Τ. Βάμβουκας: “Δεν απομακρυνόμαστε από την ιδέα τρένου στην Κρήτη αλλά πρέπει…”

17.36

Με μεγάλη θλίψη για τις δεκάδες ανθρώπινες ψυχές που έφυγαν τόσο άδικα από τη ζωή στην πλειοψηφία τους νεαρής ηλικίας, παρακολουθούν οι Έλληνες τα όσα συνέβησαν στα Τέμπη. Αναρωτιούνται το πως από τη μία στιγμή στην άλλη το τρένο, το ασφαλέστερο μέσο μεταφοράς στη χώρα μετατράπηκε σε ένα κινούμενο φέρετρο που στα τυφλά με μέσα τριτοκοσμικών χωρών, μεταφέρει καθημερινά χιλιάδες ανθρώπους στη χώρα. Ο κόσμος ζητά να βρεθούν διαχρονικά όλοι οι υπαίτιοι που δε φρόντισαν για την ασφάλεια του μεταφορικού έργου.

Το τραγικό δυστύχημα με τις δύο αμαξοστοιχίες στην ίδια γραμμή το οποίο το έχουμε ξαναδεί στη χώρα πριν από δεκαετίες στο Δερβένι το 1968 και στην Δοξαρά Λάρισας το 1972 και στα ψυχολογικά θρίλερ στον χολιγουντιανό κινηματογράφο, ήρθε τη στιγμή που στην Κρήτη διάφοροι φορείς ζητούν από το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών να εντάξει στον σχεδιασμό του νέου  ΒΟΑΚ και μελέτη για τη δημιουργία σιδηρόδρομου στο νησί.

Ο κ. Βάμβουκας υπογραμμίζει ότι δεν έχει σημασία αν το μεταφορικό έργο τελείται από το δημόσιο ή τον ιδιωτικό τομέα αρκεί το δημόσιο να ελέγχει όλες τις προδιαγραφές τις ασφαλούς μετακίνησης.

Τα μέλη της Επιτροπής για τη δημιουργία μέσου σταθερής τροχιάς στην Κρήτη, ζητούν και εκείνα από την πλευρά τους τη διερεύνηση σε βάθος της υπόθεσης για να μην υπάρχουν σκιές στη λειτουργία των τρένων.