Διαμαρτυρία των ιδιοκτητών συνεργείων για το ψηφιακό πελατολόγιο – Ποιους αφορά

17.22

Με στόχο τη διαφάνεια και τον φορολογικό έλεγχο η ΑΑΔΕ έδωσε έξι μήνες περίοδο εξοικείωσης και με ένα βίντεο στο διαδίκτυο εκπαίδευσε τους μηχανικούς σε συνεργεία αυτοκινήτων και φανοποιούς στη χρήση του ψηφιακού πελατολογίου, η οποία από 1η Ιουλίου γίνεται υποχρεωτική .

Αυτό σημαίνει πως θα πρέπει με το που μπει ένα όχημα για έλεγχο και επιδιόρθωση να ανεβαίνει στην πλατφόρμα με τον χρόνο εισαγωγής του και το κόστος. Για παράδειγμα για μια αλλαγή λαδιών η επιχείρηση εκτός από την απόδειξη που ήταν υποχρεωμένη να κόψει τώρα θα πρέπει να ανεβάζει στην ΑΑΔΕ την όλη διαδικασία με τα στοιχεία του οχήματος και του πελάτη.

Στις 12 το μεσημέρι ιδιοκτήτες συνεργείων αυτοκινήτων και φανοποιοί προχώρησαν σε παράσταση διαμαρτυρίας στην είσοδο της οικονομικής εφορίας στα Χανιά υπογραμμίζοντας πως όλη αυτή η διαδικασία έχει κόστος το οποίο θα μετακυληστεί για ακόμα μία φορά στους πελάτες.

Δεν φοροδιαφεύγουμε είπαν οι μηχανικοί, οι οποίοι δηλώνουν πως δεν είναι έτοιμοι και σε γνωστικό επίπεδο να λειτουργήσουν την πλατφόρμα. Αυτό σημαίνει πως μπορεί να κάνουν λάθη και να απειλούνται με πρόστιμα.

Από την πλευρά τους και οι λογιστές τάχθηκαν στο πλευρό τους όπως και η ομοσπονδία επαγγελματοβιοτεχνών.

 

Υποχρέωση εγκατάστασης ψηφιακού πελατολογίου έχουν τα

 

Συνεργεία αυτοκινήτων

Φανοποιεία

Πλυντήρια

Πάρκινγκ

Εταιρείες ενοικίασης ΙΧ ή μοτοσικλετών

Εγκατάστασης συναγερμών ή ηχοσυστημάτων

 

Ενώ εξαιρούνται ψηφιακού πελατολογίου

Τα πλυντήρια αυτοκινήτων χωρίς προσωπικό

Τα συνεργεία που κάνουν εργασίες σε οχήματα πριν την παράδοση τους

και οι θέσεις στάθμευσης σε περιφραγμένα οικόπεδα χωρίς υπηρεσίες.