LIVE

Πληκτρολογήστε την αναζήτησή σας

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διεύθυνση:

Email:

Τηλ:

Φάξ:

Παπαμαλέκου 5, ΤΚ 73-100

nea@neatv.gr

28210 36700

28210 36701

Επιπλέον

LIVE ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΡΗΤΗΣ

Κανάλι:

EMBED

<iframe src="http://hellasonmedia.viiideo.gr/neatv1.html" width="550" height="350" allowfullscreen="allowfullscreen"></iframe>

Δίαιτες & Αδυνάτισμα: Πόσο νερό πρέπει να πίνετε και πότε

ΥΓΕΙΑ

phpThumb_generated_thumbnailjpg Μια απλή και ανέξοδη στρατηγική για να πετύχετε καλύτερα αποτελέσματα στην προσπάθειά σας για απώλεια των περιττών κιλών είναι να εντάξετε το νερό σωστά στην καθημερινότητά σας. Μια νέα βρετανική μελέτη που δημοσιεύεται στην επιθεώρηση Obesity υποδεικνύει ότι το αδυνάτισμα γίνεται πιο εύκολο για όσους πίνουν αρκετό νερό συγκεκριμένες στιγμές μέσα στην ημέρα. Οι ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Μπέρμιγχαμ θέλησαν να εξετάσουν κατά πόσο η κατανάλωση νερού πριν από ένα γεύμα διευκολύνει τη διαδικασία απώλειας βάρους. Για το σκοπό αυτό, ξεκίνησαν μια δοκιμή διάρκειας 12 εβδομάδων που περιελάμβανε 84 παχύσαρκους ενήλικες. Όλοι οι συμμετέχοντες έλαβαν γενικές κατευθυντήριες και συμβουλές αδυνατίσματος. Στη συνέχεια, χωρίστηκαν σε δύο ομάδες: Οι συμμετέχοντες της πρώτης ομάδας έπρεπε να πίνουν μισό λίτρο νερό μισή ώρα πριν από κάθε γεύμα, ενώ οι συμμετέχοντες της δεύτερης ομάδας έπρεπε απλώς να φανταστούν ότι το στομάχι τους είναι γεμάτο πριν καταναλώσουν κάθε γεύμα, αναφέρει το σχετικό δημοσίευμα του ΤΙΜΕ. Οι ερευνητές παρακολουθούσαν το βάρος των συμμετεχόντων καθ' όλη τη διάρκεια της δοκιμής, πραγματοποιώντας μάλιστα αναλύσεις ούρων ώστε να επιβεβαιώσουν ότι η ομάδα του νερού ακολουθούσε λίγο-πολύ τις συστάσεις που είχαν δοθεί. Διαπιστώθηκε ότι η ομάδα του νερού πέτυχε καλύτερα αποτελέσματα, με τη διαφορά στην απώλεια βάρους μεταξύ των δύο ομάδων να φτάνει κατά μέσο όρο το 1,5 κιλό. Μάλιστα, όσο περισσότερο νερό έπινε κανείς, τόσο περισσότερα κιλά φάνηκε να χάνει. Όσοι τήρησαν την οδηγία των ερευνητών και έπιναν μισό λίτρο νερό πριν από κάθε γεύμα κατάφεραν να χάσουν συνολικά περίπου 4,3 κιλά κατά τη διάρκεια των 12 εβδομάδων που διήρκησε η δοκιμή. Το νερό εντείνει το αίσθημα του κορεσμού κι έτσι βοηθά στην καλύτερη διαχείριση της ποσότητας φαγητού που καταναλώνεται. Οι ερευνητές υπογραμμίζουν ότι η κατανάλωση νερού πριν το γεύμα μπορεί να αποτελέσει μια καλή στρατηγική διαχείρισης του βάρους ανεξαρτήτως Δείκτη Μάζας Σώματος, δεν απευθύνεται δηλαδή μόνο σε υπέρβαρα ή παχύσαρκα άτομα. Μισό λίτρο νερό μισή ώρα πριν από κάθε γεύμα λοιπόν για πιο εύκολο και αποτελεσματικό αδυνάτισμα! onmed.gr

σχολιάστε το άρθρο

Μπορείτε να προσθέσετε οποιοσδήποτε σχόλιο σχετικό με το κείμενο
* = Υποχρεωτικά πεδία

Αρρυθμία: Πόσο αυξάνει τον κίνδυνο το αλκοόλ και σε ποια ποσότητα ΥΓΕΙΑ

​Το Ίδρυμα Vodafone βοηθά περιοχές που πλήττονται περισσότερο από τον ιό HIV παγκοσμίως ΥΓΕΙΑ

Ύπνος: Ποια είναι η μέθοδος 4-7-8 για να κοιμηθείτε εύκολα ΥΓΕΙΑ

Έλληνας ερευνητής αποκαλύπτει τα αθλήματα που μπορεί να σώσουν τη ζωή σας ΥΓΕΙΑ

Γιατί οι γονείς δεν πρέπει να λένε στα παιδιά τους ότι υπάρχει Άγιος Βασίλης; ΥΓΕΙΑ

Έρευνα που ανατρέπει τα δεδομένα - Οι 40άρηδες κινδυνεύουν περισσότερο από εγκεφαλικό ΥΓΕΙΑ



Δημοφιλής Ειδήσεις