Το Γραφείο των Χανίων της INTERAMERICAN ευθυγραμμισμένο με την εταιρική πολιτική αποζημιώσεων

12.10

Συνέπεια ως προς τις υποχρεώσεις, γρήγορες διαδικασίες και εστίαση στην εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων χαρακτηρίζουν το Γραφείο Πωλήσεων της INTERAMERICAN στα Χανιά, που ακολουθεί πιστά την πελατοκεντρική πολιτική της εταιρείας.

Όπως επισημαίνει ο Στάθης Λουραντάκης, συντονιστής του τοπικού Γραφείου, η INTERAMERICAN κατέβαλε στους πελάτες της στα Χανιά 386.610 ευρώ για συμβόλαια που έληξαν το 2015, ενώ στους κλάδους γενικών ασφαλίσεων οι συνολικές αποζημιώσεις ήταν 101.668 ευρώ και στις ασφαλίσεις ζωής και υγείας 179.523 ευρώ. Συνολικά, το Γραφείο Χανίων πλήρωσε πέρυσι σε λήξεις συμβολαίων και αποζημιώσεις 667.801 ευρώ.

Ευρύτερα για την INTERAMERICAN, η εστίαση της εταιρείας στον πελάτη με κάθε τρόπο απόδοσης αξίας, ως βασική προτεραιότητα στις δεσμεύσεις της έναντι των ενδιαφερομένων μερών, επιβεβαιώθηκε κατά το 2015 με συνολικές καταβολές οικονομικών υποχρεώσεων της που έφθασαν τα 216,3 εκατ. ευρώ. Η καθετοποίηση των διαδικασιών που έχει επιτευχθεί με απλοποίηση και ψηφιοποίηση λειτουργιών, έχει μειώσει και τον χρόνο εξυπηρέτησης, με αποτέλεσμα τον υψηλό δείκτη ικανοποίησης των πελατών, που για την INTERAMERICAN είναι 85% ενώ για την Anytime (στην ασφάλιση αυτοκινήτου) είναι 94%.

Παράλληλα, η εταιρεία βελτίωσε περαιτέρω τους δείκτες ζημιών στους κλάδους υγείας και γενικών ασφαλίσεων, επιτυγχάνοντας 64,1% και 53,1% αντιστοίχως, γεγονός που συνέβαλε -μεταξύ άλλων- και στα καλά οικονομικά αποτελέσματα κατά το περασμένο έτος.