Νέα κλαδική συλλογική σύμβαση εργασίας υπέγραψαν οι οικοδόμοι – “Οι αγώνες μας απέδωσαν”

15.20

Η πίεση στους χώρους δουλειάς και οι αγώνες στους δρόμους απέδωσαν αναφέρει η Ομοσπονδία των Οικοδόμων και συναφών Επαγγελμάτων και πλέον θα μπορούν να δουλεύουν με την υπογραφή της νέας κλαδικής τους σύμβασης η οποία προβλέπει αυξήσεις στον μισθό τους έως 38%. Η σύμβαση υπεγράφη την Πέμπτη μετά από πολλά χρόνια απουσίας από την Ομοσπονδία και εργοδοτικές οργανώσεις του κλάδου.

Οι αυξήσεις είναι σημαντικές στη νέα κλαδική σύμβαση αφού ξεκινούν από 21% για τον εργάτη, 24% για τον βοηθό τεχνίτη και 38,5% για τον τεχνίτη και ισχύουν από 1/4/2022. Στο μεροκάματο προστίθεται και 10% επίδομα γάμου, 5% για κάθε τριετία, επίδομα σπουδών και αυξήσεις για εργασία σε στοές, θαλάσσια έργα και εργασία σε ύψος άνω των 30 μέτρων.

Η Ομοσπονδία των Οικοδόμων δεν εφησυχάζει και καλεί τα μέλη της να δυναμώσουν τον αγώνα καθώς τώρα θα πρέπει να διεκδικηθεί η νέα κλαδική σύμβαση να ισχύσει για όλους τους εργοδότες και όχι μόνο τις μεγάλες κατασκευαστικές εταιρείες.

Ο ομοσπονδία των Οικοδόμων καλεί και τα άλλα εργατικά σωματεία να εντείνουν τον αγώνα τους και να διεκδικήσουν καλύτερες συνθήκες εργασίας.