LIVE

Πληκτρολογήστε την αναζήτησή σας

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διεύθυνση:

Email:

Τηλ:

Φάξ:

Παπαμαλέκου 5, ΤΚ 73-100

nea@neatv.gr

28210 36700

28210 36701

Επιπλέον

LIVE ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΡΗΤΗΣ

Κανάλι:

EMBED

<iframe src="http://hellasonmedia.viiideo.gr/neatv1.html" width="550" height="350" allowfullscreen="allowfullscreen"></iframe>

Πώς να ενεργοποιήσετε το μεταβολισμό σας σε 3 βήματα

ΥΓΕΙΑ

 
Το στρες, οι διατροφικές μας συνήθειες και η φυσική μας κατάσταση είναι τρεις από τους βασικότερους παράγοντες που επηρεάζουν τη λειτουργία του μεταβολισμού μας.
Τι μπορούμε να κάνουμε για να ενεργοποιήσουμε το μεταβολισμό μας και να αποφύγουμε τη συσσώρευση λίπους στο σώμα;
 
Ο ρόλος του στρες στο μεταβολισμό
Το συμπαθητικό και το παρασυμπαθητικό αποτελούν μέρη του νευρικού μας συστήματος. Τα δύο επιμέρους συστήματα συνθέτουν ένα «διακόπτη» στον οργανισμό μας: όταν το ένα είναι ενεργοποιημένο, το άλλο είναι απενεργοποιημένο. Το συμπαθητικό νευρικό σύστημα σχετίζεται άμεσα με την απελευθέρωση βλαβερών ορμονών, την αργή πέψη, την ταχεία αναπνοή, τον αυξημένο καρδιακό παλμό και κατ' επέκταση την επιβράδυνση του μεταβολικού ρυθμού. Πρόκειται για το μηχανισμό αντίδρασης του οργανισμού μας στο στρες.
Μυϊκό σύστημα και μεταβολισμός
 
Η φυσιολογική διαδικασία της γήρανσης και η αποχή από τη σωματική άσκηση είναι δύο βασικοί παράγοντες που συμβάλλουν στην απώλεια μυϊκής μάζας. Η απώλεια αυτή συνοδεύεται από επιβράδυνση του μεταβολικού ρυθμού. Οι «ανενεργοί» μύες καταναλώνουν κατά 30% λιγότερες θερμίδες.

Τι πρέπει να κάνετε
 
Βήμα 1ο: Χαλάρωση
Οι γρήγοροι ρυθμοί της σύγχρονης ζωής και το επακόλουθο στρες έχουν σαν αποτέλεσμα την υπερδιέγερση του συμπαθητικού νευρικού συστήματος. Βρείτε χρόνο για ευχάριστες δραστηριότητες που θα «θωρακίσουν» το σώμα σας ενάντια στο στρες και επανεξετάστε τις προτεραιότητές σας ώστε να μην φορτώνεστε περισσότερες υποχρεώσεις απ' όσες αντέχετε.
 
Βήμα 2ο: Μυϊκή ενδυνάμωση
 
Ήπιες μορφές άσκησης, όπως το περπάτημα, μας βοηθούν να εξουδετερώσουμε την αρνητική επίδραση της καθιστικής ζωής, δε συμβάλουν όμως στην αύξηση της μυϊκής μάζας του σώματος. Προτιμήστε τις ασκήσεις με βάρη ή πιο έντονες μορφές άσκησης, όπως η κολύμβηση και το τρέξιμο.

Βήμα 3ο: Απόλαυση χωρίς ενοχές
 
Όταν τρώμε υπό την επήρεια της συναισθηματικής ή της σωματικής καταπόνησης, το σώμα μας δε λαμβάνει τα απαραίτητα σήματα για να εκκινήσει τη διαδικασία μεταβολισμού των τροφών. Κατά συνέπεια, η διαδικασία της πέψης δεν εκτυλίσσεται ομαλά και ταυτόχρονα ο οργανισμός δεν απορροφά επαρκώς τα θρεπτικά συστατικά των τροφών.
 
 
onmed.gr

σχολιάστε το άρθρο

Μπορείτε να προσθέσετε οποιοσδήποτε σχόλιο σχετικό με το κείμενο
* = Υποχρεωτικά πεδία

Αρρυθμία: Πόσο αυξάνει τον κίνδυνο το αλκοόλ και σε ποια ποσότητα ΥΓΕΙΑ

​Το Ίδρυμα Vodafone βοηθά περιοχές που πλήττονται περισσότερο από τον ιό HIV παγκοσμίως ΥΓΕΙΑ

Ύπνος: Ποια είναι η μέθοδος 4-7-8 για να κοιμηθείτε εύκολα ΥΓΕΙΑ

Έλληνας ερευνητής αποκαλύπτει τα αθλήματα που μπορεί να σώσουν τη ζωή σας ΥΓΕΙΑ

Γιατί οι γονείς δεν πρέπει να λένε στα παιδιά τους ότι υπάρχει Άγιος Βασίλης; ΥΓΕΙΑ

Έρευνα που ανατρέπει τα δεδομένα - Οι 40άρηδες κινδυνεύουν περισσότερο από εγκεφαλικό ΥΓΕΙΑ



Δημοφιλής Ειδήσεις