Η επέκταση της σεζόν στην 7η Σύμπραξη για τον Τουρισμό στα Χανιά

15.29

Με στρατηγική και συνεργασία ο Τουρισμός στα Χανιά μπορεί να πηγαίνει διαρκώς βήματα μπροστά με στόχο τη 12μηνη επέκταση της σεζόν αλλά και τον περιορισμό του περιβαλλοντικού αποτυπώματος. Για 7η φορά πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση της Μάρκετινγκ Greece  για τον Τουρισμό στα Χανιά, σε γνωστό ξενοδοχείο του Πλατανιά παρουσία πλήθους εκπροσώπων του τουριστικού κλάδου.

 

Οι προκλήσεις είναι μεγάλες στο τουριστικό προϊόν και ο ανταγωνισμός επίσης και οι φορείς που συμπράττουν θέλουν να κερδίσουν ένα δύσκολο στοίχημα. Αυτό των περισσότερων επισκεπτών που δε θα οδηγήσουν όμως στον υπερτουρισμό. Αυτό που λείπει λέει ο ΣΕΤΕ είναι οι δημόσιες υποδομές τόσο για το νερό όσο και για τα απορρίμματα αλλά και τις μετακινήσεις.

Το θέμα της επέκτασης της σεζόν προσθέτοντας ένα μήνα στην έναρξη και έναν στο κλείσιμο τα τελευταία δύο χρόνια έχει επιτευχθεί. Το δικό της μήνυμα στην εκδήλωση έστειλε και η υφυπουργός τουρισμού Άννα Καραμανλή.

Εν τω μεταξύ, με ένα παρατεταμένο χειροκρότημα οι παρευρισκόμενοι της εκδήλωσης χαιρέτισαν τη βράβευση του επί πολλά χρόνια προέδρου της Ένωσης ξενοδόχων Μανώλη Γιαννούλη τον οποίο η Ένωση έχρισε επίτιμο πρόεδρο.

Ο κ. Γιαννούλης, αναφέρθηκε σε αποφάσεις και προτάσεις που πάρθηκαν επί θητείας του και ας μην ήταν τότε σύμφωνη η τοπική κοινωνία στο σύνολο της, όπως το να αναλάβει τη διαχείριση του αεροδρομίου Χανίων η fraport.

Και φέτος θα δούμε τη χρονιά να επεκτείνεται μέχρι τον Νοέμβριο είπε το στέλεχος της Fraport Greece, Γιώργος Βίλος, απαντώντας πως μέχρι το 2027 να είναι έτοιμο το ραντάρ που θα βοηθήσει στην αύξηση των πτήσεων, αρκεί η πολιτεία να βρει και να εκπαιδεύσει τους χειριστές.

Από την πλευρά της η υπεύθυνη Marketing της Aegean υπογράμμισε ότι το επόμενο διάστημα θα προστεθούν απ ευθείας πτήσεις από την Κρήτη.