LIVE

Πληκτρολογήστε την αναζήτησή σας

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διεύθυνση:

Email:

Τηλ:

Φάξ:

Παπαμαλέκου 5, ΤΚ 73-100

nea@neatv.gr

28210 36700

28210 36701

Επιπλέον

LIVE ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΡΗΤΗΣ

Κανάλι:

EMBED

<iframe src="http://hellasonmedia.viiideo.gr/neatv1.html" width="550" height="350" allowfullscreen="allowfullscreen"></iframe>

«Έξυπνα» σνακς για την παραλία

ΥΓΕΙΑ


Οι εξορμήσεις για μπάνιο στη θάλασσα είναι αναπόσπαστο κομμάτι του καλοκαιριού. Ωστόσο, μπορεί να αποτελέσουν σημαντική πρόκληση για άτομα που βρίσκονται σε δίαιτα, καθώς η πολύωρη παραμονή στην παραλία σε συνδυασμό με το κολύμπι και την ενασχόληση με άλλα είδη σωματικής δραστηριότητας, απαιτούν αναπλήρωση ενέργειας και ως εκ τούτου «ανοίγουν την όρεξη», ενώ ταυτόχρονα, οι επιλογές σνακ ή γευμάτων που διατίθενται σε καντίνες ή beach bar περιλαμβάνουν κυρίως τρόφιμα υψηλής ενεργειακής πυκνότητας, όπως παγωτά, γλυκά, πατατάκια και άλλα αλμυρά σνακ, σφολιάτες, έτοιμα αρτοσκευάσματα και αναψυκτικά.

Η λύση του προβλήματος βρίσκεται ουσιαστικά στην οργάνωση, αφού με λίγη προετοιμασία από το σπίτι, μπορείτε να έχετε μαζί σας υγιεινές επιλογές σνακ, που θα καλύψουν τις ανάγκες σας, χωρίς να σας βάλουν σε πειρασμό ή να σας φορτώσουν με περιττές θερμίδες… Μην ξεχνάτε ακόμη ότι το να παραμείνετε νηστικοί στην παραλία, προκειμένου να αποφύγετε κάποιο πλούσιο θερμιδικά προϊόν, δεν αποτελεί την καλύτερη επιλογή, αφού το αυξημένο αίσθημα πείνας πιθανότατα θα σας οδηγήσει αργότερα σε υπερκατανάλωση τροφής και αυξημένη πρόσληψη θερμίδων.

Όσον αφορά τις επιλογές υγιεινών σνακ που μπορείτε να έχετε μαζί σας στην παραλία, αυτές περιλαμβάνουν φρέσκα φρούτα, που μπορούν να καταναλωθούν είτε μεμονωμένα ή μαζί με γιαούρτι, λαχανικά (πχ. αγγούρι, καρότο) κομμένα σε στικς, κουλούρι Θες/νίκης, παξιμαδάκια ή κριτσίνια ολικής αλέσεως με λίγο τυρί, μπάρες δημητριακών, τοστ αλμυρό (με τυρί, γαλοπούλα και λαχανικά) ή εναλλακτικά τοστ γλυκό (με ταχίνι και μέλι), αποξηραμένα φρούτα ή/και ξηρούς καρπούς, προσέχοντας ωστόσο την ποσότητα καθώς έχουν υψηλό ενεργειακό περιεχόμενο.

Θα ήταν καλό, βέβαια, να χρησιμοποιείτε ένα φορητό ψυγειάκι ή ισοθερμικές τσάντες μεταφοράς για τα προϊόντα που διατηρούνται στο ψυγείο, προκειμένου να αποφύγετε τυχόν αλλοιώσεις. Τέλος, φροντίστε να έχετε πάντα διαθέσιμο δροσερό νερό, καθώς αποτελεί την καλύτερη επιλογή για να καλύψετε τις ανάγκες σας σε υγρά χωρίς να προσλάβετε επιπλέον θερμίδες.

 neadiatrofis.gr

σχολιάστε το άρθρο

Μπορείτε να προσθέσετε οποιοσδήποτε σχόλιο σχετικό με το κείμενο
* = Υποχρεωτικά πεδία

Αρρυθμία: Πόσο αυξάνει τον κίνδυνο το αλκοόλ και σε ποια ποσότητα ΥΓΕΙΑ

​Το Ίδρυμα Vodafone βοηθά περιοχές που πλήττονται περισσότερο από τον ιό HIV παγκοσμίως ΥΓΕΙΑ

Ύπνος: Ποια είναι η μέθοδος 4-7-8 για να κοιμηθείτε εύκολα ΥΓΕΙΑ

Έλληνας ερευνητής αποκαλύπτει τα αθλήματα που μπορεί να σώσουν τη ζωή σας ΥΓΕΙΑ

Γιατί οι γονείς δεν πρέπει να λένε στα παιδιά τους ότι υπάρχει Άγιος Βασίλης; ΥΓΕΙΑ

Έρευνα που ανατρέπει τα δεδομένα - Οι 40άρηδες κινδυνεύουν περισσότερο από εγκεφαλικό ΥΓΕΙΑ



Δημοφιλής Ειδήσεις