LIVE

Πληκτρολογήστε την αναζήτησή σας

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διεύθυνση:

Email:

Τηλ:

Φάξ:

Παπαμαλέκου 5, ΤΚ 73-100

nea@neatv.gr

28210 36700

28210 36701

Επιπλέον

LIVE ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΡΗΤΗΣ

Κανάλι:

EMBED

<iframe src="http://hellasonmedia.viiideo.gr/neatv1.html" width="550" height="350" allowfullscreen="allowfullscreen"></iframe>

Η Ελένη έχασε τα κιλά της εγκυμοσύνης! Δείτε το πρόγραμμα διατροφής της

LIFESTYLE

Η Ελένη Μενεγάκη μπορεί να γέννησε πρόσφατα ωστόσο, απέκτησε και πάλι μια τέλεια σιλουέτα. Η παρουσιάστρια επισκέφθηκε διατροφολόγο που της συνέστησε πρόγραμμα διατροφής ώστε να χάσει τα κιλά της εγκυμοσύνης. Δευτέρα ΠΡΩΙΝΟ: 4 φράουλες, 1 γιαούρτι 2% , 1κ.σ. δημητριακών ολικής αλέσεως Ελληνικος ή στιγμιαίος καφές ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 3 αποξ. Βερίκοκα & 5 καρύδια ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: Φασόλια σούπα με καρότο, σέλινο, κρεμμύδι, 1 μερίδα ανθότυρο ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 Γιαούρτι 2%  και 5 κεράσια και κανέλα ΒΡΑΔΙΝΟ: 1 αυγό βραστό. Σαλάτα ρόκα-ντομάτα-άνηθος-2 κ.σ. αβοκάντο Τρίτη ΠΡΩΙΝΟ: 1 φέτα Ψωμί φαγόπυρου, 1 κ.γ. Μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη, 1 ποτήρι χυμό, Γκρέιπφρουτ, Ελληνικός ή στιγμιαίος καφές. ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 1φλ. Ρόφημα κρόκου κοζάνης και 2 φρυγανιές φαγόπυρου ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: Ψάρι βραστό, κολοκυθάκια, καρότα, πράσο σέλινο βραστά, 1 μέτρια πατάτα βραστή ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 μπανάνα ΒΡΑΔΙΝΟ: 1 μερίδα καστανό ρύζι, 1 γιαούρτι Τετάρτη ΠΡΩΙΝΟ: 1 μπάρα δημητριακών ολικής αλέσεως, 1 ποτήρι γάλα 1,5% λιπαρά. Ελληνικός ή  στιγμιαίος καφές ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 3 αποξ. δαμάσκηνα και 10 ανάλατα αμύγδαλα ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: Αγκινάρες αλά πολίτα με καρότο, σέλινο, κρεμμύδι. 1 μερίδα ανθότυρο ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 γιαούρτι με κανέλα και 5 φράουλες ΒΡΑΔΙΝΟ: Κοτόπουλο βραστό, με λαχανάκια Βρυξελλών Πέμπτη ΠΡΩΙΝΟ: 1 ποτήρι χυμό. Γκρέιπφρουτ, 1 αυγό βραστό, 2 φρυγανιές φαγόπυρου, Ελληνικός ή  στιγμιαίος καφές ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 1 Γιαούρτι 2% με κανέλα και 1 μπανάνα. ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: 1 μερίδα Γαρίδες ψητές, 1 μερίδα παντζάρια ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1φλ. Ρόφημα κρόκου Κοζάνη5, 2 μπισκότα χωρίς ζάχαρη ΒΡΑΔΙΝΟ: Λαχανόσουπα με καρότο, πράσο, σέλινο, κρεμμύδι και πατάτα βραστή, 1 μερίδα ανθότυρο Παρασκευή ΠΡΩΙΝΟ: 1 φέτα Ψωμί φαγόπυρου, 1κ.