Πληκτρολογήστε την αναζήτησή σας

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διεύθυνση:

Email:

Τηλ:

Φάξ:

Παπαμαλέκου 5, ΤΚ 73-100

nea@neatv.gr

28210 36700

28210 36701

Επιπλέον

LIVE ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΡΗΤΗΣ

Κανάλι:

Αυξημένη χοληστερίνη; Τι μπορείς να τρως εκτός σπιτιού

ΥΓΕΙΑ

Η χοληστερόλη και τα κορεσμένα λίπη που προσλαμβάνονται μέσω του φαγητού, αποτελούν σημαντικό παράγοντα κινδύνου για την εκδήλωση καρδιαγγειακών νοσημάτων. Ο σύγχρονος τρόπος ζωής και η έλλειψη χρόνου συχνά μας υποχρεώνει να τρώμε εκτός σπιτιού, γεγονός που μπορεί να μας οδηγήσει στην πρόσληψη κακομαγειρεμένης και πλούσιας σε λίπη και χοληστερόλη τροφής. Είναι λοιπόν σημαντικό να γνωρίζουμε τι πρέπει να επιλέγουμε όταν είμαστε εκτός σπιτιού, ούτως ώστε η πρόσληψη χοληστερίνης να μην ξεπερνά τα συνιστώμενα όρια. Φαγητό «στο πόδι» ή στο χώρο εργασίας Προτιμήστε: -Φρούτα και φρέσκους χυμούς φρούτων και λαχανικών -Κουλούρι Θεσσαλονίκης -Γαλακτοκομικά (γάλα, γιαούρτι μέχρι 2 % λιπαρά) -Τοστ ή σάντουιτς με ψωμί ολικής αλέσεως και τυρί, γαλοπούλα, σολομό, τόνο, λαχανικά με μαγιονέζα light Να αποφεύγετε: -Έτοιμες ζύμες όπως τυρόπιτες, σπανακόπιτες, ζαμπονοτυρόπιτες, κρουασάν, πίτσες, μπουγάτσες κ.λ.π. -Αλλαντικά όπως μπέικον, λουκάνικα, ζαμπόν, τα οποία είναι πλούσια σε κορεσμένα λιπαρά και χοληστερόλη -Διάφορες σάλτσες bigstock grilled salmon steak served wi 86924480 Φαγητό σε εστιατόριο Προτιμήστε κάποιο από τα παρακάτω πιάτα που είναι απαλλαγμένα από κορεσμένα λιπαρά και χοληστερίνη: -Ψάρι ψητό με ρύζι ή πατάτες ψητές ή λαχανικά και σαλάτα εποχής -Φιλέτο κοτόπουλο ή γαλοπούλας με ρύζι ή λαχανικά ή πατάτες ψητές και σαλάτα εποχής -Μακαρόνια με σάλτσα ντομάτας ή πέστο ή σάλτσα λαχανικών με σαλάτα εποχής -Πίτσα με τυρί, κοτόπουλο ή γαλοπούλα, μανιτάρια, λαχανικά ή μόνο με λαχανικά και μανιτάρια -Σουβλάκι κοτόπουλου με αλάδωτη πίτα, λαχανικά και τζατζίκι Τι να αποφεύγετε -Τα τηγανητά -Τα κόκκινα κρέατα (μοσχάρι, χοιρινό, αρνί, βοδινό). Προτιμήστε το κοτόπουλο, τη γαλοπούλα και τα λιπαρά ψάρια όπως ο σολομός -Τα εντόσθια όπως συκώτι, νεφρά, μυαλά, κυνήγι -Τα παχιά τυριά όπως η φέτα, η γραβιέρα, κεφαλογραβιέρα, ροκφόρ κ.λ.π. -Τα πιάτα που περιέχουν λιπαρές σάλτσες -Τα πλούσια σε λιπαρά επιδόρπια, όπως αυτά που περιέχουν σαντιγύ ή μους σοκολάτας. Αντί αυτών προτιμήστε μια φρουτοσαλάτα. onmed.gr

σχολιάστε το άρθρο

Μπορείτε να προσθέσετε οποιοσδήποτε σχόλιο σχετικό με το κείμενο
* = Υποχρεωτικά πεδία

Τα 6 καθημερινά λάθη που κιτρινίζουν τα δόντια σας ΥΓΕΙΑ

Χειμερινά σπορ και τραυματισμοί: Πώς να προστατευτείτε ΥΓΕΙΑ

Γυμναστική για όσους πάσχουν από μυοσκελετικές ΥΓΕΙΑ

Βίντεο: Να μην αποφεύγουν τα εμβόλια των παιδιών οι γονείς συνιστούν οι παιδίατροι-Δύο θάνατοι απ... ΥΓΕΙΑ

Έβγαλες εσωτερικό σπυράκι; Δες πώς θα απαλλαγείς στο πι και φι! ΥΓΕΙΑ

Ασκήσεις για σφιχτή επιπεδη κοιλιά απο την Ιωάννα Σκανδαλάκη ΥΓΕΙΑ



Δημοφιλής Ειδήσεις