Αν θέλετε να δείτε live από iOS ή iPad πατήστε εδώ http://srv.viiideo.gr:1935/neatv/live/playlist.m3u8

“Μάστιγα” η αύξηση μυωπίας στα παιδιά - Τι βρήκαν οι επιστήμονες ότι την εκμηδενίζει

ΥΓΕΙΑ

Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε την Τρίτη 16/09/15, στο επιστημονικό περιοδικό JAMA, δείχνει μια πτώση στο μυωπία μεταξύ των παιδιών που περνούν τουλάχιστον 40 λεπτά περισσότερο κάθε μέρα σε εξωτερικούς χώρους, δηλαδή στο φυσικό φως του ήλιου. Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον δρα Μινγκουάνγκ Χε του Πανεπιστημίου Σαν Γιατ-σεν της Γκουανγκτσού, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό του Αμερικανικού Ιατρικού Συλλόγου (JAMA), πειραματίσθηκαν με τους μαθητές 12 δημοτικών σχολείων, τα μισά των οποίων καθιέρωσαν ένα πρόσθετο υποχρεωτικό 40λεπτο παιγνίδι σε ανοιχτό χώρο καθημερινά. Στο ξεκίνημα της έρευνας είχαν μυωπία μόνο το 2% των παιδιών και στις δύο ομάδες (με μέση ηλικία 6,6 ετών). Μετά από τρία χρόνια, διαπιστώθηκε ότι τα παιδιά που έπαιζαν έξω, είχαν μυωπία σε μικρότερο ποσοστό (30%) έναντι των συμμαθητών τους που δεν έπαιζαν έξω (40%). Αυτό, κατά τους επιστήμονες, σημαίνει πως οι υπαίθριες δραστηριότητες στην παιδική ηλικία κάνουν καλό στα μάτια των παιδιών, καθώς τα βοηθούν να εξισορροπούν τις πολλές σχολικές και άλλες δραστηριότητες σε κλειστούς χώρους, όπου είναι υποχρεωμένα να εστιάζουν σε μικρές αποστάσεις. shadow.tag_   Η μυωπία εμφανίζει αυξητική τάση σε πολλές χώρες - και στην Ευρώπη. Αν και πολλή συχνή παγκοσμίως, σε μεγάλο βαθμό η αιτία της εμφάνισής της παραμένει άγνωστη, ενώ δεν υπάρχει μέχρι στιγμής τρόπος για την αποτελεσματική πρόληψή της. Οι μυωπικοί βλέπουν τα μακρινά αντικείμενα πιο θολά (ανάλογα με τους βαθμούς που έχουν). Η πάθηση φαίνεται να οφείλεται τόσο σε γενετικούς, όσο και σε περιβαλλοντικούς παράγοντες. Η παραμονή επί πολλές ώρες μπροστά από οθόνες συνδέεται με αυξημένο κίνδυνο εμφάνισης μυωπίας ή επιδείνωσης της ήδη υπάρχουσας. Όσο πιο νωρίς εμφανίζεται η μυωπία σε ένα παιδί, τόσο πιο μεγάλη αυτή μπορεί να γίνει με το πέρασμα των χρόνων. Από το ΑΠΕ-ΜΠΕ

BINTEO: Η Ιωάννα Σκανδαλάκη πήρε μια καρέκλα και...εξόντωσε την Γωγώ! ΥΓΕΙΑ

Ο καρκίνος του πνεύμονα ο Νο1 καρκίνος στην Κρήτη. Τι λένε οι γιατροί για τη θεραπεία; ΥΓΕΙΑ

Εθελοντική Αιμοδοσία στα γραφεία της INTERAMERICAN στα Χανιά ΥΓΕΙΑ

Οι γυναίκες χρειάζονται περισσότερο ύπνο γιατί έχουν πιο σύνθετο εγκέφαλο ΥΓΕΙΑ

Η Ιωάννα Σκανδαλάκη γυμνάζει την Γωγώ κάθε Δευτέρα...Στο Κόκκινο ΥΓΕΙΑ

Μόλυνε επίτηδες τους εραστές του με HIV – Τα σοκαριστικά μηνύματα ΥΓΕΙΑ