γ. ταχίνι με μέλι, 1 ποτ. γάλα, Ελληνικός ή  στιγμιαίος καφές ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 3 αποξ. δαμάσκηνα και 5 καρύδια ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: 1 μερ. Μακαρόνια 4 κ.σ. σάλτσα λαχανικών με μανιτάρια, 2κ.ο. τυρί, Σαλάτα ρόκα-ντομάτα ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 Γιαούρτι 2% και 5 κεράσια & κανέλα ΒΡΑΔΙΝΟ: Χταπόδι βραστό λαδόξιδο, Σαλάτα ρόκα- ντομάτα- άνηθος σπανάκι-ρόκα. 2 κ.σ. αβοκάντο Σάββατο ΠΡΩΙΝΟ: 1 φέτα Ψωμί φαγόπυρου, 1 κ.σ. μαλακή Μαργαρίνη, 1 κ.σ. Μαρμελάδα ή Μέλι, 1 ποτήρι Γάλα. Ελληνικός ή στιγμιαίος καφές. ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 1 μπανάνα, 1φλ. Ρόφημα κρόκου Κοζάνης ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: 1μερ. μπιφτέκια σόγιας, Λαχανάκια Βρυξελλών-καρότα βραστά, 1 μέτρια πατάτα βραστή ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 5 φράουλες και 5 καρύδια ΒΡΑΔΙΝΟ: 1 γιαούρτι με κανέλα, 2 κ.σ. δημητριακά ολικής αλέσεως, 1 μήλο Κυριακή ΠΡΩΙΝΟ: 1 αυγό «ποσέ», 1 φέτα ψωμί φαγόπυρου. 1 ποτήρι χυμό γκρέϊπ-φρουτ. Ελληνικός ή  στιγμιαίος καφές. ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 1 φλ. Ρόφημα κρόκου Κοζάνης, 2 μπισκότα πολυδημητριακών. ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: Κοτόπουλο ψητό. 1 μερίδα παντζάρια, 4κ.σ ρύζι με φλοιό. ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 Γιαούρτι 2% και 5 κεράσια και κανέλα. ΒΡΑΔΙΝΟ: Ντάκος κρητικός (κριθιρένιο παξιμάδι, ντομάτα, ανθότυρο) Δεύτερο Διαιτολόγιο Δευτέρα ΠΡΩΙΝΟ: 1 Ποτήρι γάλα 1,5% λιπαρά. 4κ.σ. δημητριακά ολικής αλέσεως, Ελληνικός ή στιγμιαίος καφές ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 15 Φράουλες ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: 1 μερίδα γίγαντες, Τυρί 1 μερίδα, 6 ελιές ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 Γιαούρτι 2% και κανέλα. 1 ακτινίδιο ΒΡΑΔΙΝΟ: Μανιτάρια ψητά, Σαλάτα ρόκα-ντομάτα-άνηθος-πράσινες πιπεριές 2 κ.σ. αβοκάντο 4 ελιές Τρίτη ΠΡΩΙΝΟ: 1 φέτα Ψωμί σίκαλης 1κ.γ. μαλακή Μαργαρίνη, 1κ.γ.  Μαρμελάδα ή μέλι, 1 ποτήρι γάλα. Ελληνικός ή στιγμιαίος καφές ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 20 ανάλατα αμύγδαλα και κ.σ. cranberrie ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: Σαρδέλες ψητές, 1 μερίδα χόρτα, 1 φέτα ψωμί πολύσπορο, 4 ελιές ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 μπανάνα και 1 γιαούρτι και κανέλα ΒΡΑΔΙΝΟ: 2 μέτριες πατάτες βραστές, Λαχανάκια βρυξελλών, 1 μερίδα τυρί, 4 ελιές Τετάρτη ΠΡΩΙΝΟ: 1 ποτήρι χυμό, 3 Φρυγανιές φαγόπυρου και 1 κ.γ. ταχίνι με μέλι. Ελληνικός ή στιγμιαίος καφές ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ:  5-7 καρύδια και 1 κ.