Δείτε με ποιον τρόπο παρολίγο να χάσει τα χρήματα του φυτώριο στα Χανιά – Πως γίνεται η απάτη

16.13

Ένα τηλεφώνημα σε φυτώριο στα Χανιά ήταν αρκετό για να ανοίξει η πόρτα στους δράστες της πρόσβασης σε τραπεζικό λογαριασμό της επιχείρησης. Προσποιούμενοι τους πελάτες έκαναν μια τηλεφωνική παραγγελία 380 ευρώ, την οποία ήθελαν να πληρώσουν ηλεκτρονικά και θα έστελναν κάποιον αργότερα για να την παραλάβει. Ήταν δύο το μεσημέρι της Τσικνοπέμπτης όταν ξεκίνησε η κουβέντα για την κατάθεση των χρημάτων.

Όσο μιλούσαν στο τηλέφωνο ο δράστης ήταν πολύ βιαστικός παράλληλα και ευγενικός όμως και σε αυτό το κλίμα έστελνε και έπαιρνε κωδικούς.

Το πάρε δώσε των κωδικών γινόταν μέσω του viber για να μην ελέγχει η κα Καντιδάκη κάποιο μέιλ που μπορεί να την προειδοποιούσε ότι κάτι συμβαίνει.

Όσο έπαιρνε τους κωδικούς και άλλαζε την πρόσβαση για την ιδιοκτήτρια στον λογαριασμό της εκείνη υποψιάστηκε ότι δεν πάει κάτι καλά όταν ζήτησε και άλλον λογαριασμό για να καταθέσει τα χρήματα χαρακτηρίζοντας αυτόν ως προβληματικό.

Ευτυχώς ο λογαριασμός που έδωσε η κα Καντιδάκη ήταν άδειος και έτσι δεν κατάφεραν να αποσπάσουν χρήματα. Όταν προσέφυγε στην αστυνομία της ανέφεραν ότι καθημερινά στα Χανιά καταγράφονται περίπου 20 ανάλογες περιπτώσεις εξαπάτησης με τον κάτοχο του κινητού να είναι διαφορετικός από αυτόν από τον οποίο έχει αγοράσει τη σύνδεση.

Εν τω μεταξύ, ο Διευθυντής του Διεθνούς Ινστιτούτου Κυβερνοασφάλειας αποκάλυψε σήμερα και στη Νέα Τηλεόραση ότι απατεώνες έχουν πληρώσει διαφήμιση σε πλατφόρμες αναζήτησης για να εμφανίζεται πρώτο το προφίλ τους το οποίο μοιάζει με το περιβάλλον του σαιτ της τράπεζας του κατόχου, ο οποίος πληκτρολογώντας το e-banking του, το δίνει κατευθείαν στους δράστες.  Πρόκειται για απάτη μεγατόνων την οποία είπε ο κ. Σφακιανάκης τη βλέπει για πρώτη φορά στα χρόνια που ασχολείται με την ασφάλεια του διαδικτύου.