φλιτζάνι σκέτου καφέ φίλτρου δεν περιέχει σχεδόν καθόλου θερμίδες.
 
-Μην το παρακάνετε με τον καφέ και μην επιλέγετε κάθε μέρα τους έτοιμους καφέδες που προμηθεύεστε από τα καταστήματα. Πολλοί τύποι καφέ από έξω (ειδικά με κρέμα, ή σιρόπι, ή πολύ ζάχαρη) περιέχουν πάρα πολλές θερμίδες . Αν η επίσκεψη σε τέτοια καταστήματα είναι στην πρωινή σας "ρουτίνα", τότε φροντίστε να επιλέγετε κάποιο "απλό" ρόφημα καφέ και προσθέστε μαύρη ζάχαρη αντί για λευκή.
 
 
onmed.gr

σχολιάστε το άρθρο

Μπορείτε να προσθέσετε οποιοσδήποτε σχόλιο σχετικό με το κείμενο
* = Υποχρεωτικά πεδία

​Το Ίδρυμα Vodafone βοηθά περιοχές που πλήττονται περισσότερο από τον ιό HIV παγκοσμίως ΥΓΕΙΑ

Ύπνος: Ποια είναι η μέθοδος 4-7-8 για να κοιμηθείτε εύκολα ΥΓΕΙΑ

Έλληνας ερευνητής αποκαλύπτει τα αθλήματα που μπορεί να σώσουν τη ζωή σας ΥΓΕΙΑ

Γιατί οι γονείς δεν πρέπει να λένε στα παιδιά τους ότι υπάρχει Άγιος Βασίλης; ΥΓΕΙΑ

Έρευνα που ανατρέπει τα δεδομένα - Οι 40άρηδες κινδυνεύουν περισσότερο από εγκεφαλικό ΥΓΕΙΑ

Selena Gomez: Βούρκωσε μιλώντας για το πρόβλημα υγείας της! ΥΓΕΙΑ



Δημοφιλής Ειδήσεις