LIVE

Πληκτρολογήστε την αναζήτησή σας

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διεύθυνση:

Email:

Τηλ:

Φάξ:

Παπαμαλέκου 5, ΤΚ 73-100

nea@neatv.gr

28210 36700

28210 36701

Επιπλέον

LIVE ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΡΗΤΗΣ

Κανάλι:

EMBED

<iframe src="http://hellasonmedia.viiideo.gr/neatv1.html" width="550" height="350" allowfullscreen="allowfullscreen"></iframe>

Αυξημένη χοληστερίνη; Τι μπορείς να τρως εκτός σπιτιού

ΥΓΕΙΑ

Η χοληστερόλη και τα κορεσμένα λίπη που προσλαμβάνονται μέσω του φαγητού, αποτελούν σημαντικό παράγοντα κινδύνου για την εκδήλωση καρδιαγγειακών νοσημάτων. Ο σύγχρονος τρόπος ζωής και η έλλειψη χρόνου συχνά μας υποχρεώνει να τρώμε εκτός σπιτιού, γεγονός που μπορεί να μας οδηγήσει στην πρόσληψη κακομαγειρεμένης και πλούσιας σε λίπη και χοληστερόλη τροφής. Είναι λοιπόν σημαντικό να γνωρίζουμε τι πρέπει να επιλέγουμε όταν είμαστε εκτός σπιτιού, ούτως ώστε η πρόσληψη χοληστερίνης να μην ξεπερνά τα συνιστώμενα όρια. Φαγητό «στο πόδι» ή στο χώρο εργασίας Προτιμήστε: -Φρούτα και φρέσκους χυμούς φρούτων και λαχανικών -Κουλούρι Θεσσαλονίκης -Γαλακτοκομικά (γάλα, γιαούρτι μέχρι 2 % λιπαρά) -Τοστ ή σάντουιτς με ψωμί ολικής αλέσεως και τυρί, γαλοπούλα, σολομό, τόνο, λαχανικά με μαγιονέζα light Να αποφεύγετε: -Έτοιμες ζύμες όπως τυρόπιτες, σπανακόπιτες, ζαμπονοτυρόπιτες, κρουασάν, πίτσες, μπουγάτσες κ.λ.π. -Αλλαντικά όπως μπέικον, λουκάνικα, ζαμπόν, τα οποία είναι πλούσια σε κορεσμένα λιπαρά και χοληστερόλη -Διάφορες σάλτσες bigstock grilled salmon steak served wi 86924480 Φαγητό σε εστιατόριο Προτιμήστε κάποιο από τα παρακάτω πιάτα που είναι απαλλαγμένα από κορεσμένα λιπαρά και χοληστερίνη: -Ψάρι ψητό με ρύζι ή πατάτες ψητές ή λαχανικά και σαλάτα εποχής -Φιλέτο κοτόπουλο ή γαλοπούλας με ρύζι ή λαχανικά ή πατάτες ψητές και σαλάτα εποχής -Μακαρόνια με σάλτσα ντομάτας ή πέστο ή σάλτσα λαχανικών με σαλάτα εποχής -Πίτσα με τυρί, κοτόπουλο ή γαλοπούλα, μανιτάρια, λαχανικά ή μόνο με λαχανικά και μανιτάρια -Σουβλάκι κοτόπουλου με αλάδωτη πίτα, λαχανικά και τζατζίκι Τι να αποφεύγετε -Τα τηγανητά -Τα κόκκινα κρέατα (μοσχάρι, χοιρινό, αρνί, βοδινό). Προτιμήστε το κοτόπουλο, τη γαλοπούλα και τα λιπαρά ψάρια όπως ο σολομός -Τα εντόσθια όπως συκώτι, νεφρά, μυαλά, κυνήγι -Τα παχιά τυριά όπως η φέτα, η γραβιέρα, κεφαλογραβιέρα, ροκφόρ κ.λ.π. -Τα πιάτα που περιέχουν λιπαρές σάλτσες -Τα πλούσια σε λιπαρά επιδόρπια, όπως αυτά που περιέχουν σαντιγύ ή μους σοκολάτας. Αντί αυτών προτιμήστε μια φρουτοσαλάτα. onmed.gr

σχολιάστε το άρθρο

Μπορείτε να προσθέσετε οποιοσδήποτε σχόλιο σχετικό με το κείμενο
* = Υποχρεωτικά πεδία

Αρρυθμία: Πόσο αυξάνει τον κίνδυνο το αλκοόλ και σε ποια ποσότητα ΥΓΕΙΑ

​Το Ίδρυμα Vodafone βοηθά περιοχές που πλήττονται περισσότερο από τον ιό HIV παγκοσμίως ΥΓΕΙΑ

Ύπνος: Ποια είναι η μέθοδος 4-7-8 για να κοιμηθείτε εύκολα ΥΓΕΙΑ

Έλληνας ερευνητής αποκαλύπτει τα αθλήματα που μπορεί να σώσουν τη ζωή σας ΥΓΕΙΑ

Γιατί οι γονείς δεν πρέπει να λένε στα παιδιά τους ότι υπάρχει Άγιος Βασίλης; ΥΓΕΙΑ

Έρευνα που ανατρέπει τα δεδομένα - Οι 40άρηδες κινδυνεύουν περισσότερο από εγκεφαλικό ΥΓΕΙΑ



Δημοφιλής Ειδήσεις