“Βροχή” οι ακυρώσεις στις κρατήσεις Airbnb – Πως αντέδρασε η πλατφόρμα

17.21

Όταν ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας στις 11 Μαρτίου ανακήρυξε τον κορωνοϊό ως πανδημία η πλατφόρμα της airbnb έπρεπε να αντιδράσει γρήγορα βλέποντας μπροστά της τις ακυρώσεις λόγω πτώσης του τουρισμού. Στο δίλημμα του ποιους θα έπρεπε  να δυσαρεστήσει,  πελάτες ή  συνεργάτες ιδιοκτήτες, διάλεξε τους δεύτερους.

Έτσι σε όσους τουρίστες ακύρωσαν την κράτηση τους από τις 14 Μαρτίου μέχρι τις 31 Μαΐου, η airbnb επέστρεψε ολόκληρο το ποσό ενώ οι ιδιοκτήτες πήραν μια πολύ μικρή αποζημίωση από την πλατφόρμα.

Στο εξής η airbnb θα ανακοινώνει στην αρχή της κάθε εβδομάδας την πολιτική της για το υπόλοιπο του μήνα. Αρκετοί ιδιοκτήτες όμως που δε θέλησαν να ρισκάρουν να μείνουν άδειοι καθώς οι πελάτες θα μπορούσαν στο παρά 5 να ακυρώσουν κράτηση μέχρι τις 15 Μαΐου, επέλεξαν να ακυρώσουν οι ίδιοι τις κρατήσεις τους για να μην υποστούν το πέναλτι της αρνητικής κριτικής.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι ακυρώσεις είναι σημαντικές. Από τις 30 κρατήσεις που είχε για παράδειγμα μία επιχείρηση βραχυχρόνιας μίσθωσης στα Χανιά, 2 επιβεβαίωσαν μέχρι στιγμής το ταξίδι τους.

Οι 25 κρατήσεις ήταν από την Αμερική και οι υπόλοιπες από Γερμανία, Αγγλία και Βέλγιο.