LIVE

Πληκτρολογήστε την αναζήτησή σας

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διεύθυνση:

Email:

Τηλ:

Φάξ:

Παπαμαλέκου 5, ΤΚ 73-100

nea@neatv.gr

28210 36700

28210 36701

Επιπλέον

LIVE ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΡΗΤΗΣ

Κανάλι:

EMBED

<iframe src="http://hellasonmedia.viiideo.gr/neatv1.html" width="550" height="350" allowfullscreen="allowfullscreen"></iframe>

Για να μη λιώνεις στο σολάριουμ, ορίστε οι τροφές που βοηθούν στο φυσικό μαύρισμα

ΥΓΕΙΑ


Πέρα από το κολύμπι και τη θάλασσα, ο  τρόπος να αποκτήσουμε ένα μπρούτζινο μαύρισμα δεν είναι μονάχα οι ατέλειωτες ώρες έκθεσης μας στον ήλιο ή οι κρέμες μαυρίσματος και τα σολάριουμ.

Συγκεκριμένες διατροφικές επιλογές μπορούν να δημιουργήσουν τις προϋποθέσεις ώστε το δέρμα μας να αντιδράσει θετικά στο μαύρισμα, ενώ παράλληλα θα μας προστατεύσουν κι από την υπεριώδη ακτινοβολία.

Η κατανάλωση τροφών που περιέχουν καροτενοειδή ευθύνονται, έστω και σε μικρό βαθμό, για το σκούρο χρώμα, καθώς αποθηκεύονται κάτω από την επιδερμίδα μας και φαίνεται ότι μπορούν να επηρεάσουν το χρώμα του δέρματος. Τα καροτενοειδή είναι οι χρωστικές ουσίες που χαρίζουν στα φρούτα και τα λαχανικά έντονο κόκκινο, πορτοκαλί ή κίτρινο χρώμα.

Από τις 40 καροτενοειδείς ουσίες που υπάρχουν στη διατροφή μας και μπορούν να αξιοποιηθούν από τους ιστούς, αναφέρουμε τις 6 που μπορούν να υπάρχουν στο καλοκαιρινό μας πιάτο, ενισχύοντας την υγεία του δέρματός μας και βοηθώντας μας να αποκτήσουμε μαυρισμένο δέρμα.

Αυτές είναι: το α – και β – καροτένιο, η κρυπτοξανθίνη, το λυκοπένιο, η λουτεΐνη και η ζεαξανθίνη.

Α – καροτένιο: εντοπίζεται στα καρότα, τα κολοκύθια και τις γλυκοπατάτες

Β – καροτίνη: είναι μια φυσική χρωστική ουσία που αποτελεί την πρόδρομο ουσία της βιταμίνης Α. Σαν χρωστική, μπορεί να αποθηκευτεί κάτω από την επιφάνεια του δέρματος και σταδιακά να επηρεάσει το χρώμα της, όταν οι συγκεντρώσεις της είναι μεγάλες. Σημαντικό είναι επίσης το γεγονός ότι η β-καροτίνη έχει αντιοξειδωτική δράση, καταπολεμώντας τις πλεονάζουσες ελεύθερες ρίζες που μας βλάπτουν. Μερικές τροφές που την περιέχουν είναι το καρότο, τα βερίκοκα, το πεπόνι, το μάνγκο, η παπάγια, η κολοκύθα, οι γλυκοπατάτες, τα ραδίκια, το σπανάκι, το λάχανο, το μπρόκολο, το καρπούζι και ο χυμός ντομάτας

Λουτεΐνη: περιέχεται στα σκούρα πράσινα λαχανικά, μπρόκολο, σπανάκι. τα κολοκύθια και τις κόκκινες πιπεριές

Ζεαξανθίνη: καλύτερες πηγές της είναι τα σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, όπως τα χόρτα, το λάχανο, και το σπανάκι. Επίσης η ζεαξανθίνη βρίσκεται, στον κρόκο του αυγού και σε κίτρινα φρούτα και λαχανικά.

Kρυπτοξανθίνη: βρίσκεται στα μάνγκο, τα πορτοκάλια και τα ροδάκινα κι έχει μια σημαντική λειτουργία ως αντιοξειδωτικό συστατικό, προστατεύοντας τα κύτταρα και τους ιστούς από την οξειδωτική βλάβη.

Λυκοπένιο: το βρίσκουμε στο καρπούζι, τη ντομάτα και ιδιαίτερα στο χυμό ντομάτας. Έχει μια πολύ ισχυρή αντιοξειδωτική ικανότητα, παίζει ρόλο στην κυτταρική επικοινωνία, κι από έρευνες έχει προκύψει ότι προστατεύει από βλάβες της υπεριώδους ακτινοβολίας.

Για να έχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα φροντίστε στο καθημερινό σας διαιτολόγιο να συμπεριλαμβάνετε φρούτα και λαχανικά με έντονο χρώμα, όπως τα παραπάνω!

Πηγή: nutrimed.gr

σχολιάστε το άρθρο

Μπορείτε να προσθέσετε οποιοσδήποτε σχόλιο σχετικό με το κείμενο
* = Υποχρεωτικά πεδία

Αρρυθμία: Πόσο αυξάνει τον κίνδυνο το αλκοόλ και σε ποια ποσότητα ΥΓΕΙΑ

​Το Ίδρυμα Vodafone βοηθά περιοχές που πλήττονται περισσότερο από τον ιό HIV παγκοσμίως ΥΓΕΙΑ

Ύπνος: Ποια είναι η μέθοδος 4-7-8 για να κοιμηθείτε εύκολα ΥΓΕΙΑ

Έλληνας ερευνητής αποκαλύπτει τα αθλήματα που μπορεί να σώσουν τη ζωή σας ΥΓΕΙΑ

Γιατί οι γονείς δεν πρέπει να λένε στα παιδιά τους ότι υπάρχει Άγιος Βασίλης; ΥΓΕΙΑ

Έρευνα που ανατρέπει τα δεδομένα - Οι 40άρηδες κινδυνεύουν περισσότερο από εγκεφαλικό ΥΓΕΙΑ



Δημοφιλής Ειδήσεις