σ. cranberrie ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: 1 μερίδα πρασόρυζο, Τυρί 1 μερίδα, 1 φέτα ψωμί πολύσπορο, 6 ελιές ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 Γιαούρτι 2% και κανέλα και 1 μήλο ΒΡΑΔΙΝΟ: Σαλάτα Ceasars (Σαλάτα ρόκα, καρότο, μαϊντανός, πράσινες πιπεριές κοτόπουλο, 2 κ. σ. αβοκάντο) Πέμπτη ΠΡΩΙΝΟ: 1 Ποτήρι γάλα 1,5% λιπαρά, 4κ.σ. δημητριακά ολικής αλέσεως, 4 αποξ. Δαμάσκηνα. Ελληνικός ή στιγμιαίος καφές ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 20 ανάλατα αμύγδαλα και 4 φράουλες ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: 1 μερίδα χταπόδι κοκκινιστό, 1 μερίδα κριθαράκι σόγιας, Σαλάτα μαρούλι -καρότο-άνηθος, 6 ελιές ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 Γιαούρτι 2%  και κανέλα, 4 φράουλες ΒΡΑΔΙΝΟ: Τόνος σε λάδι Σαλάτα ρόκα, καρότο, μαϊντανός, -πράσινες πιπεριές, 2κ.σ. αβοκάντο, 4 ελιές. Παρασκευή ΠΡΩΙΝΟ: 1 ποτήρι χυμό, 1 κουλούρι. Ελληνικός ή στιγμιαίος καφές ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 1 μπάρα δημητριακών ολικής αλέσεως ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: 1 μερίδα Γαλοπούλα ψητή, Σαλάτα μπρόκολο, καρότα βραστά, 1 φέτα ψωμί πολύσπορο, 6 ελιές ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 Γιαούρτι 2% με κανέλα και 1 Μήλο ΒΡΑΔΙΝΟ: 1 ποτήρι γάλα, 1 πίτα αραβική με κίτρινο τυρί & γαλοπούλα light. ελιές, μαρούλι, καρότο Σάββατο ΠΡΩΙΝΟ: 1 φέτα ψωμί φαγόπυρου, 1 ποτήρι χυμό, 1 αυγό βραστό. Ελληνικός ή στιγμιαίος καφές ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 2 μπισκότα πολυδημητριακών και 1 γιαούρτι ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: Μοσχάρι λεμονάτο, Καστανό ρύζι, Σαλάτα λαχανάκια Βρυξελλών ΒΡΑΔΙΝΟ: Ταμπουλέ (πλιγούρι, κρεμμύδι, μαϊντανό, ντομάτα), 4 Ελιές.1 μερίδα τυρί Κυριακή Πρωινό: 1 ρυζογκοφρέτα, 1κ.γ. Μέλι, 1κ.γ. μαλακή Μαργαρίνη, 1 ποτήρι γάλα. Ελληνικός ή στιγμιαίος καφές Δεκατιανό: 1 ποτήρι πράσινο τσάι και 1 μήλο Μεσημερινανό: 1 μερίδα κοτόπουλο ψητό, 1 μερίδα πατάτες φούρνου, 6 ελιές, Σαλάτα μαρούλι, άνηθος, καρότο Απογευματινό: 1 ακτινίδιο και 5-7 καρύδια ΒΡΑΔΙΝΟ: 1 Γιαούρτι 2% και κανέλα, 2κ.σ. δημητριακά ολικής αλέσεως και 1 κ. γ. μέλι Πηγή: Ciao

σχολιάστε το άρθρο

Μπορείτε να προσθέσετε οποιοσδήποτε σχόλιο σχετικό με το κείμενο
* = Υποχρεωτικά πεδία

Δόμηση & Οικονομία απόψε στις 21.30 μέσα από τις εντυπωσιακές εγκαταστάσεις της ΕΧPERT ΜΥΛΩΝΑΚΗΣ LIFESTYLE

Μπαμπάς έγινε ο Αντώνης Κανάκης LIFESTYLE

Η εξομολόγηση της Lady Gaga: «Πάσχω από πνευματική ασθένεια» LIFESTYLE

Η Γωγώ το προφυλακτικό και οι...Παρωπίδες! LIFESTYLE

​ Μύρωνας Στρατής και Ήβη Αδάμου για την φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου στα Σφακιά LIFESTYLE

Καλομοίρα: Ήρθε στην Ελλάδα με όλη την οικογένεια! LIFESTYLE



Δημοφιλής Ειδήσεις