LIVE

Πληκτρολογήστε την αναζήτησή σας

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διεύθυνση:

Email:

Τηλ:

Φάξ:

Παπαμαλέκου 5, ΤΚ 73-100

nea@neatv.gr

28210 36700

28210 36701

Επιπλέον

LIVE ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΡΗΤΗΣ

Κανάλι:

EMBED

<iframe src="http://hellasonmedia.viiideo.gr/neatv1.html" width="550" height="350" allowfullscreen="allowfullscreen"></iframe>

Δείτε πως να διατηρήσετε τις αρθρώσεις σας υγιείς.

ΥΓΕΙΑ

 
Ο πόνος στις αρθρώσεις είναι βασανιστικός και απασχολεί πολλούς ανθρώπους. Ο πόνος μπορεί να μειώσει την ποιότητα της ζωής, αφού εμποδίζει από τις καθημερινές εργασίες και πολλές φορές στερεί ακόμα και τον ύπνο και την ξεκούραση. Κάποιες μικρές αλλαγές στον τρόπο ζωής θα σας βοηθήσουν να προστατέψετε τις αρθρώσεις σας και να κρατήσετε τον πόνο μακριά.
Διαβάστε στο επιστημονικό άρθρο που ακολουθεί όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τις υγιείς αρθρώσεις.
 
Η κίνηση βοηθάει στην πρόληψη του πόνου των αρθρώσεων. Κρατήστε τις αρθρώσεις υγιείς με την κίνηση, καθώς όσο περισσότερο τις χρησιμοποιείτε τόσο μικρότερη ακαμψία θα έχετε. Έτσι είτε αν διαβάζετε, δουλεύετε ή βλέπετε τηλεόραση αλλάζετε θέσεις συχνά. Κάντε τακτικά διαλείμματα από το γραφείο ή την καρέκλα σας ανασηκωθείτε, τεντωθείτε, περπατήστε. 
 
Προστατέψτε τις αρθρώσεις σας από τραυματισμούς. Οι τραυματισμοί μπορεί να βλάψουν τις αρθρώσεις σας. Έτσι, η προστασία τους καθ’όλη τη διάρκεια της ζωής σας είναι σημαντική. Να φοράτε προστατευτικό εξοπλισμό στους αγκώνες και στις επιγονατίδες όταν συμμετέχετε σε δραστηριότητες υψηλού κινδύνου για τραυματισμό. 
 
Υγιές Βάρος για υγιείς αρθρώσεις. Σας πονάνε οι αρθρώσεις; Χάστε μόνο μερικά κιλά και θα ανακουφιστείτε αρκετά από τον πόνο, καθώς θα μειώσετε πολύ το φορτίο που δέχονται οι αρθρώσεις. Τα επιπλέον κιλά προσθέτουν βάρος στις αρθρώσεις αυξάνοντας τον κίνδυνο βλάβης του χόνδρου. Κάθε κιλό που χάνετε αφαιρεί πείπου τέσσερα κιλά πίεσης από τα γόνατα.
 
Άσκηση για Αρθρώσεις. Ποια άσκηση είναι η κατάλληλη για τις αρθρώσεις σας; Για να προστατεύσετε τις αρθρώσεις σας, οι καλύτερες επιλογές είναι το περπάτημα, η ποδηλασία και το κολύμπι. 
 
Πιείτε γάλα για δυνατά κόκαλα. Το ασβέστιο και η βιταμίνη D βοηθάνε στο να κρατήσουν τα κόκαλα δυνατά. Τα ισχυρά οστά μπορεί να σας κρατήσουν στα πόδια σας και να προλάβουν τις πτώσεις που μπορεί να βλάψουν τις αρθρώσεις σας. Τα γαλακτοκομικά προϊόντα είναι οι καλύτερες πηγές ασβεστίου, αλλά υπάρχουν και άλλες επιλογές όπως τα πράσινα, φυλλώδη λαχανικά, π.χ. μπρόκολο και λάχανο. Αν δεν παίρνετε αρκετό ασβέστιο μέσω της διατροφής, ρωτήστε το γιατρό σας σχετικά με τα συμπληρώματα διατροφής.

Χριστίνα Ι. Μπουντούρη
Γενικός – Οικογενειακός Ιατρός
Email: cbountouri@gmail.com
www.bountouri.gr

σχολιάστε το άρθρο

Μπορείτε να προσθέσετε οποιοσδήποτε σχόλιο σχετικό με το κείμενο
* = Υποχρεωτικά πεδία

​Το Ίδρυμα Vodafone βοηθά περιοχές που πλήττονται περισσότερο από τον ιό HIV παγκοσμίως ΥΓΕΙΑ

Ύπνος: Ποια είναι η μέθοδος 4-7-8 για να κοιμηθείτε εύκολα ΥΓΕΙΑ

Έλληνας ερευνητής αποκαλύπτει τα αθλήματα που μπορεί να σώσουν τη ζωή σας ΥΓΕΙΑ

Γιατί οι γονείς δεν πρέπει να λένε στα παιδιά τους ότι υπάρχει Άγιος Βασίλης; ΥΓΕΙΑ

Έρευνα που ανατρέπει τα δεδομένα - Οι 40άρηδες κινδυνεύουν περισσότερο από εγκεφαλικό ΥΓΕΙΑ

Selena Gomez: Βούρκωσε μιλώντας για το πρόβλημα υγείας της! ΥΓΕΙΑ



Δημοφιλής Ειδήσεις