LIVE

Πληκτρολογήστε την αναζήτησή σας

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διεύθυνση:

Email:

Τηλ:

Φάξ:

Παπαμαλέκου 5, ΤΚ 73-100

nea@neatv.gr

28210 36700

28210 36701

Επιπλέον

LIVE ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΡΗΤΗΣ

Κανάλι:

EMBED

<iframe src="http://hellasonmedia.viiideo.gr/neatv1.html" width="550" height="350" allowfullscreen="allowfullscreen"></iframe>

Ποια είναι τα πιο υγιεινά και θρεπτικά τυριά

ΥΓΕΙΑ

Παρά τις θερμίδες και τα λιπαρά του, δεν μπορούμε να βγάλουμε το τυρί από τη ζωή μας και δικαίως, καθώς είναι πεντανόστιμο και ταιριάζει σε κάθε πιάτο, από μια μακαρονάδα μέχρι μια σαλάτα, ή «στέκεται» ακόμη και μόνο του ως σνακ. Σε μεγάλες ποσότητες το τυρί θεωρείται παχυντικό και όχι ιδιαίτερα υγιεινό, ωστόσο δεν υπάρχει λόγος να το στερείστε. Ορισμένα είδη τυριού παρέχουν σημαντικά οφέλη, χάρη στα θρεπτικά συστατικά τους. Δείτε ποια είναι αυτά και πώς μπορείτε να τα αξιοποιήσετε στο μέγιστο βαθμό. shutterstock_parmesan- Παρμεζάνα Η επαρκής πρόσληψη ασβεστίου (1.000 mg ημερησίως) συμβάλλει στην αντιμετώπιση της κόπωσης, της λιγούρας και της κακής διάθεσης για τις γυναίκες που εκδηλώνουν το λεγόμενο προεμμηνορροϊκό σύνδρομο. Η παρμεζάνα είναι ένα από τα τυριά με τη μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε ασβέστιο. shutterstock_mozzarella- Μοτσαρέλα Η μοτσαρέλα έχει λιγότερες θερμίδες από τα περισσότερα τυριά. Παρέχει σημαντική ποσότητα ασβεστίου και πρωτεϊνών, συμβάλλοντας στην αντιμετώπιση της πείνας ή της λιγούρας. shutterstock_feta- Φέτα Μελέτη που εκπονήθηκε εντός του 2015 υπέδειξε ότι η καθημερινή κατανάλωση φέτας (περίπου 50 γραμμάρια) συνδέεται με 20% μικρότερο κίνδυνο θανάτου λόγω καρδιοπάθειας και 41% μικρότερο κίνδυνο θανάτου από εγκεφαλικό.   shutterstock_ricotta - Ρικότα Ο ορός του γάλακτος, μια πλήρης πρωτεΐνη, συνήθως απορρίπτεται κατά τη διαδικασία παραγωγής του τυριού. Στην περίπτωση της ρικότα όμως δεν ισχύει αυτό, οπότε αποτελεί εξαιρετική πηγή πρωτεϊνών. Η ρικότα είναι επίσης πλούσια σε ένα αμινοξύ που ονομάζεται λευκίνη, το οποίο προωθεί τη μυϊκή ανάπτυξη. shutterstock_gruyere   - Γκρουγιέρ (γκρουέρα) Πρόκειται για ένα είδος ελβετικού κίτρινου τυριού που παράγεται από αγελαδινό γάλα. Τα συστατικά του συμβάλλουν στη σταθεροποίηση της γλυκόζης στο αίμα, μειώνοντας τον κίνδυνο διαβήτη τύπου 2. shutterstock_cheddar - Τσένταρ Το τσένταρ συμβάλλει στην εξισορρόπηση του pH της στοματικής κοιλότητας, καθιστώντας το λιγότερο όξινο, κι έτσι προστατεύει από τη φθορά του σμάλτου των δοντιών. Πηγή: womenshealthmag.com

σχολιάστε το άρθρο

Μπορείτε να προσθέσετε οποιοσδήποτε σχόλιο σχετικό με το κείμενο
* = Υποχρεωτικά πεδία

Τι να προσέξετε όταν λαμβάνετε σίδηρο ΥΓΕΙΑ

Προπονητικά διήμερα προετοιμασίας ορεινού τρεξίματος από την Αθλητική Παρέα του «Ορίζοντα»! ΥΓΕΙΑ

Σχιζοφρένεια: Ακούστε πώς είναι οι φωνές που «έχουν στο κεφάλι τους» οι ασθενείς [vid] ΥΓΕΙΑ

Τι δείχνει για τη σχέση σας ο τρόπος που φιλιέστε ΥΓΕΙΑ

Πώς μπορείτε να σταματήσετε τον λόξιγκα ΥΓΕΙΑ

Ο Έλληνας που “χρωματίζει” τα καρκινικά κύτταρα ΥΓΕΙΑ



Δημοφιλής Ειδήσεις